weet iemand nou een goedkoop abbonement voor deze tweaker met een telefoon al? dus een los abbonement dat goedkoop is en dat niet van dutchtone is? ik heb al gekeken op telecom.nu enzo en op sitel.nl maar kheb het gevoel dat het te mooi is om waar te zijn
zelf houd ik niet van dutchtone door hun helpdesk dat volgens hun gratis is (ik ga bellen en hoor hard : Dit gesprek kost u 50 eurocent per minuut ofzo) en ik kan niet smsjes ontvangen/versturen van en naar mijn vriendinnetje in duitsland
dus ik zoek
- een los abbonement (zonder telefoon dus)
- een goede provider
- goedkoop
- zoveel mogelijk belminuten gratis per maand (75 of meer)
- en de mogelijkheid om berichten te kunnen ontvangen van mensen uit het buitenland (want in mijn vorige topic stond dat dutchtone en D2 vodafone geen overeenkomst hadden gesloten waardoor ik geen smsjes naar mijn vriendinnetje in duitsland kon sturen en of ontvangen)
zelf houd ik niet van dutchtone door hun helpdesk dat volgens hun gratis is (ik ga bellen en hoor hard : Dit gesprek kost u 50 eurocent per minuut ofzo) en ik kan niet smsjes ontvangen/versturen van en naar mijn vriendinnetje in duitsland
dus ik zoek
- een los abbonement (zonder telefoon dus)
- een goede provider
- goedkoop
- zoveel mogelijk belminuten gratis per maand (75 of meer)
- en de mogelijkheid om berichten te kunnen ontvangen van mensen uit het buitenland (want in mijn vorige topic stond dat dutchtone en D2 vodafone geen overeenkomst hadden gesloten waardoor ik geen smsjes naar mijn vriendinnetje in duitsland kon sturen en of ontvangen)