dat ding is echt mega vet man, maar als je em boven op je tafel wil zetten heb je kans dat die er af rijd
Zozo, dit ding is bruut!! 
Check dat spoilertje dan
Check dat spoilertje dan
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
yeong yang.....Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 14:12:
en nu weet ik nog steeds niet waar die kast verkrijgbaar is
leuk, maar vind hem niet echt mooi.
is er btw niet een topic voor, voor casemodjes van andere
Wat doet er nu toe dat het niet de mijne is?? Ben ik de eerste misschien die een case toont van iemand anders op GoT ?_ferry_ schreef op 05 January 2003 @ 14:22:
leuk, maar vind hem niet echt mooi.
OMG..... PHET super idee! nu nog even optimaliseren in de windtunnel, voor ook een spoiler, V8 er aan hangen (jah, echt amerikaans)!
Wel 1337 ding
Verwijderd
et is geen yeong yang case.. et is een enermax server case.. die rond de 700 dollar kost.. dus ver buiten mijn budget dat ik wil uitgeven aan een case.. dan maar de 4 serie van yeongyang
wow dees is erg leet
Wow, heb je er ook een afstandsbediening voor ofzo
Verwijderd
nou hij ziet er verdomd veel hetzelfde uit als dezeVerwijderd schreef op 05 January 2003 @ 19:00:
[...]
et is geen yeong yang case.. et is een enermax server case.. die rond de 700 dollar kost.. dus ver buiten mijn budget dat ik wil uitgeven aan een case.. dan maar de 4 serie van yeongyang
Coole Mecanoo mod, gaaf gedaan, je hebt wel de ruimte daar
Het maakt niet niet uit of het rechts of het links is, maar TimmeStein weet precies wat de Jinx is !
Verwijderd
mecanoo wtf? lol das een kart onderstel ofzoiets. met kart wielen enzoo... geen mecanoo kinder stuff
Verwijderd
Ik weet niet offie met het ding wil gaan racen, maar aan de update plaatjes te zien heeft de mod-der wel een paar setjes reservebandjes gekocht
Verwijderd
jeetje zeker wel een vette mod!!!!!
weet je toevallig wat het gewicht is van het totaal???
zal niet weinig zijn denk ik...
nu nog wat servomotoren eronder en een RCunit erin en gaan met die mod...
weet je toevallig wat het gewicht is van het totaal???
zal niet weinig zijn denk ik...
nu nog wat servomotoren eronder en een RCunit erin en gaan met die mod...
Verwijderd
maar hij lijkt toch wat meer op dezeVerwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 21:03:
[...]
nou hij ziet er verdomd veel hetzelfde uit als deze
[afbeelding]
supervet dit beestje
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
gewoon te VET !!!
Echt een meester werk
Echt een meester werk
wie ownt aars?
de starter? die heeft er nix aan gedaan, vraag me af offie zelf wel een mod heeft...