Ik heb een hele spindel van Arita's bijna helemaal weg geschreven. Kom ik bij de onderste 4/5 kan ik eens deze niet meer schrijven... Ik dus balen want ik moet mijn HD op ruimen
Bij Nero hoor je de cd opspinnen en dat ie begint te lezen maar dan houd ie daarmee op en dit gaat dan de hele tijd door (in een "loop" dus...) Even voor de duidelijkheid het is een Liteon 24x10x40 met de laatste firmware.
Als ik kijk naar nero heb je de read buffer en de write buffer (ofzo) de read buffer gaat helemaal vol maar de write buffer blijft zwart. Nadat ik bij de plaatselijke konmar
ff wat test cd's gehaald heb, heb ik deze geprobeerd. Deze werkte wel gewoon. Maar ik moet zeggen dat de write buffer wel een stuk trager lijkt.. Maar normaal let ik hier niet op dus ik weet niet precies of hij dus langzamer.. Maar mijn gevoel zegt van wel.. (schrijven duurt voor een volle cd nu 4.xx minuten dit was eerst onder de 4 minuten imo)
Is de brander kapot oid of is het juist windows probleem?
Als ik kijk naar nero heb je de read buffer en de write buffer (ofzo) de read buffer gaat helemaal vol maar de write buffer blijft zwart. Nadat ik bij de plaatselijke konmar
Is de brander kapot oid of is het juist windows probleem?
edit:
Ik wil het graag met zekerheid weten, want ik heb nog maar 20 dagen garantie....
Ik wil het graag met zekerheid weten, want ik heb nog maar 20 dagen garantie....
[ Voor 6% gewijzigd door Ankh op 04-01-2003 10:54 ]
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8