Toon posts:

Battlefield 1942 Directx9 catalyst 3.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb Dx9 geinstalleerd te samen met catalyst 3 voor mijn ATI 9700 pro op windowsxp. Sinds ik bovenstaande heb gedaan startte battlefield 1942 niet meer op. Ik zag wat flitsen maar geen bf1942.

Windowsxp draait op 1280x1024 op 75 hertz.

Heb in de Settings map onder mijn profile het bestandje "VidoeSettings.con" aangepast en daar de waarde van "renderer.allowAllRefreshRates" van op 0 naar 1 veranderd. Battlefield startte toen wel op maar daarna kreeg ik een kleiner scherm te zien dat mijn desktop (dus maar een klein gedeelte van mijn scherm wordt benut). Niet in een window, maar gewoon full-screen maar dan een gedeelte. Dus ik zie bijvoorbeeld 800x600 niet full-screen, maar 800x600 in een 1280x1024 scherm. Speelt erg lastig want alles is verkleind.
Weet iemand een oplossing ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 00:53 ]

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

dX9 is nog in beta als ik me niet vergis, het best is om gewoon dX8.1 weer gaan te gebruiken, via systeem herstellen kun je dit berijken... :)

Verwijderd

White Dust schreef op 04 januari 2003 @ 01:42:
dX9 is nog in beta als ik me niet vergis, het best is om gewoon dX8.1 weer gaan te gebruiken, via systeem herstellen kun je dit berijken... :)
Nee, het is al de final, al zitten er nog wel aardig wat foutjes in.

Verwijderd

Topicstarter
En dus ??? Hoe los ik mijn probleem op ?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 22:34
Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 15:23:
En dus ??? Hoe los ik mijn probleem op ?
White Dust zei toch dat je beter Direct X 8.1 kan gebruiken? Heb je dat al geprobeerd?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
MaRc0 schreef op 04 januari 2003 @ 15:26:
[...]

White Dust zei toch dat je beter Direct X 8.1 kan gebruiken? Heb je dat al geprobeerd?
Daarmee draaide ik al, maar de reviews melden dat dx9 en catalyst 3 voor enorme performance winst moeten zorgen. Catalyst 3 draait toch niet goed met dx81 ??

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Hier hetzelfde probleem :(
Sinds ik DX9 heb doen veel spellen raar.
Grafics krijgen de meest bizarre vormen..
Hoe krijg ik DX8.1 weer terug dan?
DX9 kan je niet ff uninstallen...

OS=XP

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Even googlen naar directx9 uninstaller

[google=dirext9 uninstaller], ik maak het de mensen wel erg makkelijk vandaag :+

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ok :)
Ik google me ff suf..

(je snelkoppeling naar DX9 uninstaller bevat een typo..daardoor vindt hij er maar 1..toch bedankt voor de moeite :) )

[ Voor 69% gewijzigd door melly op 04-01-2003 23:24 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 22:14:
[...]

Daarmee draaide ik al, maar de reviews melden dat dx9 en catalyst 3 voor enorme performance winst moeten zorgen. Catalyst 3 draait toch niet goed met dx81 ??
Vergeet die g e w e l d i g e perfromance winst nou maar met DX9 en Cat 3 want dat kan helemaal niet.
Er is nml nog geen spel of benchmark programma wat DX9 ondersteunt. Je sys moet tenministe gelijk blijven lopen (bij mij wel althans).

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:59
Ik snap niet hoe mensen het doen maar ik heb geen 1 probleem gehad met DX9 :/
Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 00:22:
[...]

Vergeet die g e w e l d i g e perfromance winst nou maar met DX9 en Cat 3 want dat kan helemaal niet.
Er is nml nog geen spel of benchmark programma wat DX9 ondersteunt. Je sys moet tenministe gelijk blijven lopen (bij mij wel althans).
UT2k3 heeft bij mij een erg welkome FPS boost gehad :) dus t werkt wel :)
zuigt best wel als je proc je videokaart niet kan bijhouden :/

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2003 @ 00:22:
[...]

Helaas, als ik de benches mag geloven die ik gezien heb is UT2k3 het enige spel wat wel degelijk voordeel heeft van directx 9 :) wel icm een directx 9 ondersteunde videokaart ofcourse ;)

Vergelijk dit maar eens: http://www.viperlair.com/...t/drivers/dx9report.shtml
Pagina: 1