Ik heb hier een nieuwe computer staan. Deze heeft een Soltek SL-75DRV5 moederbord. Als de computer vastloopt start deze direct opnieuw op. Er staat dat de error (als ie niet meteen opnieuw opstart) dat er een error wordt veroorzaakt door een device driver. Weet iemand waar dit aan kan liggen (ik zal eerst nog even nieuwe via 4in1 drivers proberen, maar mocht dit niet werken, weet iemand waar het dan aan ligt (waarschijnlijk driver voor bepaalde hardware?)
Welk OS?
Welke specs?
Welke fouten?
Wat heb je al gedaan?
Welke drivers staan er geinstalleerd?
Welke specs?
Welke fouten?
Wat heb je al gedaan?
Welke drivers staan er geinstalleerd?
Verwijderd
Doe dit eerst eens:
Zet bij winxp eens uit dat hij moet rebooten bij het vinden van een fout, ga in de eigenschappen van deze computer > Geavanceerd > opstart instellingen > hier uitvinken.
Zet bij winxp eens uit dat hij moet rebooten bij het vinden van een fout, ga in de eigenschappen van deze computer > Geavanceerd > opstart instellingen > hier uitvinken.
Het gaat om Windows XP Home. Ik heb Via 4 in 1 drivers geinstalleerd. Dit heeft echter niet geholpen. Ik heb verder een detonater driver gedeinstalleerd (2111 ofzo, superoud in iedergeval). Helpt ook niet. De fout is dat er een conflict is met een bepaalde driver. Ik weet niet maar misschien dat ik beter windows opnieuw kan installeren.
Verwijderd
wat zit er allemaal onboard op je mobo, en wat voor losse kaarten (pci, agp) heb je erin zitten?