Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ir receiver + gsm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik post dit hier omdat dit niet echt telefonie is en een een ir receiver wordt dikwijls gebouwd door casemodders...
ik zou volgende week een willen bouwen zoals deze --> http://www.manoweb.com/alesan/lirc/
nu is mijn vraag, weet iemand of ik met zo'n receiver een connectie kan maken met mijn T68i gsm van ericcson??

ik hoop dat iemand hier kan op antwoorden, heb al versch forums afgegaan en niemand weet het...
thx

Verwijderd

ik denk het haast niet, maar je kunt het altijd nog aan google vragen! :)

Verwijderd

deze gaat niet met je mobiel werken
die jij voor je mobiel moet hebben is IRDA als je je mobiel een IR poort heeft

Verwijderd

Topicstarter
k, thx...
toevallig weet niemand de kostprijs van zo iets?? als da bestaat als add on kaartje??
want ik heb der nog nooit van gehoord en de bekendste sites van hardware die ik ken hebben het ook al niet in hun winkel... :(

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 21:24:
k, thx...
toevallig weet niemand de kostprijs van zo iets?? als da bestaat als add on kaartje??
want ik heb der nog nooit van gehoord en de bekendste sites van hardware die ik ken hebben het ook al niet in hun winkel... :(
Ik zou ff de volgende woorden in de search gooien:
"irda EL"
Dan krijg je een aantal topics terug met daarin veel informatie over het gebruik/bouwen van een irda poort..

Verwijderd

Topicstarter
k, thx, ma ik ben ondertussen nog iets te weten gekomen...
het moet dus een connector zijn die 2zijdig is, ontvangen en verzenden... want ik moet foto's van pc naar gsm ook kunnen sturen... en ik heb gehoord dat zo'n zelfgebouwde ir connector van pc wel kan ontvangen maar niet zenden...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 21:41:
k, thx, ma ik ben ondertussen nog iets te weten gekomen...
het moet dus een connector zijn die 2zijdig is, ontvangen en verzenden... want ik moet foto's van pc naar gsm ook kunnen sturen... en ik heb gehoord dat zo'n zelfgebouwde ir connector van pc wel kan ontvangen maar niet zenden...
die zelfbouw is om met een afstandbediening de pc te besturen verder kan je er niks mee
voor wat jij wilt is IrDa en dat is wel tweerichting
dus zoek nou maar gewoon op schema voor irda
dan zie je dat je een tranciever nodig hebt en 1 weerstandje die je zo op de meeste mobo's aan kan sluiten

Verwijderd

in elektuur heeft ooit Irda schakeling gestaan kweet alleen nie meer welk nummer
Pagina: 1