[JS] Werkt na style display verandering niet meer.

Pagina: 1
Acties:

• bgever
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-05-2021
Ik heb een plrobleem. Stel je een hokje voor, (een tabel) daarin staat een keuzemenu. Bij bepaalde waardes wordt een button disabled. Allemaal goed en wel. Als je op die button klikt (die disabeled zou worden) wordt de tabel die je zag met stle="display: none;" verborgen. Als je nog een keer op die button klikt komt het weer terug. Het probleem is nu, omdat die keuzelijst dan ook even verwenen is, dat die niet meer wekrt. De JS van die keuzelijst werkt dan niet meer.

Waar kan dit aan liggen, en hoe kan ik het oplossen? In elke browser is dit het geval. Ik heb geen voorbeeld online...

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
misschien kan je een online voorbeeldje laten zien of hier de code posten?

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:45

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

en als je ipv display:none een visibility:hidden doet?

Wise enough to play the fool

• bgever
teacher schreef op 03 January 2003 @ 19:45:
en als je ipv display:none een visibility:hidden doet?
Nee, helaas, werkt niet.
Ik heb het id, dat hij nadat het bewerkt is, niet meer de keuzelijst kan vinden. Is er misschien een functie die de pagina opnieuw bekijkt welke tags en elementen er zijn?

• Shagura
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 16:57
oikoyama schreef op 04 januari 2003 @ 02:33:
[...]

Nee, helaas, werkt niet.
Ik heb het id, dat hij nadat het bewerkt is, niet meer de keuzelijst kan vinden. Is er misschien een functie die de pagina opnieuw bekijkt welke tags en elementen er zijn?
Heb je misschien toch een voorbeeldje of iig een stuk code, zodat wij kunnen zien waar het eventueel aan zou kunnen liggen. Nu is het meer als in het donker zoeken naar een speld in een hooiberg :)

• bgever
Shagura schreef op 04 January 2003 @ 12:28:
Nu is het meer als in het donker zoeken naar een speld in een hooiberg :)
In het donker nog wel :P. Ik had gister niet zoveel tijd om even een "gecleande" versie te maken. Maar ik heb 'm nu online staan:

www.oikoyama.net/download/dir/stuff/js_probleem.html

Zoals je ziet, werkt het disablen wel vóór je op de button hebt geklikt. Maar niet erna...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:27

crisp

Devver

Pixelated

Je geeft in functie change_tab je button geen name en geen id meer bij het wijzigen van de innerHTML.
Ik snap ook niet waarom je zowel document.getElementById gebruikt als document.form.element; beetje dubbelop allemaal...

Intentionally left blank

• bgever
crisp schreef op 04 January 2003 @ 14:51:
Je geeft in functie change_tab je button geen name en geen id meer bij het wijzigen van de innerHTML.
8)7 Stupido. Dat ik dat over het hoofd heb kunnen zien. Tja, krijg je ervan hè? Elke keer er weer wat toevoegen. Dan vergeet je zoiets...
Ik snap ook niet waarom je zowel document.getElementById gebruikt als document.form.element; beetje dubbelop allemaal...
Dat was om te kijken of het daar misschien aan lag, heb ut nu ff weer opgeruimd ;)

[edit]
Vergeten te melden: het probleem is dus opgelost ;)

[ Voor 6% gewijzigd door bgever op 04-01-2003 15:00 ]

Pagina: 1