S55 Postbank aanbieding: ben ik nou gek of ...?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-08 10:21

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
Ik kan me herinneren dat er bij de vorige actie van de Postbank (met die blauwe Siemens foontjes) er behoorlijk wat topics/reacties hierover waren op dit forum.
Ben ik nou gek of kan ik over de nieuwe actie met de Siemens S55 echt niets relevants over terugvinden in I&T?
Ik wil namelijk van die aanbieding gebruik maken omdat dat toestel er cewl uitziet en de specs ook wel tof zijn. Ook het O2 abonnement is niet slecht.
Iemand die mij uit de droom wil helpen of is het echt een goede keus?
Verwijzen naar een bestaand topic en deze sluiten mag natuurlijk ook :P

If it ain't broken, play with it till it breaks.

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-08 23:38

vehpol

Go Go Gadget!

Ik weet het wel, je betaald namelijk niet alleen de 12,50 per maand aan gesprekskosten, maar ook de 15euro per maand voor de telefoon. Dit samen met het begin bedrag maakt dat je ongeveer net zoveel kwijt bent (zal iets schelen) dan wat je er normaal ook voor kwijt bent. Bestel je echter bij sommige bedrijven op het internet, dan ben je waarschijnlijk zelfs goedkoper uit. (maar dat moet je natuurlijk even uitzoeken).

Het is dus niet echt een super aanbieding. Vorige keer hoefde je alleen maar 1000 gulden naar een rekening over te maken en je kreeg hem.

Ceci n'est pas une signature!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:19

rik

Het is anders helemaal niet zo'n interessante aanbieding! Let erop dat het toestel niet gratis (of goedkoop) is maar dat het om een afbetaalconstructie gaat!

edit: te laat :)

[ Voor 8% gewijzigd door rik op 04-01-2003 00:25 ]

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
Ja, dat je meteen aan een lening vastzit had ik ook door.
Maar dat is niet erg (tenminste, vind ik niet erg). Ik ben het toestel in elk geval op het net nog niet voor minder dan EUR 360,76 tegengekomen ((24 x EUR 12,99) + eenmalig EUR 49,-) dus denk ik dat het best een redelijke aanbieding is.
Toestel is op zich wel okee?

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:46

MaDLiVe

.-Observer-.

Crusader schreef op 04 January 2003 @ 00:29:
Maar dat is niet erg (tenminste, vind ik niet erg). Ik ben het toestel in elk geval op het net nog niet voor minder dan EUR 360,76 tegengekomen ((24 x EUR 12,99) + eenmalig EUR 49,-) dus denk ik dat het best een redelijke aanbieding is.
De s55 is een meer dan redelijk toestel check de grote draad (moet hier ergens rondzweven) er maar over.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:36

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Het is een lening, maar je krijgt 't toestel wel goedkoper!

Je moet er dan wel 2 jaar mee doen :( :'(

Ik wilde me dit toestel gaan halen, maar als de postbank daar weer een actie mee doet, is de aaibaarheid van 't dinkie dus ook weg :'(

Ik had 't zelfde met mijn m35i hurricane yellow, bij een abbo gekocht een poos terug, lekker redelijk uniek toestelletje en ineens lopen alle huismutsen en ander volk ermee rond gratis van de postbank :( Daar gaat je uniekgehalte ;) :(

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

• Drunken idiot
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-04 08:27
Crusader schreef op 04 januari 2003 @ 00:29:
Niet iedereen is het erover eens dat het een redelijke aanbieding is :)
Er is al 2 keer een topic over de actie geweest, ik kan ze nu ook zo snel
niet vinden...
In het 'grote' S55 topic is veel te vinden over de telefoon zelf. Het toestel is
zeker ok. Er is iemand die hem in Duitsland heeft gekocht en die is positief
(heeft ook foto's gepost)
Alleen de O2 actie is alleen redelijk als je erg veel naar vaste nummers belt
of toevallig veel kennissen hebt die ook met O2 bellen.
Het blijkt dat dit voor velen niet opgaat en dan is de O2 een erg onvoordelige actie.

Het wachten is nu tot de S55 in de winkels ligt. Als het goed is, is dit zeer binnenkort.

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Crusader schreef op 04 January 2003 @ 00:19:
Ben ik nou gek of kan ik over de nieuwe actie met de Siemens S55 echt niets relevants over terugvinden in I&T?

Verwijzen naar een bestaand topic en deze sluiten mag natuurlijk ook :P
Er loopt inderdaad al een topic over, maar zoals hierboven wordt gezegt is het niet een erg aantrekkelijk actie, dit kan er dus best mee te maken hebben dat er niet zoveel topics over zijn. ;)
[rml][ Postbank] S 55 plus O2 abbo actie[/rml]

Maar als je volgende keer iets zoekt dan kan je ook ff de topic list op 2 maanden zetten en dan ctrl -f, dan vind je namelijk wat meer dingen die de omega search ook niet weergeeft.

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
[Airwolf] schreef op 04 januari 2003 @ 12:23:
[...]

Er loopt inderdaad al een topic over, maar zoals hierboven wordt gezegt is het niet een erg aantrekkelijk actie, dit kan er dus best mee te maken hebben dat er niet zoveel topics over zijn. ;)

Maar als je volgende keer iets zoekt dan kan je ook ff de topic list op 2 maanden zetten en dan ctrl -f, dan vind je namelijk wat meer dingen die de omega search ook niet weergeeft.
Bedankt voor de tip.
Ik heb de specificatie van onze telefoonkosten er op nageslagen en nagerekend dat wij er op vooruit gaan als we gebruik maken van het O2 abonnement. Het is niet heel veel, maar in elk geval kost het ons niets en dan hebben we ook nog een leuke telefoon :P
Ik zal die andere draad gaan volgen (voor zover ie nog in leven is), wat mij betreft mag deze dan dicht. Bedankt voor jullie reacties :)

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:10

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

hmm je gaat er helemaal niks op vooruit...
het toestel heeft mij namelijk met een 1 jarig abo slechts 190 euro gekost
dus het ge-blaat dat 360+ euro's een goede prijs is, is onzin
komt nog eens bij dat je met een klote abo zit van O2 waar je geen zak aan hebt...
2 jaar klant geweest bij O2... blij dat ik er vanaf was
slechte ontvangst door GSM1800 zooi... slechte niet kloppende facturen en dan nu dat nieuwe abo... haha wat een prutsbedrijf

failure is the only option

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Topicstarter
Phusebox schreef op 04 januari 2003 @ 12:43:
hmm je gaat er helemaal niks op vooruit...
het toestel heeft mij namelijk met een 1 jarig abo slechts 190 euro gekost
dus het ge-blaat dat 360+ euro's een goede prijs is, is onzin
komt nog eens bij dat je met een klote abo zit van O2 waar je geen zak aan hebt...
2 jaar klant geweest bij O2... blij dat ik er vanaf was
slechte ontvangst door GSM1800 zooi... slechte niet kloppende facturen en dan nu dat nieuwe abo... haha wat een prutsbedrijf
En waar haal je dat toestel voor die prijs? En wat kost het bijbehorende abonnement? Vast veel meer dan EUR 12,50 per maand.
En dat jij nu toevallig problemen hebt met O2 is gewoon erg pech hebben. Wil niet zeggen dat anderen ook problemen hebben.
Als je het niet erg vindt neem ik jouw situatie even met een korreltje zout (NFI)...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:08

Hier loopt al een topic over :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.