Ik heb heb hier op een server 2 HLDS gameservers draaien onder linux. als ik deze gewoon opstart zonder extra +ip of -port commands, zijn ze gewoon te zien in de lan games list van CS. echter, ik wil er 2 draaien op 1 machine.
Dus ik start de ene server op met de gewone command line en de andere met de parameter -port 27025 (27015 is default) maar als ik nu mijn HL open in windows, en ik ga naar lan games, dan staat alleen diegene met de default poort er.
ze draaien echter wel allebei, je kan er wel gewoon opkomen als je de adressen handmatig invoer in de console.
dus ik kaap ff 2 ip's (zit hier op lan) en gooi ze dan allebei op een appart ip met de default poort met de parameter +ip.
maar nu is er echter geen van beide te zien in de lijst (ook met hlsw)
maar wederom draaien ze wel, ik kan er gewoon opkomen als ik handmatig connect.
hoe krijg ik deze servers in mijn LAN Games lijst
Dus ik start de ene server op met de gewone command line en de andere met de parameter -port 27025 (27015 is default) maar als ik nu mijn HL open in windows, en ik ga naar lan games, dan staat alleen diegene met de default poort er.
ze draaien echter wel allebei, je kan er wel gewoon opkomen als je de adressen handmatig invoer in de console.
dus ik kaap ff 2 ip's (zit hier op lan) en gooi ze dan allebei op een appart ip met de default poort met de parameter +ip.
maar nu is er echter geen van beide te zien in de lijst (ook met hlsw)
maar wederom draaien ze wel, ik kan er gewoon opkomen als ik handmatig connect.
hoe krijg ik deze servers in mijn LAN Games lijst