Ik heb sinds vandaag een netwerk bij mij thuis geinstalleerd met een server en 1 werkstation, de 2e komt maandag. Nu heb ik het volgende probleem, Ik heb een domein aangemaakt, active directory en gewoon vaste ip's dus geen DHCP. De server is gewoon 24 uur per dag online en de server zorgt er ook voor dat mijn USB ADSL verbinding wordt verdeeld over het netwerk doormiddel van Winroute. Maar wanneer ik het werkstation opstart (win2000 prof, server is trouwens 2000 server) duurt het meer dan twintig minuten (bij 20 heb ik hem uitgezet) voordat je voorbij de schermpjes ben van computerinstellingen laden en zo dus ik heb nog geen wachtwoord in hoeven vullen of zo dat redt ie nog niet eens, maar wanneer ik opstart zonder de UTP kabel er in te stoppen dan loopt ie binnen een minuutje door en dan zit je in windows en als je dan de stekker er weer in doet werkt alles ook gewoon maar ik heb geen zin om de hele tijd die stekker eruit en erin te doen. Hoe komt het dat het opstarten zolang duurt??
Please help me.
Mzl. Itsme
Please help me.
Mzl. Itsme