Toon posts:

Punkbuster word niet herkend.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde dus Urban Assault alweer een keertje spelen. Dus ik Quake III geinstalleerd (origenele quake 3 cd met bijbehorende key , dus legaal) . Netjes upgedate en geinstalleerd. Vraagt hij of ik punkbuster wil installeren. Ja dat wil ik.

Urban Assault gedownload en geinstalleerd . Hij doet het wel maar als ik een server op wil zegt tie dat ik punkbuster moet downloaden en enablen om op de server te komen :? :/ .

Ik dus naar www.punkbuster.com gegaan om daar te kijken voor updates of het programma zelf. Staat daar dat ik punkbuster erbij krijg bij de nieuwest quakeIII update. Toen ben ik dus weer gaan kijken naar QIII update in mijn quakeIII folder. Ja ik heb de laatste versie.

Dan is er nog een programma op www.punkbuster.com die checkt of je PB op je pc hebt. Ik dus kijken of er uberhaupt iets op staat. Nee er staat niks op :X :/ .

Wat moet ik nu doen?? Ik heb alles geupdat van punkbuster maar dat heeft geen zin. Ben ik nu n00b en zit ik iets verkeerds te doen?? Kan ik ergens punkbuster apart downloaden?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 13:12 ]

• dvdgrs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-01 20:08
al een reinstall van Q3/update/pb geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Bong-One schreef op 04 January 2003 @ 13:13:
al een reinstall van Q3/update/pb geprobeerd?
yep. doet het nog steeds niet :/ .

Verwijderd

Mischien werk enabelen. Is wel handig. Rechts boven bij de serverzoeker in q3 zelf.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 15:41:
Mischien werk enabelen. Is wel handig. Rechts boven bij de serverzoeker in q3 zelf.
blaat ik werk met all seeing eye |:( . Ik wist dat ik iets vergeten had. Stom stom stom. Thanx anyway :) . Deze topic kan dicht.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 22:15 ]