Beste tweakers hebben jullie ook vaak last van koude handen als jullie aan het tweaken zijn, bestaat er niet zoiets als een verwarmde muis of muismat.
JAAA..goed idee!
en dan wil ik er ook graag een verwarmd toetsenbord bij.
Ookal is het 40 graden op m'n kamertje, ik krijg nog kauwe tengels.
wie maakt het? (en kan je het dan alsjeblieft inbouwen in een ms natural pro keyboard?? heb hem nog maar een paar maandjes maar kan echt niet meer zonder!)
en dan wil ik er ook graag een verwarmd toetsenbord bij.
Ookal is het 40 graden op m'n kamertje, ik krijg nog kauwe tengels.
wie maakt het? (en kan je het dan alsjeblieft inbouwen in een ms natural pro keyboard?? heb hem nog maar een paar maandjes maar kan echt niet meer zonder!)
Zorgen dat je je muishand lager hebt, helpt ook goed tegen een koude hand! Dus bureau lager of stoel hoger.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Niet om je bang te maken ofzo, maar als je steeds kouwe handen hebt is dat een teken van RSI... 
Een goede spiermassage is dus misschien een beter medicijn.
Een goede spiermassage is dus misschien een beter medicijn.
Great minds think in parallel gutters.
Ja jongen als jij last hebt van koude handen dan is dat een teken dat je veel te lang hebt stil gezeten-------> da's niet goed.
Dus, 1,5 uur gamen/prutsen/dl'en------> move that lazy ass
[jeugdsentiment]Ach, ik weet nog wel dat ik vroeger zo lang "Panzer General" speelde dat mijn handen helemaal blauw waren en bijna vast om de muis zaten.
[/jeugdsentiment]
Dus, 1,5 uur gamen/prutsen/dl'en------> move that lazy ass
[jeugdsentiment]Ach, ik weet nog wel dat ik vroeger zo lang "Panzer General" speelde dat mijn handen helemaal blauw waren en bijna vast om de muis zaten.
[/jeugdsentiment]
hoe maak ik zo'n sig?
Anoniem: 12072
Hahha, vandaag nog aan gedacht.
Temperatuur is hier meestal rond de +5 buiten temp. Das wel zo aangenaam totdat het 8 graden is. Dan krijg je koude handen. heb een 60Watt lampje om m`n muis hand te verwarmen, maar dan wordt de andere koud. dus idd kachel maar wat hoger. Als je pc daardoor instabiel wordt kan je beter terug klokken hehehe
Temperatuur is hier meestal rond de +5 buiten temp. Das wel zo aangenaam totdat het 8 graden is. Dan krijg je koude handen. heb een 60Watt lampje om m`n muis hand te verwarmen, maar dan wordt de andere koud. dus idd kachel maar wat hoger. Als je pc daardoor instabiel wordt kan je beter terug klokken hehehe
Anoniem: 2488
Hmm als je nou zo'n anti rsi matje neemt en je bouwt in dat gel dingetje een verwarmings elementje is je pols warm en dus je hand ook wel 
Of gaat dat roken?
Hmm maybe kan ik de warme lucht uit mijn kast rechtstreeks over mijn toetsenbord en muis laten gaan
Of gaat dat roken?
verwarmde pantoffels!
edit: srry peeps!
mijn fout! had eerst moeten kijken!
edit: srry peeps!
mijn fout! had eerst moeten kijken!
[ Voor 59% gewijzigd door jhonniedj op 10-11-2005 22:59 ]
Ken wel een muis die lucht langs je hand blaast, maar die is juist voor verkoeling. Misschien kan je die modden...
koude handen? verwarming graadje hoger, computer neerzetten op een plaats die niet tocht, warme trui aan, wielrennershandschoentjes aan doen, hallogeen lampjes bij je PC zetten.
www.metku.net !Obliterator schreef op donderdag 10 november 2005 @ 22:55:
Ken wel een muis die lucht langs je hand blaast, maar die is juist voor verkoeling. Misschien kan je die modden...
[ Voor 43% gewijzigd door McKaamos op 10-11-2005 22:55 ]
Anoniem: 7727
Moet je met zo'n opmerking een topic van 5 jaar oud kicken?jhonniedj schreef op donderdag 10 november 2005 @ 22:49:
verwarmde pantoffels!
Ja, geen 5 jaar oude topics kicken!robbus schreef op maandag 04 december 2000 @ 05:11:
Iemand nog ideeën!!!
srry, kwam op tweakers linkje ×_×
niet gekeken naar datum
srry mensen!
niet gekeken naar datum
srry mensen!
Anoniem: 7727
Je reply is ook iets meer voor de HK, dus je had niet eens moeten reageren.jhonniedj schreef op donderdag 10 november 2005 @ 22:57:
srry, kwam op tweakers linkje ×_×
niet gekeken naar datum
srry mensen!
Loze schop, ook een lading loze replies - zie: Policy mbt replies in 'slechte' topics
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.