force feedback prob

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-01 11:59
hi

ik heb laatst zo'n nieuw stuur van logitech gekocht.. momo racing force

nou dat ding heeft dus idd force feedback, en dat is te merken bij colin mcrea 2.. maar dat is dan ook we het enige spel :(

Ik heb Need for Speed Pursuit 2 geprobeert, me stuurtje reageert wel lekker maar ik krijg geen enkele force feedback.. zelfs geen trillinkje bij het rammen van een muur met volle snelheid. Maar het programma zegt wel force feedback te hebben, sterker nog je kunt het instellen in de game. Maar ik krijg maar geen effecten

en andere game, toca touring car championship flipt volledig door als ik me stuur probeer in te stellen maar vooruit dat is een oud spel, maar opzich ook raar :(

dus mijn vraag is, wat doe ik fout? Hoe krijg ik me force feedback aan?
(Ik had trouwens ook F1 2002 geprobeert... ook geen force feedback maar ik weet niet of ie het we heeft....)

Als er iemand trouwens leuke games weet waar je force feedback bij hebt zijn die berichten ook welkom ;)

thnx in advance

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Zijn er geen drivers te vinden voor je stuurtje? Want ik denk dat je die functie in Windows moet inschakelen door bijvoorbeeld drivers.

The devil is in the details.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Staat je stuur wel netjes geinstalled in Windows? Ik heb zelf dan een MS FF Joystick en die geeft met NFS2 wel degelijk Force Feedback. Het lijkt me dat je toch iets niet goed hebt ingesteld dan.

• Loona35
MaRc0 schreef op 04 januari 2003 @ 14:44:
Zijn er geen drivers te vinden voor je stuurtje? Want ik denk dat je die functie in Windows moet inschakelen door bijvoorbeeld drivers.
ik heb een bijgeleverde driver enzo uiteraard.. maar als colin mcrea het goed doet zegt dat niet dat er dan iets anders fout is?

.edit

mkay toch niet dan misschien.. ik ga alles nog maar eens goed nakijken dan

[ Voor 11% gewijzigd door Loona35 op 04-01-2003 14:49 ]

• Loona35
nou ik heb zojuist wingman driver 4.20 geinstalleerd... nieuwste die er is.. Maar er is gewoon niets verandert :S

iemand anders enig idee?

Verwijderd

NFS hotpersuit 2 is gewoon een klote spel en heeft geen force feedback ondersteuning. Ik heb een Act Labs stuur en met GP 3/4, GPL, Colin McRae, NFS PU werkt het wel goed. Je kunt proberen wat je wil, tenzij EA een patch uitbrengt, maar anders krijg je force feedback niet werkend in NFS hotpersuit 2.

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Met NFS HP2 heb ik ook nauwelijks force feedback (ik heb 'die oude' momo), maar dat spel is het sowieso niet waard om met een momo bestuurd te worden :+
Bij F1-2002 werkt de force feedback wel perfect, heb je het bij controller options wel aangezet ? (effects op 'full' zetten) en strength op -100..

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

De search is vrij makkelijk te gebruiken ;)
[rml][ NFS:HP2] Geen force feedback :([/rml]

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Zie White Dust, dit probleem is meerdere malen langs gekomen.
Succes! :)

[ Voor 13% gewijzigd door M@NIC op 05-01-2003 15:48 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.