Kruisjes!! snel, techpost scoren!

Pagina: 1
Acties:
  • 251 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-09 11:26
Of ze het er GVD gewoon voor doen!

Een gast maakt foto's van ze mod, en wilt foto's posten, dat gaat mis, dus krijg je 3 kruisjes..

Dan krijg je gewoon iets van 20 post lang mensen die roepen 'kruisjes', 'ik zie 3 kruisjes, die moeten idd nog wat opgeschuurd worden', enzo

Ik heb het gevoel dat alle n00bs elkaar smsen als er een probleem heeft met uploaden, zo van 'ga allemaal daar heen, kan je snel tech-post scoren...!'.

Temp-ban voor alle gasten die na 5 posts nogsteeds roepen kruisjes!

[rml]Icey in "[ CM] M'n 1e...."[/rml]

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

Imo valt dat gewoon onder bullshit replies en horen ze op dezelfde manier afgestraft te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[rml][ CME] een plaats voor de mensen die graag HK in willen...[/rml]
Ze zijn er mee bezig. Tot die tijd kun je de replies volgens mij gewoon melden in Schop een Modje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 14:42
Zijn maar 10 posts in dat topic 8)7 veel mensen halen daar inderdaad hun techposts vandaan door "mooi" "koel" en andere varianten neer te zetten..

[ Voor 62% gewijzigd door supakeen op 03-01-2003 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
zmn schreef op 03 January 2003 @ 19:58:
Zijn maar 10 posts in dat topic 8)7
het is ook maar een voorbeeld, het komt zovaak voor. ;(

En het niveau in [C&E] is al zo laag in vergelijking met een jaar geleden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-09 15:29

Kristof

is een Belgisch product

Blij dat ik niet de enige ben die dit vindt, Icey
Is het niet mogelijk om dit bij de rulez te zetten ofzo?
of een soort strafschop voor geven, -10 posts ofzo?

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik vind een waarschuwingsmailtje wel een mooie, maar dat is zo verschrikkelijk veel werk. In zo'n forum is dat bijna niet leuk meer om te modden, maar het zou wel moeten IMO.

Gewoon eerste keer een mailtje dat dit niet gewenst is, en bij herhaling gewoon een officiele waarschuwing + bye bye huiskamer....

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icey
JvS schreef op 03 January 2003 @ 20:07:
ik vind een waarschuwingsmailtje wel een mooie, maar dat is zo verschrikkelijk veel werk. In zo'n forum is dat bijna niet leuk meer om te modden, maar het zou wel moeten IMO.

Gewoon eerste keer een mailtje dat dit niet gewenst is, en bij herhaling gewoon een officiele waarschuwing + bye bye huiskamer....
de meesten kunnen niet eens de huiskamer in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

en dan dus ook niet meer als ze aan de zogenaamde eisen voldoen, vooraf van hk ontzeggen dus.

[ Voor 22% gewijzigd door JvS op 03-01-2003 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydrax
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-09 21:37

Hydrax

*huh?*

Alhoewel je wel gelijk hebt met je opmerking is het ook opvallend dat er ook weer mensen(niet modjes) zijn die het nodig vinden om dat dan gelijk maar duidelijk te maken dat ze al die "kruisjes" opmerkingen niet leuk vinden.
Dat kan ook redelijk irritant zijn (laat het aan de modjes over, hebben zij ook nog wat te doen :P )

Every program has two purposes -- one for which it was written and another for which it wasn't. specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Icey schreef op 03 januari 2003 @ 20:08:
Prefentief bannen dus ;).

Maar is een PM niet makkelijker? Gewoon een mogelijkheid om aan meerdere mensen tegelijk een PM te sturen ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icey schreef op 03 januari 2003 @ 20:08:

Er worden ook mensen preventief gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

of meld dat in SM of in een topicreport...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Icey schreef op 03 januari 2003 @ 19:54:
Temp-ban voor alle gasten die na 5 posts nogsteeds roepen kruisjes!

[rml]Icey in "[ CM] M'n 1e...."[/rml]

:X
Mja, imo maakt het dan weinig uit als je het als eerste of als 5e post, als ik zo naar de tijden kijk van de posts ;)

Maargoed, soms kan het ook voorkomen dat de poster het zelf niet eens doorheeft dat de rest kruisjes ziet, aangezien sommige hosters remote linking niet toelaten. Je moet dan eerst een normale html pagina bekijken op die server, en dan pas zie je de pics. Op zo'n manier kan de poster dat dus gewoon niet doorhebben.. en dat gebeurt volgens mij ook wel regelmatig.. :)

Alhoewel zulk soort replys vaak idd wel irritant zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door kamerplant op 03-01-2003 20:10 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Laatst online: 26-08 11:52
tja hier lig ik ook vaak van wakker en ik heb het er erg moeilijk mee, waar gaat het heen met de maatschappij :/?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Bong-One schreef op 03 January 2003 @ 20:11:
tja hier lig ik ook vaak van wakker en ik heb het er erg moeilijk mee, waar gaat het heen met de maatschappij :/?
Je weet dat je niet perse hoeft te reageren he ;). Tweakers Huiskamer is iets verderop ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:24
Zulk soort reply's zijn zeker erg irritant, nog irritanter zelfs dan alle 'ooh mooi' reply's in CME. Maar om voor zulk soort dingen mensen te gaan bannen in iets waar ze niet eens in kunnen lijkt me niet helemaal nodig. Ik denk dat veel mensen zulk soort posts maken om echt posts te scoren en niet om in de HK te kunnen. Dat je door zulk soort posts wel sneller in de HK kan is natuurlijk mooi meegenomen. Maar om in de HK te komen moet je 120 dagen (toch?) geregd zijn en 150 techposts te doen. Dat is niet eens 2 posts per dag, dan kan je toch wel serieuze reply's maken :?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robino
  • Laatst online: 20:20
Kijk de mensen die (bijna) tegelijk aan het begin van een topic posten dat ze kruisjes zien, (en geen sterretjes :+) en daar telkens weer de leuke grappen over gaan maken (waar halen ze die toch telkens vandaan :P), die kan je niet echt altijd de schuld geven. Omdat soms niet elke topicstarter het zelf merkt, zijn dat opzich wel nuttige posts. Daar heeft de topicstarter wat aan :) Maar de mensen die 10 min daarna nog steeds gaan roepen dat ze kruisjes zien, ondanks dat het al meerdere malen is gemeld, daar mag wel wat mee gebeuren :)

Maar ja, dat laatste is net zo'n voorbeeld dat als iemand een topic heeft geopend over zijn mod. Later heeft hij iets aangepast wat de mensen toch niet zo mooi vonden, of wat ze zelfs slecht vonden, en dan nog gaan mensen posten: nou, dat ene vind ik niet zo mooi hoor. Dit terwijl een paar posts daarboven de topicstarter heeft uitgelegd dat hij dat al heeft veranderd of dat het helemaal niet waar is. Voorbeeld: iemand zegt dat de LCD hem/haar niet goed te lezen valt aangezien deze helemaal onderaan de kast is gemonteerd. Vervolgens vermeld de topicstarter dat de kast op z'n bureau staat en dat hij deze wel goed kan zien. Later begint er nog 1: volgens mij zie je die LCD niet goed zo, zo laag als hij zit 8)7

[ Voor 1% gewijzigd door Robino op 03-01-2003 20:25 . Reden: interpunctie! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Als iedereen voordat deze plaatjes post eerst eens op "Bekijk bericht" ramt zijn veel van deze post-score-posts niet van toepassing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Erkens schreef op 03 January 2003 @ 20:58:
Als iedereen voordat deze plaatjes post eerst eens op "Bekijk bericht" ramt zijn veel van deze post-score-posts niet van toepassing :)
Dat is dus niet waar.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

tuurlijk wel, want dan zie je of je plaatjes het doen ;)
en kan je het herstellen voordat het halfe forum loopt te blaaten in je topic dat de plaatjes het niet doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Erkens schreef op 03 January 2003 @ 21:27:
[...]

tuurlijk wel, want dan zie je of je plaatjes het doen ;)
en kan je het herstellen voordat het halfe forum loopt te blaaten in je topic dat de plaatjes het niet doen ;)
In veel van de gevallen wel ja, maar zoals ik hierboven zei, hebben sommige het niet door wegens de gedisabelde remote linking wat je soms hebt.
Je ziet het dan alleen als je eerst direct naar dat URL van die pic bent gegaan, of eerst een gewone html pagina hebt gezien van die server.. De poster zelf heeft dat meestal wel, en zal dus gewoon die pics zien.

Dat gebeurt volgens mij toch nog wel eens.
Snappie? :? ;)

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

DataBeest schreef op 03 January 2003 @ 21:47:
[...]

In veel van de gevallen wel ja, maar zoals ik hierboven zei, hebben sommige het niet door wegens de gedisabelde remote linking wat je soms hebt.
Je ziet het dan alleen als je eerst direct naar dat URL van die pic bent gegaan, of eerst een gewone html pagina hebt gezien van die server.. De poster zelf heeft dat meestal wel, en zal dus gewoon die pics zien.

Dat gebeurt volgens mij toch nog wel eens.
Snappie? :? ;)
natuurlijk, maar het overgrote deel maakt gewoon een typo ofzo, zeker als je zelf de plaatjes hebt geupload, wat in het geval van casemods toch wel vaak het geval is ;)
maargoed, dit is echter een oplossing die NIETS bereikt aangezien je die users niet kan opvoeden, helaas :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristof
  • Laatst online: 27-09 15:29

Kristof

is een Belgisch product

Als je natuurlijk zegt, dat bij het geval van kruisjes, er *niemand* op mag reageren, dan zal
1) de topic starter na een tijd ook wel doorhebben dat er iets mis is, omdat hij 0 komma 0 replies krijgt
2) kan een mod die na een tijdje langskomt, er dan nog altijd een msg achterlaten...

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op 03 January 2003 @ 20:08:
en dan dus ook niet meer als ze aan de zogenaamde eisen voldoen, vooraf van hk ontzeggen dus.
Compubiter schreef op 03 January 2003 @ 20:09:
[...]
Prefentief bannen dus ;).

Maar is een PM niet makkelijker? Gewoon een mogelijkheid om aan meerdere mensen tegelijk een PM te sturen ofzo :?
Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 20:09:

[...]

Er worden ook mensen preventief gebanned.
:X En mods letten altijd op of ern iet iemand vóór hen heeft gepost :X

Enniewee, ik zie niet in waarom CME techposts betekent. 't Komt er eigenlijk gewoon op neer dat je een beetje creatief bent en dat je een klein beetje technisch inzicht hebt, maar dat technisch inzicht is niet zozeer computer gerelateerd. Ook valt in CME, net zoals SGD (Games en discussies, weet de officiële afkorting zo ff niet :)), makkelijk te spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 12:09:
Enniewee, ik zie niet in waarom CME techposts betekent. 't Komt er eigenlijk gewoon op neer dat je een beetje creatief bent en dat je een klein beetje technisch inzicht hebt, maar dat technisch inzicht is niet zozeer computer gerelateerd. Ook valt in CME, net zoals SGD (Games en discussies, weet de officiële afkorting zo ff niet :)), makkelijk te spammen.
SGD is dan ook geen tech ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 12:09:
:X En mods letten altijd op of ern iet iemand vóór hen heeft gepost :X
mja, zelfde minuut misschien ;)
mja, er kunnen WEL techposts in CME denk ik zo ;)
Pagina: 1