Ik ben al tijden op zoek naar een dvd speler met zwart frontje én een zwart wieltje én dat erop staat dat het een DVD speler is én dat alles wat er normaal opstaat ook op het zwarte frontje staat. Ik zag ooit ergens op een site een lite-on LTD 163D en er was ook een speciaal zwart frontje voor beschikbaar. Ik op alle sites zoeken naar een pic (ik wil wel zeker weten of alles ook echt zwart is en alle tekentje er ook opzitten en het wieltje zwart is, net als bij mijn plextor writertje). Nergens te vinden (ook niet via google). Kan iemand mij verder helpen aan een pic van een DVD speler met zwart frontje met bla bla bla bla bla......????
wil je die logootjes e.d. ook in het zwart hebben?
Dat zal niet zo moeilijk zijn
Dat zal niet zo moeilijk zijn
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
hmmm jammer... iz er dan egt geen volledig zwarte dvd speler met alles erop
Je hebt toch ook van die "Slik-CDromspelers" (Weet ff niet zo gauw hoe ze hetenD.J. Tjerk schreef op 03 January 2003 @ 22:40:
hmmm jammer... iz er dan egt geen volledig zwarte dvd speler met alles erop
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Verwijderd
Als je dat wieltje niet (vaak) gebruikt is het heel eenvoudig. Pak gewoon een zwarte watervaste stift, en kleur hem in. heb ik ook gedaan.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 23:02 ]
hmm thnx...
ff zoeken waar die zaak mag zitten (groningen of zo d8 ik, lekker ver weg
) want ik wil het echt helemaal zeker weten
. alsnog thnx... Nu ff lekker slapen ik wordt nog al moe
NoRRoD zit in Groningen, Leeuwarden en Zwolle maar ze verkopen ook via internet geloof ik.D.J. Tjerk schreef op 03 januari 2003 @ 23:45:
hmm thnx...ff zoeken waar die zaak mag zitten (groningen of zo d8 ik, lekker ver weg
) want ik wil het echt helemaal zeker weten
. alsnog thnx... Nu ff lekker slapen ik wordt nog al moe
Kijk maar ff op www.norrod.nl
Ze bestaan dus wel... Nou wil ik er nog eentje met mijn eigen ogen zien en met mijn handen aanraken.. Thnx everybody for the reply's
Waar heb jij deze gehaald?Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 13:06:
Ik heb een Toshiba in het zwart. Maar hij is dan ook volledig zwart incl. wieltje.
Ik heb hier een zwarte Liteon DVD speler, maar ik vind Liteon een boutmerk (iig die DVD spelers zijn HEEL erg slecht) dus wil ik een ander merk.
op het moment hangt er een witte LG in, maar dat is geen gezicht in een zwarte chieftec.
De nieuwe Toshiba SD-M1712 kan je met zwart frontje krijgen.
De nieuwe Lite-on SD166 kan je in zwart frontje krijgen
De nieuwe Pioneer 117 kan je in donker grijs (bijna zwart) krijgen.
De nieuwe Lite-on SD166 kan je in zwart frontje krijgen
De nieuwe Pioneer 117 kan je in donker grijs (bijna zwart) krijgen.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Verwijderd
ik heb er thuis een liggen (weet niet zo snel even het merk)
mail maar even als je interesse hebt --> mark_schenkels@hotmail.com
mail maar even als je interesse hebt --> mark_schenkels@hotmail.com
Pagina: 1