[Q3] Punkbuster enabled en toch een aimbot???

Pagina: 1
Acties:

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Hoi,
Ik kom net van een potje q3 spelen vandaan en ik heb verdorie net de 1e aimbot gezien die gewoon door Punkbuster heen werkt :(
Was een instagib server aan het spelen en er connecte een speler zonder naam.
Zodra hij aan de beurt was railde hij elke respawn gelijk dood.
Ik bedoel dus niet dat hij gewoon goed mikte op elke spawnpoint,nee!!...
Hij kilde je al voordat je spawn al afgelopen was.
Je kreeg niet eens de kans om ook maar 1 klein stapje te zetten.
Dit was de meest bizarre bot die ik gezien heb..
Vooral omdat hij ping 230 had en toch niet 1 rail misde.
Beter nog...hij miste niet 1 respawn..
Ook tijdens het specten zag je hoe hij een spawn achter zich in een flits wist te killen zonder ook maar de tegenstander gezien te kunnen hebben.
Nogmaals..ik speel al velen jaren Q3 en weet donders goed waneer je met skill te maken hebt en wanneer met een bot..
Dit was nogmaals de meest duidelijke bot die ik ooit gezien heb.
Hij deed niet eens z'n best om het te verbergen.
Aangezien ik alleen servers join die punkbuster enabled hebben ging ik dat gelijk ff checken.
En jawel...hij stond toch echt aan.
Iemand die dit ook al mee heeft gemaakt?
Is er nu al een bot die schijt heeft aan PB? :(

Verwijderd

Nog niet meegemaakt.
Maar ik zie dat ook nog veel servers niet eens gebruik maken van Punkbuster.
Ik speel vaker CTF op een server van xs4all maar die gasten hebben PB gewoon uit staan.
Daar gaan de beschuldigingen ook vaak over en weer als iemand een hoge score zit te halen.

Verwijderd

cheaters zijn gewoon zielig....

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

melly schreef op 04 January 2003 @ 10:20:
Hoi,
Ik kom net van een potje q3 spelen vandaan en ik heb verdorie net de 1e aimbot gezien die gewoon door Punkbuster heen werkt :(
Was een instagib server aan het spelen en er connecte een speler zonder naam.
Zodra hij aan de beurt was railde hij elke respawn gelijk dood.
Ik bedoel dus niet dat hij gewoon goed mikte op elke spawnpoint,nee!!...
Hij kilde je al voordat je spawn al afgelopen was.
Je kreeg niet eens de kans om ook maar 1 klein stapje te zetten.
Dit was de meest bizarre bot die ik gezien heb..
Vooral omdat hij ping 230 had en toch niet 1 rail misde.
Beter nog...hij miste niet 1 respawn..
Ook tijdens het specten zag je hoe hij een spawn achter zich in een flits wist te killen zonder ook maar de tegenstander gezien te kunnen hebben.
Nogmaals..ik speel al velen jaren Q3 en weet donders goed waneer je met skill te maken hebt en wanneer met een bot..
Dit was nogmaals de meest duidelijke bot die ik ooit gezien heb.
Hij deed niet eens z'n best om het te verbergen.
Aangezien ik alleen servers join die punkbuster enabled hebben ging ik dat gelijk ff checken.
En jawel...hij stond toch echt aan.
Iemand die dit ook al mee heeft gemaakt?
Is er nu al een bot die schijt heeft aan PB? :(
Eeeeh ja even voor de duidelijkheid. Punkbuster werkte een half jaar geleden al niet.... Waarom zou ie nou ineens wel moeten werken? PB is zooooooo ontzettend verouderd, daarom komt menig cheater er nog doorheen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 11:05:
cheaters zijn gewoon zielig....
net als noobies die zeuren dat iemand cheat vanwege hoge score :(

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

probleem met cheaten is (zoals ik wel vaker heb gezegt) je kunt ONLINE-cheats heel makkelijk vinden voor iedere game; google maar eens naar q3 +aimbot +download oid en tada je frags vliegen omhoog.
Jammer; als ze nou met heel veel moeite te krijgen waren die online-cheats kan ook niet iedere kabout van 12jr. even snel zo'n ding downloaden en gaan fraggen in bijv; q3, ut, hl etc.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Scarecrow schreef op 04 January 2003 @ 12:33:
probleem met cheaten is (zoals ik wel vaker heb gezegt) je kunt ONLINE-cheats heel makkelijk vinden voor iedere game; google maar eens naar q3 +aimbot +download oid en tada je frags vliegen omhoog.
Jammer; als ze nou met heel veel moeite te krijgen waren die online-cheats kan ook niet iedere kabout van 12jr. even snel zo'n ding downloaden en gaan fraggen in bijv; q3, ut, hl etc.
Opmerking, waarom wordt er nu weer op de jonge gamers gereicht? Ik ken zat mensen van 17, 18 jaar die cheaten. Jammer genoeg kan ik het niet uit hun hoofd praten dat ze moeten stoppen maargoed...

Verwijderd

laat ze dan in een hele moeilijke server spelen waardoor ze 0/30 staan

dan leren ze het wel af...

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Apocrypha schreef op 04 January 2003 @ 12:35:
[...]

Opmerking, waarom wordt er nu weer op de jonge gamers gereicht? Ik ken zat mensen van 17, 18 jaar die cheaten. Jammer genoeg kan ik het niet uit hun hoofd praten dat ze moeten stoppen maargoed...
is bij wijze van spreken; ik bedoel daar mee dat het zelfs voor mijn oma nix voor stelt om online-cheats te downloaden. Dat iedereen zonder enige moeite kan cheaten

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2025

Virgil

We're not alone

Maar het killen van mensen tijdens instagib (Wat jij hebt gespeeld was waarsch insta-unlagged) tijdens het spawnen is heel makkelijk.

Ik neem aan dat je q3dm17 gespeeld hebt.
Als ik jou links kill dan wordt je rechts gespawned en daarna links en dan weer rechts etc.
Is heel makkelijk en ik kan het je zo laten zien.
Daardoor kan ik je ook hele tijd mollen zonder dat jij een stapje zet tijdens het spawnen (Kan jij zelf ook, want je hebt het zo onder de knie.)

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
SeRRveR schreef op 04 January 2003 @ 15:11:
Maar het killen van mensen tijdens instagib (Wat jij hebt gespeeld was waarsch insta-unlagged) tijdens het spawnen is heel makkelijk.

Ik neem aan dat je q3dm17 gespeeld hebt.
Als ik jou links kill dan wordt je rechts gespawned en daarna links en dan weer rechts etc.
Is heel makkelijk en ik kan het je zo laten zien.
Daardoor kan ik je ook hele tijd mollen zonder dat jij een stapje zet tijdens het spawnen (Kan jij zelf ook, want je hebt het zo onder de knie.)
Ik begrijp wat je bedoelt..
Maar geloof me..ik speel al Q3 van af het begin en weet heel goed het verschil tussen skill en een bot..
Dit was de meest overtuigende bot die ik gezien heb :)
Nogmaals...hij schoot zo verschrikkelijk razend snel en zonder ook maar 1 honderste van een seconden te mikken of te zoeken.
En 100% accuracy is zonder bot toch echt niet haalbaar (4 rondes lang).
Pagina: 1