Khoop dat de titel een beetje duidelijk is en dat de rest van deze tekst het probleem helemaal in beeld brengt 
Ik heb een paar dagen geleden ff een nieuwe hd naast mijn ouwe gehangen, die heb ik met partition magic 7.0 gepartitioneerd in 2x 50%.
Primary HD met OS & programma's: IBM Desktar 10Gb
De HD die ik erbij hing: Western Digital WD800JB
Hitachi DVD-rom speler
HP cd-writer 9300 series
Ik draai alles onder win 98 SE. Nu het probleem:
Die twee partities kregen de drive letters D en E alleen mijn cd-rom spelers hadden die drive letters ook al. Ik kreeg na het partitioneren ook drive-mapper te zien. Alleen halverwege dat proces deed mijn systeem een spontane reboot. In me BIOS worden ze keurig gedetecteerd maar in windows niet meer.
Ik heb al geprobeerd nog een drive-mapper te gebruiken en mijn WD hd de letters
Y en Z te geven maar dat werkte niet.
ik heb ook geprobeerd om alleen me primary HD te gebruiken en mijn DVD speler als slave. Maar windows gaf alleen mijn C schijf weer. De cd-rom spelers doen het wel want ze reageren wel als ik op het knoppie druk. Maar hoe ken ik dit oplossen zodat ik ook mijn cd-rom spelers weer kan gebruiken
Ik heb een paar dagen geleden ff een nieuwe hd naast mijn ouwe gehangen, die heb ik met partition magic 7.0 gepartitioneerd in 2x 50%.
Primary HD met OS & programma's: IBM Desktar 10Gb
De HD die ik erbij hing: Western Digital WD800JB
Hitachi DVD-rom speler
HP cd-writer 9300 series
Ik draai alles onder win 98 SE. Nu het probleem:
Die twee partities kregen de drive letters D en E alleen mijn cd-rom spelers hadden die drive letters ook al. Ik kreeg na het partitioneren ook drive-mapper te zien. Alleen halverwege dat proces deed mijn systeem een spontane reboot. In me BIOS worden ze keurig gedetecteerd maar in windows niet meer.
Ik heb al geprobeerd nog een drive-mapper te gebruiken en mijn WD hd de letters
Y en Z te geven maar dat werkte niet.
ik heb ook geprobeerd om alleen me primary HD te gebruiken en mijn DVD speler als slave. Maar windows gaf alleen mijn C schijf weer. De cd-rom spelers doen het wel want ze reageren wel als ik op het knoppie druk. Maar hoe ken ik dit oplossen zodat ik ook mijn cd-rom spelers weer kan gebruiken