help?

Pagina: 1
Acties:

• ZEN
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-05 14:11

ZEN

huh? wat doe ik hier?

Topicstarter
Hi..

ik had dit ook op tweakers gepost maar er werd voorgesteld om dat hier even te doen..

Ik wou de client eens even fijn installeren op mijn werk. Daarstaan wat P2 300 met NT 4 er op... in een netwerk achter een server die met ISDN aansluiting aan het internet hangt.

Nu heb ik vast iets fout gedaan want ik krijg deze foutmeldingen in de Client te zien :
[May 12 14:20:16 UTC] Connect to host 145.89.128.136:2064 failed.
Error 10060 (Attempt to connect timed out)
[May 12 14:20:16 UTC] Network::Open Error - sleeping for 3 seconds
*etc*
[May 12 14:22:25 UTC] Loaded RC5 random 1*2^28 packet 659944C5:60000000
[May 12 14:22:25 UTC] Summary: 8 RC5 packets (8*2^28 keys)
0.00:54:55.67 - [640.52 kkeys/s]
[May 12 14:22:25 UTC] 0 RC5 packets (0 work units) remain in buff-in.rc5

Hij wil dus niet fetchen? Hoe op te lossen? (waarschijnlijk iets fout in de ini?)

btw ik heb geen idee van wat voor een proxy dan wel firewall op dat ding staat..

Linux server installatie en beheer (clusters failover loadbalancing): http://www.virtualconcepts.nl/

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Je kan blijkbaar niet fetchen omdat je dus achter die firewall zit. Het makkelijkste is natuurlijk om even aan de systeembeheerder te vragen of ie je wil vertellen wat het wachtwoord is, maar daar had je zelf natuurlijk al aan gedacht?

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• ZEN

ZEN

huh? wat doe ik hier?

Topicstarter
hmm.. dat wachtwoord weet ik wel.. denk ik zo.. maar wat dan verder?

is dit het zelfde idee, dat als je wilt telnetten dat ik dan moet connecten naar de server 192.168.0.1 ?

Linux server installatie en beheer (clusters failover loadbalancing): http://www.virtualconcepts.nl/

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Doe dit:

Ga bij config naar: 2 --> 6 --> 6 en kies 1:HTTP
daarna: 7 en vul de proxy in (kijk bij de instellingen van IE als je het niet weet)
daarna: 8 en vul poort 80 in.

kies dan bij 2:no
3:{een proxy die poort 80 ondersteunt}
4:80
this should do the trick :)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Floor-is
  • Laatst online: 18:16

Floor-is

5.2

DJ that should do the trick I guess.

Have fun

Bericht hierboven

• ZEN

ZEN

huh? wat doe ik hier?

Topicstarter
3:{een proxy die poort 80 ondersteunt}

is dat een proxy waarop geflushed moet worden? zoals van dsmarty en zo?

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:46

NightBird

DPC-Crew Coding
of een standaard keyproxy van distributed.net, dan moet je het leeg laten, dan wordt het automatisch gekozen voor je.
PProxy overzicht: http://dpc.tweakers.org
dat zijn de DPC-proxys die eventueel ook sparen, maar dat zie je vanzelf op de site daar.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• imdos
  • Laatst online: 10:07

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Dit probleem heb ik ook bij een familielid! alleen krijg ik error 10050 (Unknown Error)
ofzo. Daar kan ik helemaal niets mee! ik heb elke optie al geprobeerd, diverse poorten en ip-adressen en per-proxy's! maar er staan 2 vage firewall achtige programma's te draaien daar :( die waarschijnlijk dit veroorzaken.

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• imdos
  • Laatst online: 10:07

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

Owh nog vergeten te melden, hij heeft een dial-up verbinding via kabelsloom die niet altijd up is!

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Pagina: 1