Image maken van hdd vervolg.

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik wil nog iets posten maar hij is alweer dichtgegooid.
Image maken van HD voor het installeren van een nieuwe HD

er wordt in het topic vermeld dat het 'stabieler' of 'beter' zou zijn als je windows opnieuw installeerde. die onzin wil ik even rechtzetten. waar hebben jullie die wijsheid vandaan? als je met ghost een schijf cloont op een andere schijf zal windows hier totaal niets van merken. er wordt hoogstens een nieuwe hdd gedetecteerd na het opstarten van windows.

ik wilde het gewoon even rechtzetten. er is veel onzin in de wereld.

aangezien het een ntfs partitie is moet je trouwens wel zorgen dat je een ghost versie hebt die ntfs ondersteunt.

[ Voor 24% gewijzigd door smvs op 03-01-2003 23:14 ]

• jipenjanneke
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:23
smvs schreef op 03 januari 2003 @ 23:11:
Ik wil nog iets posten maar hij is alweer dichtgegooid.
Image maken van HD voor het installeren van een nieuwe HD
er wordt in het topic vermeld dat het 'stabieler' of 'beter' zou zijn als je windows opnieuw installeerde. die onzin wil ik even rechtzetten.
Je hebt gelijk, zo is dat inderdaad.
Misschien is men in war met het plaatsen van een image van een installatie die eigenlijk voor andere hardware bedoeld is, daar kan ik me nog wat bij voorstellen.

[ Voor 6% gewijzigd door jipenjanneke op 03-01-2003 23:19 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je hebt groot gelijk. Ik heb die T van Beek trouwens ook via ICQ erop gewezen ;)

Pas wanneer je een mobo vervangt, dan is een verse herinstallatie het verstandigst, vooral wanneer het een compleet ander chipset betreft.

Anyway tnx 4 mededeling, ik heb dit topic als linkje op mijn sluitmessage van het vorige topic gezet :Y)

[ Voor 4% gewijzigd door BalusC op 03-01-2003 23:34 ]

Dit topic is gesloten.