Toon posts:

Spontane reboot na inpluggen dig.camera?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok, het zit zo:

ik plug m'n camera in bij het booten, windows zegt: 'w00t nieuwe hardware', ik zeg dat ie maar automatisch moet instaleren (omdat de originele drivers hetzelfde kwaaltje hadden hier).

dat kwaaltje :P is namelijk. .als mijn digitale camera is geinstalleerd is er niks aan de hand, probeer je hem echter aan te sluiten, dan maakt windows een spontane reboot. dus nu blijft hij wel 'correct' geinstallered maar dus iedere keer dat ik em wil aansluiten is het afgelopen in de pret en mag ik weer overnieuw beginnen =/

iig kan iemand me plz helpen wat dit is waardeloos

specs:

PIV 2,4 GHz 533 mb cache
Geforce 4 Ti4200 XP
Windows XP
512 OEM PC2700
Asus mobo ;)

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 18:11

YellowCube

Wait...what?

heb je 'm direct of via een USB hub aangesloten...?
Misschien kakt de spanning van je voeding in als gevolg van het aansluiten van een USB apparaat

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• Treenaks
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:02
Misschien zit er een bug in de driver?

Ik heb ooit een laptop gezien die als 'ie over de IR-poort data binnen kreeg spontaan bootte (dat was leuk collega-pesten ;))

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:23

MRic3

Of praat ik weer poep?

zet eerst automatisch restart bij error uit (control panel, system, tabje advanced, startup and recovery ) uit en kijk wat voor een error die geeft...

dan kan je tenminste beter zoeken waar het over gaat...

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 14:08:...probeer je hem echter aan te sluiten, dan maakt windows een spontane reboot...
Doet me denken aan het beruchte MS-videootje, waarin Bill G. met W95 de nieuwe hot plug-and-play van USB voor het eerste demonstreerde...

Prik en ... *poef* })

[ Voor 49% gewijzigd door GarBaGe op 04-01-2003 14:39 ]

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Dit heb ik ook eerder gehad... ISDN kaartje met Winbond chipset toevallig? Zo ja.. updaten die driver.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Topicstarter
:)

plug en pray ;)

maargoed... het is dus via een usb 1.0 kabeltje.. of 1.1 weetikveel.. iig niet 2.0..

en hij crashed wel degelijk het is geen standaard reboot die windows idd normaal gesproken doet... Want als ik in veilige modus opstart en ik sluit de digicam aan dan crashed ie ook maar dan zie je een fractie van een seconde (halve seconde ofzo) een blauw scherm :(

tis trouwens 533 KB :) geen zin om te editten

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 14:08:
specs:

PIV 2,4 GHz 533 mb cache
tis trouwens 533 KB geen zin om te editten

zullen we ermaar 512 van maken dat klopt beter denk ik .
maare heb je toevallig aangevinkt staan dat je comp bij en foutmelding opnieuw opstart, moet je effe naar kijken, en anders uitzetten.

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:23

MRic3

Of praat ik weer poep?

Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 14:41:
en hij crashed wel degelijk het is geen standaard reboot die windows idd normaal gesproken doet... Want als ik in veilige modus opstart en ik sluit de digicam aan dan crashed ie ook maar dan zie je een fractie van een seconde (halve seconde ofzo) een blauw scherm :(
een reboot = een blauw scherm (BSOD) !!!!!
MRic3 schreef op 04 January 2003 @ 14:35:
zet eerst automatisch restart bij error uit (control panel, system, tabje advanced, startup and recovery ) uit en kijk wat voor een error die geeft...

dan kan je tenminste beter zoeken waar het over gaat...

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Topicstarter
ok ik geef al m'n fouten toe :7 512 cache en een reboot equals een blauw scherm :P ofzo..

nu even digicam aansluiten

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 15:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
update :)
er stond 1 ding in die hele error message (behalve de algemene shit ), waar iemand misschien iets mee kan, maar wat :s
* usbhub.sys - address F85B7BA6 base at F85B6000, datestamp 3ca8e12a
voorderest stonder er wat als " ***Stop = 0x0000007E C0xC0000005 etc...

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-08 18:11

YellowCube

Wait...what?

klinkt als een driver-probleem

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Pagina: 1