Mijn eerste Casemod
Ik moest er ook maar eens aan geloven, nu Adsl erg dichtbij komt, het m'n servertje af moet ben ik maar eens begonnen met het modden van die kast
Het is nog niet klaar, ik hoop het eind volgende week klaar te hebben... waar ik al mee begonnen ben:
- Raampje eruitgehaald
- Schuren
- Bijna klaar met spuiten
Wat nog moet gebeuren:
- Beetje opschuren nog (denk ik...)
- Spuiten afmaken
- Van dat afwerkrubber op de randjes, oid (ff zoeken nog
)
- Plexiglas uiteraard
- En om lekker origineel af te maken nog een Neonbalkje erin

De kleur komt er niet helemaal mooi uit op de foto, ik zal binnenkort nog wel een paar pics in daglicht maken...
Maja, nog een beetje werk nog, en dan is ie wat mij betreft klaar, word simpel pctje om internet te delen over 3 a 4 pc's, oja en hij gaat de printer delen
Ik hou jullie op de hoogte van vorderingen...
Ik moest er ook maar eens aan geloven, nu Adsl erg dichtbij komt, het m'n servertje af moet ben ik maar eens begonnen met het modden van die kast
Het is nog niet klaar, ik hoop het eind volgende week klaar te hebben... waar ik al mee begonnen ben:
- Raampje eruitgehaald
- Schuren
- Bijna klaar met spuiten
Wat nog moet gebeuren:
- Beetje opschuren nog (denk ik...)
- Spuiten afmaken
- Van dat afwerkrubber op de randjes, oid (ff zoeken nog
- Plexiglas uiteraard
- En om lekker origineel af te maken nog een Neonbalkje erin

De kleur komt er niet helemaal mooi uit op de foto, ik zal binnenkort nog wel een paar pics in daglicht maken...
Maja, nog een beetje werk nog, en dan is ie wat mij betreft klaar, word simpel pctje om internet te delen over 3 a 4 pc's, oja en hij gaat de printer delen
Ik hou jullie op de hoogte van vorderingen...
[ Voor 5% gewijzigd door AcouSE op 04-01-2003 17:02 ]
XXXVI