Ok. Ik connect naar iemand zn PC toe en dat gaat allemaal goed, het teams kiezen en het vervolg ook maar als ik ingame ben kaptie er op een bepaald moment gewoon mee, heel mn i-net verbinding trouwens
Ik zit achter een router maargoed dat moet geen probleem zijn aangezien ik wel gewoon online kan gamen
Speks van PC enzo zijn ook voldoende...Als ik het spel thuis speel over LAN heb ik nergens last van? Iemand een idee?
Verwijderd
Ik wordt ook vaak teruggekicked naar mijn desktop. Tijdens multiplayer heb ik hier geen last van, maar in singlemode wel. Bij mij staat AA 4xS aan, als dat AA uitschakel, heb ik geen problem meer. Zeer vreemd.
Verwijderd
Een vriend van me had hier last van omdat ie een of andere vage beta directX versie had geinstalleerd, na het installen van een officiele directX had ie geen problemen meer.
ah, ik heb de direct X 9.1 geïnstalleerd
Misschien handig om gewoon Direct X 8.1 te gebruiken is dat een idee?
Direct X 9.1? Das knap, 9.0 is de nieuwsteVerwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 00:14:
ah, ik heb de direct X 9.1 geïnstalleerdMisschien handig om gewoon Direct X 8.1 te gebruiken is dat een idee?
Maar er zijn geloof ik wel meer problemen met Fifa 2003 online spelen, misschien heb je iets aan een topic die hier in de lijst staat van SPV.
The devil is in the details.
ehh Direct X 9.0 dus ja idd
... Ik had al gezocht hiero maar dat waren voornamelijk topics over mensen die achter een router zaten en überhaubt niet konden spelen
Dus tja
Pagina: 1