• McCormick
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
GSMWEB.nl, is dat wat? Ik wil daar 180 mins abo nemen van D* i.c.m. Nokia 6210. ADVIES!!! :)

• McCormick
Hijs trouwens dan 299 piek en simlockvrij.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
hmmmmm beetje verdekte spam?

• McCormick
Uh, nee, vraag alleen om advies.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Zijn er al mensen die hier abonnee's van zijn?
Ik wil ook wel extra (gratis) belminuten hebben namelijk, maar zoals de meeste mensen wantrouw ik winkels/organisatie die ALLEEN online opereren.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

• x-wolf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-05-2024
ik heb al vanaf september een abo bij gsmweb lopen (dutchtone, zonder telefoon). kreeg binnen de termijn een flinke som geld gestort zodat ik mijn tel. rekeningen kon gaan betalen aan dutchtone >:). daarna heb je alleen nog maar te maken met dutchtone, die stuurt althans je rekening. dutchtone is verder best prima als je niet al te veel eist.

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-02 08:44
Ik heb sinds November vorig jaar zo'n Dutch Tone Allin 180 abo afgesloten bij tobeconnected.nl. Ik kreeg na 2 weken al m'n geld teruggestort, alleen is het wel al op.. :)
Maar ja, ik heb 'm dus excl telefoon gekocht, maar het bevalt echt zeer goed (ik krijg het allemaal nie op, heb nog 70 piek beltegoed deze maand...)
Alleen weet ik niet precies hoeveel daarvan meegaat naar de volgende maand. Damn, waarom zit er nu geen uitbetalen knop op zo'n ding, zou ik er wat geld vanaf halen.. :)
Pagina: 1