Toon posts:

Got CS Meeting 2003

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag een GoT CS Meeting 2003 willen starten, dit heb ik al is eerder in 2002 gedaan. Was een groot succes. Nu de vraag of ik nogmaals een topic mag starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
IRL of gewoon op een server :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:53

LopeZ

Too much is never enough

Move SM -> LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
M@NIC schreef op 04 January 2003 @ 11:28:
IRL of gewoon op een server :?
Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[rml][ CS] Got meeting[/rml]
Ik neem aan dat het over dit topic gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Een CS meeting of een LAN? :P. Daar zit een redelijk verschil tussen.. Een meeting kan je wel via GoT doen (omdat er toch nooit zoveel zijn), LAN's mogen niet op GoT, omdat er dan op een gegeven moment voor elke prive-lan met 3 mensen een topic geopend schijnt te moeten worden :P.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, deze werd dichtgegooid de volgende dag waar ik nog niet helemaal mee eens ben. Maar laten we geen oude koeien uit de sloot halen. Het is puur de bedoeling om een met een aantal CS GoTers een paar potjes te gamen. En daar bieden wij onze server voor aan.

We hadden bij de vorige meeting zeker 15 a 16 GoTers gezien, was een groot suc6. Daarom leek het me leuk om 2003 te beginnen met nog een CS Meeting.
JvS schreef op 04 January 2003 @ 11:51:
Een CS meeting of een LAN? :P. Daar zit een redelijk verschil tussen.. Een meeting kan je wel via GoT doen (omdat er toch nooit zoveel zijn), LAN's mogen niet op GoT, omdat er dan op een gegeven moment voor elke prive-lan met 3 mensen een topic geopend schijnt te moeten worden :P.
Een CS GoT Meeting op onze Server. De server heeft een 2x 100mbit verbinding bij AMIX. Lag/crashes komen niet meer te spraken vanwege de goede hardware en optimale internet connectie.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 16:57
Liever niet in SGD, als je het graag wilt moet je ff een HK mod vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:50

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dat is meer iets om in je sig te zetten denk ik :). Een topic komt al snel erg spammerig over. Op IRC kan je ook mensne vragen, daar kan het allemaal wat makkelijker dan op een groot forum :)

[ Voor 35% gewijzigd door JvS op 04-01-2003 12:06 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JvS schreef op 04 januari 2003 @ 12:05:
Dat is meer iets om in je sig te zetten denk ik :). Een topic komt al snel erg spammerig over. Op IRC kan je ook mensne vragen, daar kan het allemaal wat makkelijker dan op een groot forum :)
Ok, duidelijk. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:53

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Overigens: Het gebruik van de tag [GoT] is voorbehouden voor leden van de clan GoT. Ik wil je dan ook vragen die tag niet te gebruiken, zelfs niet hiervoor. Geen enkele clan zal het leuk vinden als je hun tag misbruikt. Zowiezo krijgen wij een slechte naam als mensen met een [GoT]tag gaan kloten op andere servers.
Een CS GoT Meeting op onze Server. De server heeft een 2x 100mbit verbinding bij AMIX. Lag/crashes komen niet meer te spraken vanwege de goede hardware en optimale internet connectie.
Verder is het gewoon een spam/reclamepraatje voor je eigen server, spijt me heel erg, hij heeft niet eens een goede verbinding... De aan Tweakers.net gerelateerde gameservers (www.strikerz.net) zitten aan de totaal 7GBit aan backbone's van trueserver ;)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1