Toon posts:

Live! met een onboard sound??

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,
ik heb even een vraag over het volgende.
ik heb een creative soundblaster live met een 5100 inspire speakerset.
dit doet het allemaal perfect maar ik heb ook een sound onboard en hier wil ik me stereo op aansluiten drivers alles is ginstalleerd van die sound onbaord volgens xp zou hij correct werken maar ik krijg er geen gluid uit.
mijn vraag is kan ik eigenljik wel 2 gluidsbronnnen te gelijk gebruiken in je computer en als dat kan wat doe ik dan fout :'( :?

Verwijderd

dacht dat het niet kon... maar schijnbaar wel...

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 21:28 ]

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 21:18:
nee je kan geen 2 geluidsbronnen gebruiken
als je het niet weet, hou je mond dan gewoon. Je kan hem prima gebruiken alleen niet alle programma's spreken ze beide tegelijk aan. Je moet meestal kiezen. Als je het geluid naar je stereo wilt hebben is het makkelijker om gewoon een splittertje in je front uitgang van je live te proppen en vandaar 2 kabeltjes te laten lopen. 1 naar je versterker/stereo en 1 naar je pc speaker setje

Verwijderd

Sick Nick schreef op 03 January 2003 @ 21:21:
[...]

als je het niet weet, hou je mond dan gewoon. Je kan hem prima gebruiken alleen niet alle programma's spreken ze beide tegelijk aan. Je moet meestal kiezen. Als je het geluid naar je stereo wilt hebben is het makkelijker om gewoon een splittertje in je front uitgang van je live te proppen en vandaar 2 kabeltjes te laten lopen. 1 naar je versterker/stereo en 1 naar je pc speaker setje
sorry hoor meneer de alles weter.. maar ik dacht dat het niet kon... dus een beetje normale reactie mag ook wel hoor..

Verwijderd

Topicstarter
ok maar heb ik dan geen kwaliteits verlies voor me 5100 inspire speakerset of is dat zo minimaal dat je het niet hoor??

[ Voor 191% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 21:29 ]

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-08 13:50
even zoeken, je vraag is meerdere malen gesteld.

sick nick: iets kalmer aan mag ook wel.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.