onderzoek op frontpage

Pagina: 1
Acties:

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-03 09:08
ik kreeg gister ene enquete toen ik op de frontpage kwam
uiteindelijk ging het volgens mij (kan het niet meer goed herinneren) over de advertenties op internet van kpn

mijn vraag; verdient t.net bij dit soort dingen per ingevulde enquete, of alleen voor het tonen van de enquete (dat bepaalt voor mij of ik hem de volgende keer weer invul)

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Kreeg je een enquete?
Of volgde je zo'n tekstlinkje?

Dat varieert per banner. Sommige zijn per klik, sommige per ingevulde enquete, sommige per view. En daar weer combinaties van.

[ Voor 4% gewijzigd door ACM op 04-01-2003 17:19 ]

• pietje63
  • Laatst online: 12-03 09:08
ik kreeg zonder ergens op geklikt te hebben een pop-up met een enquete met de medeling dat er een onderzoek was onder de bezoekers van de site. ik kijk wel even of ik het adres nog kan vinden

de site

http://n10.noties.nl/v/vp...p?p=pa02020&s=KPNtweakers

[ Voor 16% gewijzigd door pietje63 op 04-01-2003 17:26 . Reden: adres site ]

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

• Alex
  • Laatst online: 28-02 19:26
Meestal wordt er aan dit soort acties geld verdiend. Het is een enquete geplaatst op een site van andere mensen in pop-up dus reken maar dat dit KPN wel wat geld kost.
Ik vind het nooit erg om enquetes te doen en mocht dat eventjes wle het geval zijn dan zeg ik gewoon 'nee'.

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart