Toon posts:

Prob met SHVS output naar composiet

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ejz... ik zit met een vervelend probleem ...PC configuration...

Asus A7V266-E
AMD Athlon XP 1900+
512MB DDR
Ati Radeon 8500 64MB DDR SVHS TVOUT....

Ik heb een BreedbeeldTv in mijn huiskamer beneden en mijn PC staat in mijn werkkamer op zolder... Ik kijk vaak Films via mijn computer... om het vevelende gesleep met PC op te lossen heb ik Zenders gekocht via FM golven om beeld en geluid zonder kabels naar beneden te sturen... alles werkt ik heb alleen geen kleurenbeeld beneden (dus zwart-wit)... mijn videokaart heeft aleen SVHS output en FMzenders composiet input ... ik heb al een kabeltje die van een SVHS aansluiting naar composiet aansluiting gaat alleen zet dit kabeltje het niet goed om met een Radeon ... dit kabeltje zat bij een Geforce 2 GTS 32MB waar het wel op werkt. Mijn vraag weet iemand of er een kabeltje of adapter is voor een Ati Radeon die SVHS goed omzet naar Composiet ... dus met kleuren ... Ik zou echt superblij zijn als iemand mij kan helpen aangezien ik al in een aantal mediazaken ben geweest die er geen oplossing voor weten... Thanx for your help!

siXt senSe

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:31
Ik denk dat je op je videokaart moet instellen, dat je Composite gebruikt inplaats van Svhs :).

Verwijderd

Topicstarter
BTW alles in de FAQ heb ik al geprobeerd het ligt echt aan het convertor kabeltje

Verwijderd

heb ja al via google gesearcht ofzo ?

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 20:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb alles al afgezocht ... nergens een duidelijke orzaak te vinden voor dit probleem

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zoek gewoon even bij grote bekende electronica zaken zoals bijvoorbeeld http://www.conrad.nl :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.