[winXP] Winamp 3 voor alle gebruikers

Pagina: 1
Acties:

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 18:17
Ik heb dus een pc met win xp erop nu moet hier winamp 3 op komen voor alle gebruikers, maar dit wil niet. Bij winamp 2 kon je gewoon een snelkoppeling naar de executable doen, maar winamp 3 vind die arelexed.

Er wordt een fout melding gegeven. Hoe kan ik nu winamp 3 voor alle gebuikers installeren? Ik heb admin inlog & wachtwoord

if broken it is, fix it you should

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Er wordt een fout melding gegeven.
Kweenie hoor, maar misschien nuttig om te zeggen welke :?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• elgringo
blackd schreef op 03 January 2003 @ 19:46:
[...]

Kweenie hoor, maar misschien nuttig om te zeggen welke :?
Die weet ik niet precies, ik zal morgen ff bij de desbetreffende pc kijken, maar het was een fout met een c:\projects iets......

• elgringo
de foutmelding is:
Expression: xmt !=NULL
File: C:\projects\studio\studio\metadb.cpp
line 366
Die hele dit bestaat niet, en metadb is nergens te vinden (de file dan). In het register staat hij bij iets met meta database, maar wat dat is vraag ik me af.

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Dit was een bug in Winamp3, die kreeg ik zelf ook bij het afspelen van sommige MP3'tjes. Begint het nummer wel af te spelen, foutmelding, klik je op OK en dan wordt Winamp3 afgesloten. Heb de laatste versie van Winamp3 gedownload en sindsdien heb ik die c:\projects foutmelding niet meer gehad.

[ Voor 19% gewijzigd door Yngwie- op 05-01-2003 11:12 ]

• elgringo
Yngwie- schreef op 05 januari 2003 @ 11:12:
Dit was een bug in Winamp3, die kreeg ik zelf ook bij het afspelen van sommige MP3'tjes. Begint het nummer wel af te spelen, foutmelding, klik je op OK en dan wordt Winamp3 afgesloten. Heb de laatste versie van Winamp3 gedownload en sindsdien heb ik die c:\projects foutmelding niet meer gehad.
maar ik heb de laatste winamp3......

• elgringo
Schop

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Doe dat voortaan pas na 24 uur graag...

Misschien een rechtenprobleem; kijk met progs als filemon en regmon van sysinternals wat er (fout) wordt uitgelezen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• elgringo
F_J_K schreef op 06 januari 2003 @ 17:39:

[...]

Doe dat voortaan pas na 24 uur graag...

Misschien een rechtenprobleem; kijk met progs als filemon en regmon van sysinternals wat er (fout) wordt uitgelezen.
nee, alle gebruikers hebben alle lees en uitvoerrechten over de gehel installatie (en windows) dir

Verwijderd

Werkt het niet gewoon als je in Document and Settings op het bureaublad voor alle gebruikers een snelkoppeling naar Winamp 3 plaast?

Verwijderd

Het lijkt er op dat het probleem zich in WA3 bevind, start hem eens op in compatibiliteits modus! dat help vaak.

• elgringo
Verwijderd schreef op 11 januari 2003 @ 13:25:
Werkt het niet gewoon als je in Document and Settings op het bureaublad voor alle gebruikers een snelkoppeling naar Winamp 3 plaast?
nee, dat doe ik nu (omdat hij standaard geen snelkoppeling naa all users plaatst)

Pagina: 1