Help mee tegen Anthrax, Pokken en Ebola: download de client voor Windows, MacOS, Solaris of Linux en installeer vandaag nog D2OL. Meld je aan bij de Dutch Power Cows!!
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Stats powered by BlibX Technology Stats generated by: griz statz 2.0 - D2OL Stats hosted by: griz |
Anoniem: 21125
Dit zijn dus de stats over minder dan een halve dag, omdat sinds gistermorgen 09:00 de site van Sengent niet meer werd bijgewerkt.
Ik hoop dat de stats snel weer werken, maar dat zal wel niet eerder worden dan maandag ben ik bang
Ik hoop dat de stats snel weer werken, maar dat zal wel niet eerder worden dan maandag ben ik bang
DE is DB geworden, welkom welkom 
itsnows en pinball natuurlijk ook welkom!
Later we beginnen met Team USA uit de inhaalstats te krijgen!
itsnows en pinball natuurlijk ook welkom!
Later we beginnen met Team USA uit de inhaalstats te krijgen!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Anoniem: 4681
waarom heeft Graasland geen results ???
heb gisteren toch echt de client weer aangezet
heb gisteren toch echt de client weer aangezet
hmm, lees nu pas dit topic
Had beter moeten kijken waarschijnlijk 
* Witlof heeft de client ook aangezet maar als maandag pas weer de stats worden bijgewerkt is het misschien wel leuk om te gaan sparen als dat kan
* Witlof heeft de client ook aangezet maar als maandag pas weer de stats worden bijgewerkt is het misschien wel leuk om te gaan sparen als dat kan
Anoniem: 21125
Sparen is haast niet te doen bij D2OL, omdat de grootte van de buffer niet is in te stellen, dat is één van de grootste nadelen van de client. Er zijn andere methodes verzonnen om te sparen 
Maar in princiepe hoef je ook niet te sparen, want zodra er weer stats zijn, heb je het gewoon over meerdere dagen, dus je totaal blijft gelijk
Op ons eigen stats-script zag ik net dat het totaal van Graasland wel bijgewerkt is
Maar kan me niet voorstellen dat Mo-Bees al 800 cans heeft gedaan
Dus het zal wel het resultaat zijn van een naamsverandering
Maar in princiepe hoef je ook niet te sparen, want zodra er weer stats zijn, heb je het gewoon over meerdere dagen, dus je totaal blijft gelijk
Op ons eigen stats-script zag ik net dat het totaal van Graasland wel bijgewerkt is
Ik hoop het niet 
Maar gelukkig dat er nóg iemand D²OL komt versterken

Momenteel heb ik hem zelf ook in de spaarstand; geen stats, geen cands van mij
Suc6 iedereen met z'n comeback naar D²OL
Maar gelukkig dat er nóg iemand D²OL komt versterken
Momenteel heb ik hem zelf ook in de spaarstand; geen stats, geen cands van mij
Suc6 iedereen met z'n comeback naar D²OL
Ik moet nog maar afwachten of ik blijf met zo'n client en geen stats maar aangezien ik dit weekend toch niet veel thuis ben zal die nog wel even draaien waarschijnlijk
Anoniem: 62351
* Anoniem: 62351 joins the DPC Force @ d2ol (stopt even met het niet door DPC gesteunde project NEO)
O? Als ik anders de optie controller: java achter de opdrachtregel zet kan ik bij de properties zo de buffer op 100 stuks zetten. En als tie dan die buffertjes heeft gedownload zet je hem bij dezelfde properties off-line en sparen maar!Anoniem: 21125 schreef op 04 January 2003 @ 15:39:
Sparen is haast niet te doen bij D2OL, omdat de grootte van de buffer niet is in te stellen, dat is één van de grootste nadelen van de client. Er zijn andere methodes verzonnen om te sparen
.....
Overigens zitten er bij de grafische versie ook properties waarbij je dat kan doen maar die draai ik liever niet ivm de performance.
[ Voor 12% gewijzigd door RoyalFlusher op 04-01-2003 23:09 ]
Division BrabanderT
als je nou een hele lege hebt en je zet de in dan ook in een apparte file ... dan laat je um vollopen ... dan werk je ze allemaal af ... dan de lege copieren naar de map .. die vol laten lopen en helemaal weer leeg ... enz enz
Das inderdaad ook een strak plan. Handig ook omdat als je de client meerdere malen installeert en je copieert niet steeds je node.prp, je tig-nodenummers krijgt en een hoop verloren ruimte op je hd voor de overige bestanden. Je moet dan wel precies weten welke map je nodig hebt waarin de te verwerken en verwerkte candidates zijn, maar dat weet DJKlungel haarfijn uit te leggen.
Division BrabanderT
op dot moment (Zaterdag en Zondag-ochtend) krijg ik geen nieuwe candidates. Dus iedereen die weer mee doet of gaat doen. Heb geduld, maandag zullen de queue's weer wel volstromen met nieuwe candidates.
Pagina: 1