Een nieuw jaar; welke game(s) kijk jij naar uit?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Stel dat itsnows (of wie dan ook) hier geen slotje aan gaat hangen,
doe dan 't volgende;
geef geen stomme opsomingen (zoals ik nu doe)
post een url bij de game waar je 't over hebt
Als 't kan ook een kleine rede waarom.
Kijk Doom III is iedereen wel benieuwd naar dus ga nu niet allemaal 't zelfde roepen plz?

Anyway
Vietcong
Game speelt af in vietnam zowel SP als MP :P
De demo is uit en goed speelbaar met een 56kb/s dus relaxte netcode, en al helemaal een relaxte gameplay. Die me sterk doet denken aan Strike Force (UT:MOD)

Onderbouw je keuze!

Opsom replies worden verwijderd.

[ Voor 13% gewijzigd door M@NIC op 04-01-2003 00:34 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:50
Ik zelf wacht eigenlijk wel op Unreal 2 :) Gewoon omdat het er allemaal zeer leuk uit ziet en er een fantastisch avontuur wordt beloofd.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 20:51 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

GTA III: Vice City voor de PC zit ik wel op te wachten jah :)
Kben na GTA III best wel verslaafd dr aan geraakt en van wat ik online gezien heb komen dr veel nieuwe features in, zoals: motorrijden (dat kon in gta1 al :7 ) gebouwen binnengaan, en verbeterde AI.
link --> http://www.rockstargames.com Tjek it out yourself!!

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-01 10:04
Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 19:56:
GTA III: Vice City voor de PC zit ik wel op te wachten jah :)
Kben na GTA III best wel verslaafd dr aan geraakt en van wat ik online gezien heb komen dr veel nieuwe features in, zoals: motorrijden (dat kon in gta1 al :7 ) gebouwen binnengaan, en verbeterde AI.
link --> http://www.rockstargames.com Tjek it out yourself!!
Ben ik het ook mee eens :) Ik wacht ook op de pc versie van GTA Vice City. Waarom vraag je je dan af? GTA II was al een vooruitgang op GTA I, maar GTA III was helemaal een vooruitgang. Echter nu ik GTA Vice City @ PS2 heb gespeelt lijkt het wel alsof GTA III niet helemaal af was qua features. Neem banden lek schieten alleen al als voorbeeld :D En zoals Hitman47 al zei: motorrijden, wat in GTA I wel al kon. Allemaal van die nieuwe leuke features die het spel nog leuker maken :) En daarbij komt natuurlijk dat je 2 nieuwe eilanden hebt, en de ongeloofelijk lekkere muziek die in het spel zit :Y)

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:44
Ik wacht op starwars galaxies. Ik speel al een tijdje(meer dan 2 jaar) everquest en ben nu helemaal verlaafd aan mmorpgs. Swg ziet er veel belovend uit en ik houd wel van SF.Everquest begint ook wat saai te worden

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

• Switch
  • Laatst online: 09-12-2024
Nou, ik heb een heel lijstje (:+), maar noem ik niet allemaal op want dat wordt beetje veel 'onderbouwings' tekst ;).

De game waarvan ik het meest verwacht: S.T.A.L.K.E.R. Erg vet spel, fantastische graphics, buitenlucht (in tegen stelling tot Doom3 !) en dan wel grootste pluspunt: Goed verhaal en RPG elementen (!). Lijkt me zeer tof spelletje!

• LiToKi
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-01 12:57
Switch schreef op 03 January 2003 @ 20:16:
Nou, ik heb een heel lijstje (:+), maar noem ik niet allemaal op want dat wordt beetje veel 'onderbouwings' tekst ;).

De game waarvan ik het meest verwacht: S.T.A.L.K.E.R. Erg vet spel, fantastische graphics, buitenlucht (in tegen stelling tot Doom3 !) en dan wel grootste pluspunt: Goed verhaal en RPG elementen (!). Lijkt me zeer tof spelletje!
STALKERS's graphics komen niet in de buurt van Doom3, maar ziet er naar uit dat ie wel beter gaat spelen (niet zo moeilijk ook :))

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Freelancer.

Dat belooft eindelijk weer eens een ouderwetse steengoede spacesim met handelselementen te worden. Werd trouwens ook wel weer eens tijd. :)

Verwijderd

Ermmmm...

Final Fantasy X-2 - Square (duh!)
De eerste keer dat Square een opvolger maakt, dus daar ben ik wel benieuwd na, zeker omdat ik 1 van die duizenden fans was die vond dat er een vervolg moest komen.

Final Fantasy XII - Square (duh!)
Nog weinig over bekend maar bij voorbaat al een must-have

World of Warcraft - Blizzard
Hier verheug ik me al twee jaar op, dus dit jaar moet het maar echt gaan gebeuren, een RPG in het WC universum...yum!

Command & Conquer: Generals - EA
De trailers zagen er veelbelovend uit, en meestal vind ik de C&C's wel goed, hoewel de laatste me een beetje tegenvielen. Daarom ben ik extra benieuwd of ik deze weer echt goed ga vinden (denk het wel)

Suikoden III - Konami
Deeltje 1 en 2 waren geweldig, en het is toch een heel andere RPG stijl dan Final Fantasy. De filmpjes en de verhalen die ik heb gehoord waren in elk geval erg positief :)

vast nog wel meer, maar dit waren de most obvious titels :)

Verwijderd

Aangezien ik helemaal in de vechtgames ben: Soul Calibur 2 en Mortal Komat 4!! Ook hoop ik dat Dead or Alive 4 het nog gaat redden dit jaar en natuurlijk zit ikbest te wachten op HALO 2 en SW:Galaxies :D

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:17

Sport_Life

Solvitur ambulando

Collin Mcrea Rally 3 vooral. Versie 2 heb ik uuuuuren zitten spelen. En Worms 3 zit er ook weer aan zit te komen, daar kijk ik dan ook wel weer een beetje naar uit :). En natuurlijk Fifa 2004 aan t eind van het jaar :D. Ik heb sinds fifa 98 alle fifa's gespeeld en nog steeds ben ik het niet zat (wat wel bij de meeste andere games is :))

[ Voor 34% gewijzigd door Sport_Life op 03-01-2003 22:01 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

C&C Generals
Eindelijk 3D - Hopelijk maakt dit het spelen van de Westwood RTSes weer leuk!

World of WarCraft
Alle Blizzard games zijn ownage, deze opperownage, omdat je er voor gaat betalen, als dit niet te veel zal zijn, ga ik het zeker spelen!

Rome: Total War
Ziet er toch leuk uit? Vechten, RTS en toch mooie graphics, mooier kan niet :9~

Delta Force: Black Hawk Down
Een FPS, maar toch ook weer niet, want je kan er heerlijk snipen.

Halo voor de PC
Interessant, veel gave verhalen over gehoord van de XboX

Doom III & Deux Ex 2 hoeven geen verdere uitleg

Dividend for Starters

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Delta Force: Black Hawk Down - Laatst de film weer gezien, en de multiplayer demo was echt leuk.
Goede sfeer, leuke scenes en de echte DF feeling.
Vietcong - Multiplayer demo was erg goed, map begint alleen te vervelen.
Net zoals DF is de sfeer echt enorm! Prachtig hoe die jungles eruit zien.
GTA3: Vice City - GTA3 was gaaf, maar miste dingen, zo te zien heeft VC die wel :9

[ Voor 24% gewijzigd door M@NIC op 04-01-2003 00:22 ]

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Racing Legends en een hoop F1-2002 mods. En natuurlijk F1-2003 als die komt.
Wat betreft 'games' eigenlijk Unreal 2 en GTA Vice City op pc.

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
Klinkt heel slecht, maar ik kijk echt nergens naar uit. Soul Calibur 2 lijkt me wel heel cool, aangezien ik het origineel op de DC ook altijd super vond...

maar ik weet nu al dat ik toch alleen maar RTCW zal spelen. Gaat zo'n verslaving ooit nog over? :)

[offtopic]
nee, dit was geen troll... meen het serieus. Ik kijk uit naar nog meer RTCW :/

• BlackMage
  • Laatst online: 08-01 18:28
• Final Fantasy XII (ps2)
• Final Fantasy X-2 (ps2)
• Suikoden III (ps2)
• Grandia Xtreme (ps2) (europeze release nog niet zeker)
• .hack//sign 1/2/3 (ps2) (europeze release nog niet zeker)
• Star Ocean 3 (ps2) (europeze release nog niet zeker)
• Breath of Fire 5 (ps2)

en vast nog wel meer... :/ ben op zoveel aan het wachten.... en er komt steeds meer bij wat ik graag wil.

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

Het jaar 2003 gaat een hoop goeds bieden :)

GTA III: Vice City (pc versie)
heb me zeer vermaakt met GTA3 en dit word alleen maar beter met meer features :)

Deus ex 2
Mijn favo (fps) ooit misschien komt terug met een deel 2, de screenshots zien er al veelbelovend uit en dit is misschien voor mij de grootste titel dit dit jaar uit gaat komen.

Sim City 4
tja ik volg deze game al tijden en heb al heel wat reviews gelezen, ik heb hier wel weer zin in, lekker een stadje bouwen :)

Championchip manager 4
Super verslavende game (Als je van dit genre houd ;) ) deel 4 komt terug met een skin systeem en veel nieuwe features. Eind februari :)

Splinter cell
De zeer korte demo beloofd veel goeds voor de uiteindelijke versie. Zeer coole licht effecten en sneaken roelt gewoon :D

S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost
Nog niet zo veel van bekend maar de screenshots en filmpjes zien er schitterend uit :)

Star Trek: Elite Force 2
Belooft langer te worden dan deel 1. laten we het hopen :)

adventures
- Full Throttle 2 ( De geniale adventuregame is back :D )
- Runaway: A Road Adventure (demo was goed/leuk :) )
- Broken Sword 3: The Sleeping Dragon (helemaal in 3D, hopelijk blijft de gameplay goed :X )
- Syberia 2 (deel 1 was de verassing van het jaar voor mij :), deel 2 is nog niks over bekend)
- The black mirror (veelbelovende game, meer info: hier )

En nog wat games die wel leuk kunnen worden: (niet echt de games waar ik op zit te wachten)
- Unreal 2
- Doom 3
- Metal Gear Solid 2: Substance

En ik zal vast nog wel heel wat games vergeten, maar dit kwam het snelst in me op :X

http://psnprofiles.com/AfthyX

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Waar ik op zit te wachten:

- Deus Ex 2 (Xbox): Heb deel 1 veel gespeeld totdat voor de 2e keer m'n savegames weg waren :(
- Apex (Xbox): Lekker je eigen auto ontwerpen (hoewel dat tegen schijnt te vallen)
- Project Gotham Racing 2 (Xbox):Als die dit jaar nog komt, deel 1 vond ik geweldig
- DTM Race Driver (Xbox): Eindelijk :)
- Metal Gear Solid 2: Substance (Xbox): Zal het niet halen bij Splinter Cell, maar zeker een goede game
- DOAX: :9~
- Xbox LIVE: geen commentaar
- Golden Sun: The Lost Age (GBA):Al is het maar half zo goed als deel 1
- Super Monkey Ball (GBA): Jazeker :+

Dit is het. Al zal ik er wel een paar vergeten zijn.

• Jorick
  • Laatst online: 07-01 21:32
Counter-Strike Condition Zero, lijkt me erg 8) , vind counter-strike sowieso al helemaal het einde...
In ieder geval hopen dat het niet WEER word uitgesteld...

[ Voor 4% gewijzigd door Jorick op 04-01-2003 01:33 ]

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01-2025
Starwars Galaxies

Tja, Ik ben gek van MMORPG's en Starwars dus dit lijkt me een logische keuze. Daarnaast ziet het er ook nog eens fantastisch uit en is het ENORM uitgebreid.

Verwijderd

Raven Shield.......die word echt veT!!!
Vietcong gaat ook wel ownen...maar ik kan nu nog niet kiezen welke het best is :)

Verwijderd

Ten eerste hoop ik dat Luxas Arts met StarWars Galaxies eindelijk weer eens écht kan overtuigen. Met Jedi Knight 2 hebben ze toch teveel op raven gesteund (goed spel maar krediet naar raven) en ik wil het spel niet eens spelen maar ik gun het de medewerkers van Luxas Arts wel.

Ik kijk vooral uit naar Generals, WoWarCraft, een uitbreiding op Warcraft3 en Unreal2

Jammer dat ik geen van bovenstaande games ga kunnen spelen maar ja. Dat zien we dan wel weer :P

Verwijderd

Ik speel weinig spelletjes maar de PC versie van Vice City lijkt me gewoon tof. Ik ben een grote fan van VR-omgevingen waar je vrij kunt bewegen en simulaties waar je veel verschillende dingen kunt doen zoals IRL.

• SonyEricsson
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:16
voor pc eigenlijk Final Fantasy online

eindelijk word de sterke chars en setting van FF overgebracht in een mmorpg
Hoewel een hele zware peecee wordt vereist speel ik heb liever op me pc an op me ps2 denk ik

Verwijderd

Ben ik de enige die zit te wachten op Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory?

Deze standalone komt in maart uit en belooft nog meer team-based multiplayer levensvreugde!
Je kan ondermeer op een server je eigen 'squad' beginnen, een soort sub-team, met eigen teamorders. Of bij een bestaande gaan. Zo kunnen clans ook op grote servers samenspelen.

Verwijderd

Gta Vice City, omdat je nu eindelijk eens wat met het geld kan doen dat je verdiend door missie's te doen. Het is echt vet dat je bedrijven en clubs kan kopen en in helicopters vliegen lijkt me al helemaal vet. Het is zo bij zo leuk om auto's en motors enzo van de straat te jatten. Mensen die lastig zijn ff neerknuppelen :P

www.vicecity.nl

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 09:07 ]

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-01 17:29

Phydomir

Dennis

es ff kijken...

Metroid Prime -> Lijkt me nu al de game van 2003 (in europa dan, aangezien ie in de us en jp. al uit is)

Mario Kart GC Mario Kart @ 128 bit == 0wnage

Golden Sun 2 Deel een was vet, deel 2 zal nog vetter worden.

Championship Manager 4 Gewoon weer een top game zoals alle vorige delen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:47
GTAVC: Behoeft weinig uitleg meer denk ik, het meeste is wel gezegd.

Simcity4: Eindelijk weer eens een nieuwe versie van 1 van de beste spellen ooit. Met name naar de grafix/speelbaarheid verhouding ben ik benieuwd.

Rise Of Nations: Age of Empires met de diplomatieke mogelijkheden van de Civ-games. Aangezien ik niet van turn-based-strategy hou, maar wel van rts-en, maar in alle rts-en diplomatieke mogelijkheden mis, lijkt dit spel mij DE rts van de eeuw te worden.

Tomb Raider: Angel of Darkness: Ik ben altijd fan geweest van de tomd raider games, en ben reuze benieuwd hoe deze wordt. Met name de grafische kwaliteit van de screenshots spreekt me erg aan, want dat is traditioneel altijd een zwak punt van deze games.

Midtown Madness3 voor de PC (Alsie komt): 1&2 helemaal kapot gespeeld. Er is niets leuker dan online een beetje raggen in die wagens :)

Driver3: Ook dit lijkt weer een grafisch toppertje te worden. Ik ken de driver games verder nauwlijks, maar de grote VR-omgeving (net als GTA3/VC, maar ook Midtown Madness) spreken me enorm aan.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• LordMithril
  • Laatst online: 22:21
Deus Ex 2
deel 1 vond ik al extreem goed, lekker verhaal, Items :) en deel 2 belooft alleen maar beter te worden :9~

Unreal 2
tja. onderbouwing? uh.. Unreal ownt? :P en ik ben fps gek

World of Warcraft
Blizzard maakt nou eenmaal goede games.. en dan nog een MMORPG :9~

GTA: Vice city
GTA2 en 3 heb ik me erg mee vermaakt en nu een nog grotere stad dan in 3 en meteen helemaal beschikbaar ? cant wait..

Halo
op de Xbox 1 van de best verkochte games en ik keek er al naar uit toen hij nog voor de GF2 werd gemaakt (damn Xbox only zooi).
nu voor de pc schijnt het alleen maar beter te worden.. zeker multiplayer :9~

Syberia 2
deel 1 rocks.. eindelijk weer een game waar ik niet van achter vandaan te slaan was. alleen jammer dat ie zo kort was.. hopelijk word deel 2 langer.

Golden sun 2 (of welke versie dan ook voor de cube)
deel 1 op een emulator gespeeld. damn wat een goed spel. als deze voor de cube komt koop ik em zeker (samen met de cube als ik em dan nog niet heb)

het winnende lot in de loterij
tja waar moet ik al dit leuks anders van betalen 8)7

Bier, Whiskey en Metal!!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-01 21:15

Garrett

Watercooler

Ik wacht op Thief 3....
Onderbouwing :+ : Thief 1 heb ik tot in den treure gespeeld en Thief 2 al net zo.... vandaar dat mijn nickname ook Garrett is :) Lekker origineel he :+ Garrett roxor rofl

www.thief3.com zegt al een tijd lang: website coming soon :( :'(

I love watercooling

• Pazzi
  • Laatst online: 08-01 14:07

Pazzi

Koffiemokken en bierglazen

Er zijn eigenlijk 2 games waar ik dit jaar op zit te wachten.

Als eerste de nieuwste opvolger in de Myst reeks. Als ik namelijk zie wat voor een veranderingen qua graphics en gameplay (verhaal) de 3 'delen' tegenover elkaar hebben, ben ik zeer benieuwd wat men gaat doen met deel 4. Of er dit jaar überhaupt wel een nieuw deel uitkomt, is de vraag, maar ik heb laatst (ik geloof op t.net) mogen lezen dat er een contract is getekend voor nog 4 games :9

Het andere spel is C&C Generals. Ik ben namelijk al vanaf het originele C&C verslaafd aan ieder spel uit de C&C reeks. Ik vond de overstap van Red Alert 2 (RTS) naar Renegade (FPS) redelijk goed geslaagd, maar ik ben toch benieuwd of Generals mij net zo lang boeien als bv RA2...

"When the shit hits the fan, make sure you don't get splattered" - Carol Thompson
"It's the story, not he who tells it" - Stephen King
"If you hate freedom, get married" - Vusumuzi Gumede
"Women can fake orgasms, men can fake love" - Bo Burnham

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

C&C Generals, Altijd al gek geweest van dit soort spellen, hopen dat dit ook weer goed is, en natuurlijk weer een keiharda verhaallijn alla Red Alert enz :)

En natuurlijk ooit eens Transport Tycoon Deluxe 2 :D Alleen dan kan nog wel een tijdje duren :(

[ Voor 25% gewijzigd door Illegal_Alien op 04-01-2003 14:20 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 January 2003 @ 04:56:
Ik speel weinig spelletjes maar de PC versie van Vice City lijkt me gewoon tof. Ik ben een grote fan van VR-omgevingen waar je vrij kunt bewegen en simulaties waar je veel verschillende dingen kunt doen zoals IRL.
Ga je ook IRL mensen dood schieten :? :+ .

Nee iig mijn lijstje:
Counter-strike 1.6
Niet een heel spel maar ik wacht er tog op en kijken wat de veranderingen zijn. Vooral met die nieuwe schild en 2 nieuwe wapens. Tja als cs verslaafde moet je toch wat.

GTA III -VC
GTAIII was _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Need i say more??

Halo I en II
Halo I voor op de PC. Vooral voor multplayer (singleplayer heb ik al uitgespeeld). Met 64 man in een map is gewoon Ownage. Als dat gaat gebeuren. En met muis en keyboard speelt lekker en is prettiger om zo multiplayer te spelen.

Halo II voor de xbox. Halo I was gewoon geweldig en ik kan niet wachten tot de 2de deel. De AI was gewoon zo goed en in Halo II word het nog beter allemaal. En vooral de team gebeuren vind ik geweldig om met 3 man in een warthog rond te rijden terwijl je team8 achterin zit en zit te schieten en intussen je andere team8s te voet ook mee doen . En intussen komt er dan nog support uit de lucht je helpen. Geweldig _/-\o_ .

Zelda : The wind Waker
De nieuwe look is gewoon geweldig en ik kan niet wachten tot dit nieuwe avontuur hier in Europa arriveerd. (btw exclusief voor de gamecube).

Er zijn nog meer games zoals breed , doomIII , unrealII , splinter cell waar ik zeker mijn oogje op hou.

• irritableskillz
  • Niet online
gta3 - vice city
GTA3 was goed, maar jammergenoeg zonder multiplayer, vice city maakt dat goed :9

duke nukem forever
2003... 8)7

Voor de rest hoop ik nog op verassingen op rpg gebied. Hopelijk wordt Lionheart (black isle studios) goed.

[ Voor 28% gewijzigd door irritableskillz op 04-01-2003 17:00 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 04:56:
Lol, wil jij zeggen dat je in gta dingen kan doen die je irl ook kan? :D

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
The Legend of Zelda: The Wind Waker: vind zelda games nou eenmaal erg leuk, ook gaat Nintendo terug naar de roots (cellshading/jonge link) wat me erg leuk lijkt.

Deus Ex 2: Vervolg op de meest rpgachtige shooter ooit, en een van mn favoriete games van 2000, dus wil het vervolg zeker spelen, ook door waarschijnlijk nieuwe gadgets/upgrades

• Houston3
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-01 11:55

Houston3

ole

command and conquer generals
splinter cell
final fantasy de nieuwe voor de pc die moet snel komen :p
gta 3 vice city en counterstrike condition zero oid :)

Verwijderd

Ik heb er nog een paar gezien die ik vergeten was:

Final Fantasy XI (Square)
Uiteraard de PC versie, online spelen doe ik niet met een console. De reden dat ik er op wacht heeft iemand als eens genoemd: Final Fantasy universum en dan MMORPG! Ik was sceptisch, maar heb zo'n goede verhalen uit Japan gehoord!

Championship Manager 4 (SIgames)
Ik weet er behoorlijk veel vanaf (insider info) dus ik kan niet wachten tot ik hem "echt" kan gaan spelen!

Fable (Lionhead)
Hopelijk het spel dat ik denk dat het is, en dus een reden om een X-Box aan te schaffen :) (voorheen bekend als Project Ego)

• Solid Seal
  • Laatst online: 08-01 20:49

Solid Seal

3D Printer N00b

Game : Unreal 2 - www.unreal2.com

Waarom: Omdat, gezien de screens, dit spel echt een must is voor vele FPS-gamers.

Het spel scoort op alle vlakken zeer hoog en is imho stukken beter dan Doom III(die ook niet slecht is)

Plus punten : Tja, het is Unreal. Sound zal wel fantastisch zijn, Graphics subliem en de gameplay? .. nja zoals alle FPS-games.

Min punten : Hij is nog niet uit :( en de systeem eisen liggen nogal hoog.

• Solid Seal
  • Laatst online: 08-01 20:49

Solid Seal

3D Printer N00b

Kut ik deed quote ipv Edit :(

P.s. Komt Vice City nou ook op de PC???

[ Voor 83% gewijzigd door Solid Seal op 04-01-2003 18:58 ]

• Brent
Solid Seal schreef op 04 January 2003 @ 18:58:P.s. Komt Vice City nou ook op de PC???
onder welke steen kom jij vandaan :z

• kamerplant
  • Niet online
Tomb Raider: The Angel of Darkness :) :)
Dit aangezien ik de vorige delen ook erg leuk vond. De filmpjes en screenshots die ik gezien heb van het volgende deel zagen er ook erg leuk uit.

Verder ben ik wel benieuwd naar SimCity 4, hoe ze dat nou allemaal hebben verbeterd.
Ik verwacht alleen niet echt dat ik daar veel uren mee zal spelen, ik ben volgens mij wel een beetje op de SimCity serie uitgekeken.. Maar, wie weet ;)

Verder trekt met GTA Vehicle city trouwens helemaal niet zo aan. Ik heb hem een tijdje geleden op een PS2 gespeeld, en gewoon vrij door de stad bewogen. Dat was nou net het leuke aan GTA.. Maar het verschil tussen deel 3 en vehicle city vind ik dan niet zo heel erg bijzonder.. Ja, je kunt vliegen in een helicopter, maar dat is totaal niet leuk. Zo leukt je, anders zo grote stad, ineens veel kleiner. Verder is die helicopter zo onrealistisch als het maar kan. Tegen een flat aan beuken kan bv gewoon, als je het daarna maar niet weer doet :+. Je kunt er ook heel lomp mee schieten, maar dat is gewoon totaal niet leuk meer, zo onrealistisch.

Voor de rest kijk ik niet echt uit na een bepaald spel. Tja, m'n PC is ook niet meer één van de beste, dus ik zal echt mooie games al niet eens meer kunnen draaien. Jaja, ik moet dan een baan zoeken :+. Maar nee, daar heb ik helemaal geen zin in, dan maar wat minder mooie grafische games spelen..

🌞🍃

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 08:35
Halo 2 xbox

Halo was gewoon zwaar vet , echt een super spel lekker snelle gameplay + veel opties en actie.

Project Gotham 2 Xbox

Project Gotham was ook erg mooi maar de gameplay was dus best brak dus hoop dat het in 2 wat verbeterd is.

C&C Generals

Ben al jaren fan van de C&C serie (heb alle delen, behalve de 3D versie (ff naam kwijt :p )

Gta Vice City (PC)

Gta 3 was super leuk en gezzelig, gewoon ook leuk om af en toe te doen om te rammen als je niks te doen had, hoop wel dat de engine geen problemen meer geeft.

Burnout 2 Xbox

Ik weet niet wanneer deze uitkomt of eventueel wel komt of misschien is deze al wel uit
Maar ik heb net Burnout voor 30 euro op de xbox gekocht en ik moet eerlijk zeggen dat ik eindelijk weer eens een spel heb dat me boeit :P
dit is echt een super gaaf spel, vooral omdat de crashes mega vet zijn :P

Wat hier niet hoort maar waar ik wel naar uitkijk is :

Xbox Live

Internet op een console = OWNAGE :)
snelle verbinding voor weinig geld en alltijd wel leuk als je niks te doen hebt :)

Verwijderd

/me w8 op gta vice city.
;)
Ik wil wel weer eens lekker motor rijden in 3d ipv gta1 :P
helicopter vliegen lijkt me ook fun,
Ik weet nog niet veel over de features van dit spel, maar na alle series te hebben gespeelt wil/moet ik gewoon gta vice city hebben ;)

Verwijderd

Op volgorde en ik kijk alleen naar het begin van het jaar :)

Simcity 4 : Tja Simcity 300 draaide niet echt perfect op mijn vorige computer en op deze heb ik hem nooit meer geprobeert ,maar als ik alleen al denk hoevaak in deel 1 en 2 gespeelt heb dan komt dat wel goed denk ik .

Anno 1503 : Tja Anno 1602 had gewoon iets wat me bleef boeien en ik zie nog nix wat achteruitgang voorspelt

Splinter Cell : Eerste Demo in tijden waar ik echt van onder de indruk was..laatste spel dat mij dat gevoel gaf was mafia en daarvoor maxpayne .
alleen nog een beetje schokkend :(

Generals : Westwoodspellen spelen gewoon goed vanaf Dune en met wat tegenvallers tussendoor ben ik nog niet mijn vertrouwen verloren .
Wel blij dat al die onzin eruit is van red Alert 2

En dan nog een heel rijtje shooters ,maar die kunnen zo tegenvallen dus daar begin ik maar niet aan :)

Oftopic : Game waar ik absoluut niet naar uitkijk is Doom 3 ...en dat is toch zeldzaam d8 ik zo :)

Verwijderd

waarom heb ik nog niet gezien:

master of orion 3 ?

reden: Master of orion 2 was phat! ;)

• Brent
STIMPPYYY schreef op 04 January 2003 @ 19:29:Xbox Live

Internet op een console = OWNAGE :)
snelle verbinding voor weinig geld en alltijd wel leuk als je niks te doen hebt :)
hmm, ja die verbinding moet je helemaal zelf regelen hoor. vervolgens betaal je nog eens extra om op de xbox server te mogen. is dus een duurder dan een pc-game via een gratis server.

Verwijderd

Colin McRae Rally 3
derde deel van het beste rally spel op PC

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 11:13 ]

• Animal Mother
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-01 23:04

Animal Mother

Seven-six-two millimeter

IL-2 Sturmovik: Forgotten Battles :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.il2sturmovik.com/forgotten_battles/screenshots/He-111_formation%2001.jpg
Nieuwe maps, nieuwe vliegtuigen, Online track recorder, Multi-crewed bombers en veel meer! IL-2 Sturmovik: The Forgotten Battles Features
Vooral de He-111 lijkt me cool 8)

Voor meer plaatjes en info: Het grote IL2 Sturmovik topic (+Forgotten Battles)

Verwijderd

RedTop schreef op 03 January 2003 @ 23:44:
Klinkt heel slecht, maar ik kijk echt nergens naar uit. Soul Calibur 2 lijkt me wel heel cool, aangezien ik het origineel op de DC ook altijd super vond...

maar ik weet nu al dat ik toch alleen maar RTCW zal spelen. Gaat zo'n verslaving ooit nog over? :)

[offtopic]
nee, dit was geen troll... meen het serieus. Ik kijk uit naar nog meer RTCW :/
Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 07:57:
Ben ik de enige die zit te wachten op Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory?

Deze standalone komt in maart uit en belooft nog meer team-based multiplayer levensvreugde!
Je kan ondermeer op een server je eigen 'squad' beginnen, een soort sub-team, met eigen teamorders. Of bij een bestaande gaan. Zo kunnen clans ook op grote servers samenspelen.
En ik ook wel eigenlijk :)

• Maniakje
  • Laatst online: 18-12-2025
One Must Fall: Battlegrounds

Waarom? Ik heb enorm veel plezier beleefd aan het origineel, OMF:2097. Dit spel is een van de weinige fighters voor de pc. Ik heb er alle vertrouwen in dat Battlegrounds de sfeer en gameplay van het origineel weer helemaal terug gaat halen. Het is helemaal in 3D, met een multiplayer tot 16 players. De besturing is zoals in klassieke vechtspellen met alleen het toetsenbord (of gamepad) en NIET zoals de meeste mensen zouden verwachten in een 3D fighter, met de muis.

Ik volg het nieuws en de beta's al een hele tijd. Al heb ik zelf niet het geluk een beta tester te zijn. :( Maar alles dat ik over dit spel gehoord en gezien heb is veelbelovend. Volgens mij heeft dit spel alles waarvan ik denk dat een spel moet hebben. :)

* Maniakje moet voor een reclamebureau gaan werken. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Maniakje op 05-01-2003 12:53 ]

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Verwijderd

Ik wacht net zoals begin 2002 nog steeds op de PC-versie van DTM Race Driver :'(

Verwijderd

As seen in Miles Christmas speech, we have pencilled in CM4 for release on February 28th 2002.
CM4 --> Championship manager 4 <-- edit

Nog ff wachten tot 28 feb en dan ben ik weer verslaafd aan championship manager! eindelijk is ie er dan! de screens zijn veel belovend!! zozo gaat mijn vriendin leuk vinden dat ie uitkomt :-)!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 11:12 ]

Verwijderd

HALO / HALO 2:

Spel is gewoon zo goed, pc kan ik niet wachten op de multiplayer online gamen en deel 2 is gewoon een must have voor de x-box

Simcity 4:

ben vanaf simsity2000 \o zwaar verslaafd geweest aan dat spel.

C&C generals:

Kijk er naar uit maar hoop wel dat ie een stukkie uitgebreider wordt dan RA2 want die had je na een weekje ook wel weer gehad.

Metroid Prime:

Game of the year 2002 need i say more

The Legend of Zelda: The Wind Waker:

Zelda rulez gewoon zo zwaar.

Verwijderd

Uiteraard Halo 2, wordt nog een lange zit maar dan hoop je eind november ook iets in huis te hebben waar je de komende 3 jaar niet meer vanaf hoeft te stappen :)

Iets dichter bij nu : Rainbow Six Raven Shield. Komt op Xbox en PC. Ben vooral benieuwd naar hoe de mogelijkheden van de Xbox worden gebruikt, maar ga hem waarschijnlijk toch op de PC spelen (speel nu MP demo).

Mercedes Benz World Racing (Xbox) > Ziet er lekker uit, vergelijkbaar met Racing Evo qua graphics. In filmpjes leek het alleen beetje te rijden ala NFS Hot Pursuit 2 :|

Racing Evo (Xbox) : Hoewel niet al te enthousiast over de beta die ik heb gespeeld toch weer een racegame, en die gaat er altijd wel in.

Ben verder nog op zoek naar een game als Anno 1503, maar alles op zijn tijd :)

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04-2025

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Vietcong

De Demo was echt zeer zeer goed speelbaar.
Erg mooie levels en het spel is heel realistisch. De demo mocht van een aardige populariteit genieten; ik hoop dat het met de full alleen nog maar beter wordt.

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Freelancer!

Ik ben al sinds ik gestopt met Elite spelen (Tja, als je Elite bent wordt het tijd om met een spel te stoppen) op zoek naar een waardige vervanger, Elite:FF, Homeworld etc etc konden er allemaal niet aan tippen, maar wat ik tot nu toe gezien, gehoord en gelezen heb wordt Freelancer dan eindelijk de waardige opvolger, een immens universum, vrij beweegbaar, je kan de carriere volgen die jij wil, je kan meerdere (alhoewel als hij uitkomt wat weinig, hoor ik hier een add-on pack) schepen, wapens, cargo-space etc etc hebben. Oftewel, Goed, goed en nog eens goed, en de graphics zijn om te smullen.

Freelancer is het spel die ik én origineel ga kopen, én een nieuwe computer voor ga aanschaffen!

nou nog ff wachten tot begin april :'(

check for screenies: http://www.3dgamers.com/games/freelancer/
en voor een forum en bergen info: http://www.lancersreactor.com/t/

[ Voor 10% gewijzigd door zion op 06-01-2003 17:45 . Reden: +e ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07-2025
Master Of Orion 3 natuurlijk..!
MOO 1 & 2 waren/zijn fantastische spellen, alle (space) strategy fans mogen dit absoluut niet missen.

• Brent
zion schreef op 06 januari 2003 @ 17:28:
Freelancer!

Ik ben al sinds ik gestopt met Elite spelen (Tja, als je Elite bent wordt het tijd om met een spel te stoppen) op zoek naar een waardige vervanger, Elite:FF, Homeworld etc etc konden er allemaal niet aan tippen, maar wat ik tot nu toe gezien, gehoord en gelezen heb wordt Freelancer dan eindelijk de waardige opvolger, een immens universum, vrij beweegbaar, je kan de carriere volgen die jij wil, je kan meerdere (alhoewel als hij uitkomt wat weinig, hoor ik hier een add-on pack) schepen, wapens, cargo-space etc etc hebben. Oftewel, Goed, goed en nog eens goed, en de graphics zijn om te smullen.

Freelancer is het spel die ik én origineel ga kopen, én een nieuwe computer voor ga aanschaffen!

nou nog ff wachten tot begin april :'(
feeelancer wacht ik idd ook op. ik ben het ooit eens tegen gekomen (3 jaar geleden oid) dat het uit zou komen. nooit meer wat van gehoord, maar de laatste maanden weer wel met screenies die er mooi uitzien :) bovendien spreekt me het idee erg aan.

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Lionheart!!! >:)

Bij afwezigheid van Fallout 3 zullen we het moeten doen met een daar hevig door geinspireerde RPG..

T doet een bit denken aan Arcanum, waar je zat in een Industriele Revolutie icm Magick.
Hier zit je in de kruisvaarttijden, waar alles een bit anders is gelopen, met t character building systeem direct overgenomen van Fallout1/2: SPECIAL (Strength, Perception, Endurance, Charisma, Intelligence, Agility en Luck). Ook zijn er erg veel skills en perks (nu onder een andere naam, maarja :). Ik ben erg dol op Classless/semi-classles cRPGs en aangezien er in alle reviews wordt gemeld dat t nogal gaat lijken op Fallout, Arcanum en Planescape, kijk ik er nogal naar uit, nu maar hopen dat alles een bit ok uitgevoerd is en dat het verhaal leuk/meeslepend is :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Verwijderd

Championship Manager 4

Ben ik al jaren fan van!

Verwijderd

Championship Manger 4 lijkt me ook wel leuk maar je hebt nu www.hattrick.org en dat vind toch iets leuker omdat het teneerste nix kost en ten tweede je speelt het met duizende andere mensen.

Maar condition zero daar wacht ik op!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 04-01 19:31
Afbeeldingslocatie: http://www.bugbear.fi/images/screenshots/fo_shot1.jpg

Flatout omdat het schademodel echt uniek moet zijn. Bovendien heb je totale vrijheid op de baan en ernaast! je kan dus ruimschoots sleutelen aan je oude bak. :)

meer info op de Finse Bugbear site

Verwijderd

Ik zit echt te wachten op SC4 : heb simcity games altijd al gaaf gevonden :).
2de game Half-Life 2 : als die ooit nog eens komt want Half-Life blijft kickass
3de game CS-CZ : CS is al gaaf maar CZ lijkt me nog beter.
4de game TF2 : speel regelmatig TFC hoop dat 2 nu toch echt een keertje komt.
5de game : Duke Nukem Forever :), zit er gelikt uit alleen is nog steeds niet uit na 2 jaar wachten als het niet langer is.
6de game : Halo voor de pc als die ooit nog eens komt :S

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01 16:32
Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 07:57:
Ben ik de enige die zit te wachten op Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory? .
Ben ik ook op aan het wachten, net zoals Driver 3 en Sim City 4!

[ Voor 35% gewijzigd door PeterSelie op 07-01-2003 14:58 . Reden: foutje... ]

Verwijderd

Uhmm
Unreal 2 - eindelijk vervolg op de enige echte Unreal :D
Deus Ex 2 - wordt gwoon super cool spel :9~
Golden Sun 2 - k speel golden sun 1 nog steeds :)
World Of Warcraft - Death and Decay in mmorpg :>
Star Wars Galaxies - AT-AT's rijden _/-\o_

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Hallo, kijk eens naar de eerste post, GEEN opsomtopic van maken a.u.b. anders is hij straks weer dicht. Dus graag onderbouwen

systeem

• M@NIC
  • Laatst online: 13-10-2025
Zie zion, heb zonet weer 6 opsom replies verwijderd :|

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-12-2025
Hmmz, ik zit eigenlijk best wel erg te wachten op goeie racegames :)
Flatout lijkt me zekers vet jah, vooral als er een multiplayer optie in zit, multiplayer racen is gewoon heel gaaf om te doen en om dan zo lekker te kunnen raggen zegmaar, meesterlijk 8)
Ook wacht ik op CM3 / DTM racedriver voor de PC, die 2 games wil ik zo heel graag hebben vanwege het realisme dat ze moeten geven, vooral CM3 :> met mn stuurtje dan lekker gaan racen door de bossen en dan het schademodel wat je krijgt, alles kan kapot, deuren die hangen half eraf en vliegen er uiteindelijk vanaf , dat soort dingen zijn gewoon heel gaaf!

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

• Thanatos
  • Laatst online: 16-06-2025
Perimeter
Lijkt me echt geweldige titel, mede door de prachtige graphics. Lijkt me verder erg origineel en een goede verhaallijn hebben
C&C Generals
Supergraphics, coole units/gebouwen, C&C titel! :7
Unreal 2
Graphics, verhaal, design, ALLES!
GTA Vice City
Gespeeld @ PS2, is gewoon supercool spel, net als GTA3... mede door alle vrijheid die je hebt
Battlefield 1942: Road to Rome
Nieuwe missies/maps voor BF1942! :7 Mooie graphics, grote vrijheid, toppie gameplay
Impossible Creatures
Creativiteit, originaliteit
Black Hawk Down
Realisme, goede graphics
Abducted
Spooky! mooie graphics
Doom III
Zelfde als bij Abducted, maar dan nog iets erger :7 :7

[ Voor 220% gewijzigd door Thanatos op 07-01-2003 19:35 ]

Verwijderd

Ik wacht eigenlijk alleen echt op de nieuwe Zelda. De N64 versie heeft echt mijn hart gestolen en ik hoop dat de nieuwe versie hetzelfde doet.

Verwijderd

Starwars galaxies , Waarom ? , Ik speel al ruim 6 jaar mmorpg games en starwars galaxies zal hopelijk 1 van de eerste games zijn die een kruising gaan maken tussen Everquest en Ultima online in een space sausje ;)

Verwijderd

C&C Generals
Ik ben helemaal gek van de serie C&C spellen die westwood heeft uitgebracht :)
De Multiplayer demo ziet er ook erg goed uit :)

GTA III : Vice City
GTA III was gewoon abnormaal phat! :)
Uren speelplezier aan gehad :) en nu maar wachten tot vice city uit komt :)

Verwijderd

Zelda: The Wind Waker
Tja wat moet ik hier over zeggen :?
Jarenlang een ijzersterke serie en nu ook nog cel-shaded
Dit word (zeer waarschijnlijk) een toppertje

Soul Caliber 2
Het eerste echte vechtspel voor de GC
Damm zeker nu bekend is geworden dat Link waarschijnlijk toch in de GC versie gaat zitten word hij alleen maar interresanter

Animal Crossing
Uniek concept en hopelijk enorm veel spelplezier
Heb er veel over gelezen en hoe meer ik erover lees hoe nieuwsgieriger ik word

Fable
Weer een geweldig idee van Lionhead
Hopelijk komt deze beter uit de verf dan Black & White
Dit zou dan de game worden om een Xbox te kopen :X

Resident Evil Zero
Alle resident evil's heb ik tot nu toe gespeeld :) dus deze mag ik niet missen
Lekker griezelen in het donker

En alle games die ik vergeten ben 8)7

Verwijderd

starwars galaxies
Heb de beta even gespeeld en dit spel verbaasde mij in alle opzichte zowel grafisch als gameplay elementen. Dit spel is zo uitgebreid en geweldig in elkaar gedraait.. en het was nog wel een first look beta versie.. Ik kijk uit naar deze game..

SplinterCell
Het is weer een tijd geleden dat ik metalGear solid heb gespeeld, vond het leuk om te spelen en het was weer wat anders dan gewoon in het rond schieten. Toen Splintercell kwam heb ik deze op de Xbox gespeeld vond het concept helemaal geweldig maar de uitwerking minder.. en toen kwam de demo uit op de pc, die heb ik helemaal gaar gespeeld wat een goed spel, speelt ook stukken beter dan op de Xbox

Rainbow Six: Raven Shield
Ik ben fan van tom clancy en van rainbowsix. Ik heb alle delen en add-ons gespeeld met als topper Rogue Spear. Jammer genoeg liep het spel op grafisch gebied wat achter. Met raven Shield zal al het goede van R6 bewaard blijven en vele extra en elementen worden toegevoegd, waaronder een beter engine en is dus veel belovend.

Republic The revolution
Nog niet heel bekend, maar dit is een spel van een russisch wonderkind die o.a de A.I. engine van Black & White heeft ontwikkeld. Die engine zit overigens niet in Black & White omdat hij Lionhead studios heeft verlaten wegens een conflict en aangezien zijn manier van denken zo ingewikkeld was, konden ze niet achterhalen hoe de engine in elkaar zat en hebben ze er zelf maar een gebouwd.

Republic zal helemaal om de A.I gaan, je zit in een stad met heel veel interactieve zooi, alles heeft zijn eigen reactie op jou daden, en alles leeft ook in de stad. Het zijn niet domweg bots die er maar wat rondlopen. De bedoeling is dat jij de macht overneemt en de stad gaat besturen, maar om dit te bereiken moet je eerst een weg bewandelen, welke weg dit is ligt aan jou, speel het spel zoals jij het wilt spelen. Ik denk niet dat ik hoef uit te leggen waarom ik dit spel vet vind.

Simcity 4
Er van uitgaande dat de gameinfo correct is.. wordt dit eindelijk weer eens een topper in de "sims" reeks. Zoveel mogelijkheden en al het goede uit 3000 plus een zooi verbeteringen, zoals bijvoorbeeld region play. En een grafische engine die uitgebreid is en leuke dingen op je scherm toverd. Eindelijk weer een waardige game, waar zo lijkt me veel game uurtjes aan besteed kunnen worden.

Doom 3 & Unreal 2
Hoewel ik deze spellen niet zal spelen, omdat het me simpelweg niet aanstaat dit soort shooters, ben ik wel benieuwd wat ze op grafisch gebied zullen presteren, maar dat is dan ook alles.

Het is nog vrij vroeg in het jaar en dus zal dit lijstje ook vlink uitgebreid worden, maar voor nu is het dit dus..

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2003 10:35 ]

Verwijderd

Counter Strike: Condition Zero

Het lijkt me leuk om dit lekker op single player te spelen (en natuurlijk multi :P )
Ik vind de screens er mooi uit zien, en als actief CS speler kijk ik ernaar vooruit.

• Kwistnix
  • Laatst online: 07-01 20:48
- Deus Ex 2: Deus Ex is een van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld. Ik ben dan ook erg benieuwd wat ze met DE2 gaan doen! Welke verhaallijn, welke characters en natuurlijk de verbeteringen aan de toch al uitstekende gameplay :)

- C&C Generals: Ben een enorme fan van C&C serie! Heb zowat ieder RTS deel van de C&C serie en die speel ik nog regelmatig, ook de aller eerste :)

- Commandos 3: Zelfde verhaal als bij C&C eigenlijk. Enorm sterke serie.

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:42

Smoonshine

Feyenoord!!

SimCity 4: nog maar heel even! yes!!

Lijkt me gewoon erg leuk, ik vond de vorige versies ook erg tof.

Colin McRae Rally 3:
Kan ik mijn FF stuur weer uit het vet halen.

DTM race driver:
zie hierboven, mooi dicht op elkaar racen.

Fifa 2004, NHL 2004:
standaard in mijn rijtje, ik wacht altijd met smart op de nieuwe Fifa en NHL.

Unreal II:
Als deze er nog beter uit gaat zien dan UT 2003 wordt dit echt een topper.
edit: Niet dat de Grafische kwaliteit alles uitmaakt, maar UT2k3 speelde echt goed. FPS haal ik toch meestal om de grafische kwaliteit en niet om het verhaal.

Verder heb ik nog geen idee, er zullen vast nog wel een paar toppers tussen zitten, maar dit zijn toch wel degene (op Fifa,NHL na) waar ik de eerste 3 maanden echt op zit te wachten.

[ Voor 12% gewijzigd door Smoonshine op 09-01-2003 10:49 ]

uhm...

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

als echte cs-er kijk ik toch wel uit naar Condition Zero...
Daarnaast ook naar splintercell, na de demo kan ik echt NIET w88 op de pc release! :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
1. CM4

onderbouwing lijkt mij met dit spel MEER dan overbodig.

2. Star Wars Galaxies

Als dat dit jaar uitkomt. Je waant jezelf door een viruele wereld, eigenlijk ruimte en die constant in verandering is. Je persoon groeit ook naar wie of wat jij wilt... lijkt me leuk! http://starwarsgalaxies.station.sony.com/

3. Add-ons voor BF1942

wijze woorden

• Hyp3rman
  • Laatst online: 01-12-2022
Ik wacht op Deus Ex 2.
Deel 1 was al prachtig, en als het verhaal even goed blijft dan is dat wel duidelijk

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-12-2025
Yoehoe, topic starter :d
maak eens (si tu vieux) een lijstje bovenaan met games en hun verw88 release dates :P

das lekker overzichtelijk :)

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-01 12:25
Net weer een aantal replies verwijderd waarin geen enkele vorm van beargumentatie te bekennen was. Nogmaals, het is niet de bedoeling dat dit een simpel opsomtopic wordt waar iedereen maar wat game namen neer dondert. Dat is namelijk absoluut niet leuk om te lezen. Vanaf nu wil ik dus bij iedereen zien dat de meningen beargumenteerd zijn!

There is no magic.

• Hahn
  • Laatst online: 06:50
CommanderKeen schreef op 09 January 2003 @ 14:16:
maak eens (si tu vieux) een lijstje bovenaan met games en hun verw88 release dates :P

Heb jij soms zin om een lijstje met paar honderd games en hun release dates te maken? :P

Oeh nu ga ik offtopic :+ Splintercell lijkt me trouwens ook erg leuk. Vooral ook omdat die overal zo goed is ontvangen. Lekker sluipen en hightech spul gebruiken is gewoon leuk :)

[ Voor 22% gewijzigd door Hahn op 09-01-2003 15:16 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Deus Ex 2, Deus Ex is tot nu toe nogsteeds het beste spel ooit (na Planescape Torment natuurlijk) met de beste blend van RPG en Action, op een mooie engine, nu hebben we een nieuwe engine, de nieuwe Unreal engine, en alles wat goed was aan 1 zal volgens de developers nog beter worden in 2... verder is het een lange lijn van meesterlijke sneak-em-ups, System Shock 1&2 en Thief 1&2... wat me brengt op het volgende spel, Thief 3, dat eveneens op de nieuwe Unreal engine wordt gebouwd 8) van Deus Ex zijn er een aantal screen shots en een filmpje te zien... op www.deusex2.com, niet echt denderende resoluties, maar wel über koele sfeer settings.
Ook ben ik erg benieuwd naar Star Wars Galaxies EVE-Online en Planet Side, ben nogsteeds opzoek naar een goeie MMORPG die geen simpele character manager is, zoals EQ en AO maar echt action elementen heeft... Earth & Beyond beviel me ook niet echt... raar combat systeem, maar mischien moet ik het nog maar een keer proberen.
Het mooiste zou natuurlijk een Deus Ex based MMORPG zijn, of nog beter, gewoon Shadowrunner based :Y)

Ohw, S.T.A.L.K.E.R. klinkt ook goed :)
Oleg V. Javorsky - We had an idea of making a game around Chernobyl a long time ago, but due to various reasons had to put it aside until now. Partly we were inspired by Stalker movie shot by Russian director A.Tarkovsky, partly by Strugatsky brothers’ book “The Roadside Picnic”, and of course, the history of Chernobyl atomic facility, just some 100 kilometers away from our office, was a close topic to us.
STALKER is zo'n stoere film 8)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2003 15:38 ]

• daaf258
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-01 10:44

daaf258

For Aiur

CommanderKeen schreef op 09 januari 2003 @ 14:16:

MaRc0 schreef op 09 January 2003 @ 15:15:
[...]

Heb jij soms zin om een lijstje met paar honderd games en hun release dates te maken? :P
voor een redelijk complete Releaslijst voor games.

Waar ik persoonlijk erg naar uitkijk is Star Wars Knights of the old republic. Omdat dit toch wel de RPG moet worden. Als ze nu de gameplay van Baldurs gate kunnen mixen met de sfeer van Star Wars en de grafische kwaliteiten van Never winter nights dan ben ik voor een grote tijd zoet.

En natuurlijk world of warcraft. Tot nu toe heb ik genoten van alle Blizzard games die ik gespeeld heb (Diablo, warcraft, starcraft, vikings). Het begint er goed uit te zien en als er nu ook een Blizzard-verhaallijn inkomt (meeslepend) dan denk ik dat dit het eerste spel is waarvoor ik maandlijks wat wil betalen.

[ Voor 9% gewijzigd door daaf258 op 09-01-2003 15:51 ]

- specs - audioscrobbler -

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
O, die was ik al weer bijna vergeten:

Duality

Een action-RPG zoals ze het zelf noemen, in een hele grauwe achtergrond, met 3 door elkaar lopende character storylines. Van een (nog) onbekend bedrijf, maar de verwachtingen voor dit spel zijn hoog, de beta graphics zijn in ieder geval nu al phat, dus lijkt me ook een aanrader.

systeem

Pagina: 1