Nokia tv, zenders instellen ( foto afstandb)

Pagina: 1
Acties:
  • 656 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
Ik heb voor nop een tv van nokia kunnen krijgen. en op de 1 of andere manier lukt het me maar niet erachter te komen hoe ik zenders in kan stellen.

Ik heb al gezocht op internet maar niets kunnen vinden. Als er mensen zijn die het weten dan zou dat heel fijn zijn :)

Hier een foto van de afstandsbediening. Op de tv zelf zitten geen knoppen om de boel in te stellen.

Wie weet het, of heeft suggesties , thankssss

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~nieuwdam/afstand.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost|IA
  • Laatst online: 16-05 17:21
Gebeurt er niets spannends als je op het "menu" knopje drukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 11:20
Ik zou het knopje menu eens proberen :)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Anders ff zoeken op google naar "nokia tv manual $serienummer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
Nee dat dacht ik eerst ook, maar met die knop menu kan ik de taal instellen en nog wat dingetjes maar geen zenders instellen.

Ik heb dit nog nooit meegemaakt, normaal gesproken kom ik er altijd wel achter maar zit nu al 45 min te stoeien. En echt helemaal niets, zelfs niet iets wat er op lijkt :)

Dat zoeken op google leverder ook niets op. Ik krijg geen enkele pagina, ook niet bij verplaatsing van de woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:07
damn, ik heb eens een nokia tv met dergelijke ab ingesteld!

Je moest 2 knoppen tegelijk indrukken en dan vrij snel een andere knop erna. Maar het is alweer jaren geleden (iets van 4 of 5 ofso) dat ik dat heb gedaan, dus vergeef me dat ik niet meer weet welke precies. (volgens mij die gekleurde)

Ik weet nog wel dat ik een hintje kreeg van de tv. Volgens was dat omdat er een tekentje op de tv overeenkwam met de AB. Of dat wanneer je op die gekleurde knoppen begon te rammen hij iets op het scherm liet zien.

[ Voor 27% gewijzigd door Raymond op 03-01-2003 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53365

probeer anders eens naar een andere nokia tv te zoeken!! want meestal hebben ze dezelfde of bijna dezelfde astandsbedieningen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
bij de nieuwe philips tv's ist zo dat je op 2 toetsen tegelijk moet drukken om int menu te komen, probeer eens twee van die gekleurde tegelijk in te drukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
Heb die gekleurde toetsen geprobeerd in te drukken, na elkaar dan wel tegelijk geen resultaat.

Overigens zie ik als ik afzonderlijk op die gekleurde knoppen druk dat ik de brightness enzo kan aanpassen en de kleur maar die rode knop dan komt er niets. Alleen 2 rode balkjes onderin het beeld. Maar waar ik dan ook op druk het gaat net zo hard daarna weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaspur
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kaspur

#1 typo matser /o/

ik heb ook een nokia tv bij mij moet je eerst op menu en daarna op blauw drukken, en daar kan je dan zenders instellen :) GL

edit: owja en met rood sla je zenders op in het geheugen van de tv

[ Voor 23% gewijzigd door kaspur op 03-01-2003 19:57 ]

ik zag twee beren fout parkeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
kaspur schreef op 03 januari 2003 @ 19:55:
ik heb ook een nokia tv bij mij moet je eerst op menu en daarna op blauw drukken, en daar kan je dan zenders instellen :) GL

klinkt bekend...
Volgens mij krijg je, wanneer je op menu drukt, iets te zien waaruit je kan opmaken dat je op een gekleurde knop moet drukken om verder te kunnen komen.

Ik heb het toch ook zonder handleiding kunnen uitvissen en het was een hele onlogische combinatie. Dus ik weet zeker dat je iets van een hintje krijgt, anders was het mij ook nooit gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
Als ik op menu druk, dan komt hij bij de taal instelling. De blauwe knop geeft dan helaas geen reactie.

Bij mij is het wel zo dat ik bijv dingen kan vastleggen met die rode knop. Dus dat is iig gelijk :) Die blauwe knop is bij mij voor het instellen van de lumin.

Jammergenoeg niet het zellfde model dus. Deze is ook wel redelijk oud volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

welk type is het? kijk hier ook eens http://www.nokia.com/nokia/0,5184,97,00.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
druk eens op [menu] in combinatie met andere knoppen? (dus tegelijk)

of juist [tv] in combinatie met andere knoppen?

(wat krijg je te zien als je alleen op [tv] drukt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
Net geweest maar nergens tv's alleen maar van die kastjes voor digitale zenders.

Ik zit nu met die knop rechtsonderin naast het luidsprekertje. Als ik daar op druk krijg ik te zien wat de zender frequentie is rechtsbovenin beeld. Helaas geen reactie, waar ik ook op druk.

Na ik kijk wel effe verder, iig bedankt alvast voor het meedenken :)

---------------------------------------------------------------
Als ik alleen op tv druk zie ik onderin IDEAL verschijnen, zegt me vrij weinig.

[ Voor 13% gewijzigd door Bram op 03-01-2003 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Bram schreef op 03 januari 2003 @ 20:14:
[...]
Ik zit nu met die knop rechtsonderin naast het luidsprekertje. Als ik daar op druk krijg ik te zien wat de zender frequentie is rechtsbovenin beeld. Helaas geen reactie, waar ik ook op druk.

hmmz..
druk die eens in en dan snel daarna een gekleurde toets?

[ Voor 17% gewijzigd door Raymond op 03-01-2003 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
Lampje schreef op 03 januari 2003 @ 20:15:

[...]

hmmz..
druk die eens in en dan snel daarna een gekleurde toets?
Nee ook geen reactie, ik denk dat ik effe bij een vriend langs ga. Ik word gek van die tv. Iemand tv kopen?

Ik laat het jullie nog wel weten wat het uiteindelijk was. Ik zal er wel heel dicht bij gezeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-05 14:45
Ik hoop voor je dat er geen 'hotel-lock' op zit.

Ik heb in een hotel eens zo'n Nokia geprobeerd in te stellen en dat wilde voor geen meter.
Je moest eerst de secret-code intoetsen (iets in de geest van volume+ & programma- tegelijk in drukken) en dan een code en dan pas kwam je in een installatiemenu.

Krijg er de kriebels van als ik er aan denk! :{

PS Niet gaan proberen met die secretcodes want zo heb ik eens een Philips toestel naar de reparateur kunnen brengen omdat ik hem niet meer uit de lock-modus kreeg! :P

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Area53
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-05 21:29

Area53

I'am lost in space!!

Wij hebben ook een Nokia TV en voor jou heb ik even een paar foto's gemaakt (heb geen scanner) van de handleiding.
Om dat je niet het type hebt vermeld in je post, hoop ik dat je hier wat aan hebt.

Hier zijn de foto's van de:Handleiding van de Nokia TV

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Niet online

Bram

..........

Topicstarter
-ScuL- schreef op 03 January 2003 @ 20:32:
Ik hoop voor je dat er geen 'hotel-lock' op zit.

Ik heb in een hotel eens zo'n Nokia geprobeerd in te stellen en dat wilde voor geen meter.
Je moest eerst de secret-code intoetsen (iets in de geest van volume+ & programma- tegelijk in drukken) en dan een code en dan pas kwam je in een installatiemenu.

Krijg er de kriebels van als ik er aan denk! :{
kreeg! :P
Dat is het idd, ik hoorde het net van iemand die ook zo'n tv heeft gekregen. Er zit een lock op. Over 30 min is hij bij me en dan gaat hij het fixen. De betreffende tv komt ook uit een hotel.

Ik dacht ook al, dat is voor het eerst dat ik een tv niet kan instellen. Ik werd echt gek van dat rot ding.

BTW Thanks voor je werk Area53. Weet nu wel wat de meeste knopjes betekenen. Helaas zat er op mijn AB niet zo'n handige knop als op die Ab voor het instellen van zenders :) toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:44

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Mochten jullie er niet uitkomen kan je er misschien nog zo'n one-for-all AB op loslaten...
(t'is maar een idee..)

Wise enough to play the fool

Pagina: 1