Toon posts:

Logitech Itouch Keyboard - Sleep Key

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een driver update van mijn Logitech Cordless ITouch Keyboard ( Driver Version 2.15.264 ), gaat mijn systeem op standby na het indrukken van de 'Sleep key'. Met de voorgaande driver kreeg ik gewoon het "Shut Down" venster.
In de help file word gemeld dat dit een kwestie is van het aanpassen van de "Windows® settings". Waar kan ik deze settings vinden in Win98SE?

Verwijderd

start, configuratiescherm, keyboard...

En als ze daar niet zitten heb je een apart programmatje draaien van Logitech waarin je het in kan stellen :)

Verwijderd

Topicstarter
In de configuratie van het keyboard kan je alleen de snelheid en taal instellen, dus verder geen instelling van enige key te vinden.
Als je config programma van logitech opstart, dus rechtsonder dubbelklikken zie ik de volgende Hot Keys: My Home, E-Mail, Search en Go. Nou, die doen het allemaal ook de multimedia keys doen het prima, alleen de sleep key kan ik nergens iets instellen om te kiezen tussen standby en shut down mode. En dat is nu juist wat ik zoek.
Als je in de index van de HELP zoekt op Sleep Key komt daar dus de bewuste mededeling:
"Click on the Sleep key to put your computer in Standby mode or shut it down. The precise behavior depends on your Windows® settings".
Dus welke windows settings worden nu bedoelt??