Toon posts:

Video kaart Welke voor ca. fl 500,= tot 800,=

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Call me a lamme tak , maar ik heb geen zin om zelf te zoeken.

Wat is op dit moment de beste video kaart.

Te gebruiken voor 3d-spellen en autocad.

TIA.

• Halo_Master
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-04 15:41

Halo_Master

kan het cooler , pleaze?

Gewoon een ATI Radeon 32 Mb DDR , ik had ook kunnen zeggen gf2 GTS , maar de beeldkwaliteit van de ATI is vele malen beter dan die van de geforce 2 GTS en aangezien je autocad wil gaan doen............

Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)

• edward2
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Het prijsverschil tussen de 32 em 64 mb versie is niet veel, dus dan zou ik de 64 mb versie nemen, scheelt toch wel veel op hogere resoluties in UT-engines.
Ik heb de 32 mb versie ook een tijdje gehad en het verschil in UT was in de grote levels behoorlijk groot.

Niet op voorraad.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Kweetniet of je de benchmarks goed gevolgd heb, maar het maakt dus op dit moment echt geen ene fuck uit of je 32 mb hebt of 64 Mb. Misschien dat toekomstige spellen daar wel verschil in maken, maar op dit moment... Kijk de benchmarks van gelijke kaarten met 32 of 64 er maar op na....

• te(X)en
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Matrox Millenium G400 (MAX) :)

de beste beeldkwaliteit, beste in 2D (AutoCAD) en kan ook heel goed meekomen in de 3D spellen.

• edward2
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Wekkel, ik weet niet of je zelf een 64 mb kaart hebt, zo te horen niet, maar dat maakt dus een wereldfuck uit in de games die ik hierboven noemde, alleen worden in 9 van de 10 benchmarks niet verder dan Q3 en 3DMark2K gekeken
Benchmarks lezen en uitvoeren zijn nou niet de moelijkste dingen op deze aardkloot en waarom moet ik benchmarks gaan lezen als ik het uit eigen ervaring weet?(niet dat ik die oversla)
Ik heb dus zelf zowel 32- als 64 mb kaarten gehad en het verschil is in UT-engines en andere niet texturecompressieondersteunende spellen groot, vooral op reso's boven 1024
Denk je soms dat ik het zit te verzinnen als DeusEx- en UTlover?, je zou ook eens kunnen luisteren naar luitjes die uit eigen ervaring spreken ipv alles maar aan te nemen van de 1001 traditionele Q3- en 3DMark2K reviewsites.
Maar als je de benchmarks zo goed volgt heb je die van Annandtech gemist zeker;)

Niet op voorraad.

Verwijderd

Ik hoop voor je dat je doorhebt dat je een vraag hebt gesteld die veeeeeel gediscusieer zal veroorzaken. In mijn opinie moet je natuurlijk gewoon voor de ATI RADEON 64/32MB DDR gaan. Er zullen wel veel anderen zijn die voor de GeForce2 GTS gaan, maar met zo'n budget zou ik gewoon voor de RADEON kiezen.
Pagina: 1