Netwerkkaarten Bridgen met winroute?

Pagina: 1
Acties:

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:59
Ik heb win2000 en daar kan ik mijn NICS niet mee bridgen , dus ze hebben mij gezegd dat ik winroute moet installeren en dat het daarmee wel gaat.

Maar kan iemand mij uitleggen hoe dat in zijn werk gaat? Want kweet echt nie hoe ik da moet doen zunne

Eerste probleem dak tegenkwam , ik installeer die winroute op de server , dan vraagt m achtern mijn inbelverbinding.
alles verloopt goed , dan zegt m dak moe rebooten
En vanaf toen kon ik zelfs niet meer op internet :( , Ik moest al direct die winroute disablen :(

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:05
Win2k kan wel nics bridgen, waarom lukt dat bij jou niet?

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• NoFate
hoe moet ik dat dan doen? Ze hebben mij gezegd dat ik op de 2 verbindingen moet aanduiden en dan met de rechtermuisknop klikken, dan hedde normaal een optie : bridge ofzo.
maar dat zie ik bij mij niet staan

ps gebruik wel win2000 pro

• NoFate
Niemand een idee?

PLS

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-11-2025
Over die Windows2000 feature niet, maar het feit dat WinRoute het niet doet betekent alleen maar dat de instellingen niet goed waren. Misschien dat je iets meer informatie kunt geven (topogie van het netwerk, type internetverbinding, etc..).