Toon posts:

siemens s45, goede telefoon ?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben geinterreseerd in de siemens s45. Zijn er mensen die er ook 1 hebben. Wat zijn jullie reacties op dit toestel.

Wat is er allemaal mogelijk met de infrarood poort ? Is het mogelijk om een eigen signaal te sturen naar bijvoorbeeld een eigen gemaakte robot of iets dergelijks, of bijvoorbeeld de tv op een andere zender zetten

Is het toestel de moeite waard ?

Verwijderd

Begin er niet aan, mijne is nu van de 6 maanden dat ik hem heb er al 5 in reparatie, gesprekken worden geblokkeerd, na 1 minuut bellen valt ie dood. Kortom KL*TE

Verwijderd

nah ik denk dat jij pech hebt, kan me niet voorstellen dat dat dit bij elke telefoon zo is! en ik was ook net aan kijken voor deze telefoon toevallig :D

maarre de s45i is tog de verbeterde versie van de s45 :?

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 19:32 ]

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 19:29:
nah ik denk dat jij pech hebt, kan me niet voorstellen dat dat dit bij elke telefoon zo is! en ik was ook net aan kijken voor deze telefoon toevallig :D

maarre de s45i is tog de verbeterde versie van de s45 :?
De s45i is inderdaad een iets aangepaste versie van de s45. Het kleur van het display is anders en je kunt hem in andere kleuren krijgen. Zoals je hier kunt zien is er weinig verschil tussen deze 2 :)

Verwijderd

Bij m'n vorige werkgever had ik een. Erg mooi en fijn toestel, maar hij raakte defect. Bij m'n huidige werkgever had ik er een in bestelling, maar ze stelden de levering steeds uit omdat het toestel wat ze ontvingen steeds defect was. Ik ben nu een tevreden Ericsson gebruiker.

Vul de rest zelf maar in :)

Edit Woops, ik bedoelde de S40 :z

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2003 19:48 ]

Verwijderd

Ik ben helaas niet de enige die problemen heeft met deze telefoon, ik heb in het verleden (lees 3 maanden) een onderzoekje gedaan en wat bleek deze problemen bleken bij 75% van de gebruikers voor te komen. Siemens heeft daarintegen de problemen erkend, het is dus een bekent verschijnsel. Helaas, het is een mooie telefoon.

• Wimlem
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:00
Het is een wereldding! Werk perfect. Alleen jammer dat er een barst in me schermpje zit. Is een keer van me tafel afgetrilt toen iemand mij belde.

SolarEdge 7k met 8070wp (oost/west) - SolarEdge / Atlantic 270l / LG HU071.U43 + HN1616.nk3 warmtepomp / HikVision leverancier

• H3AdTr1P
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-02-2020

H3AdTr1P

Slot-A Crew

Heb mijn S45 al bijna een half jaartje.

Enig probleem wat ik ermee had, pijltje naar boven werkte niet meer.
Ik heb hem juist een weekje terug (gemaakt in garantie) en nu doet ie het weer perfect.
Schijnt vaker voor de komen die niet-werkende toetsen.
Maar voor de rest ben ik er zeer content mee.

A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:58

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Goed, ik heb me S45 sinds Augustus 2001.
Bevalt perfect, heb hem altijd in mijn broekzak, ziet er inmiddels al een beetje verrot uit (krasjes etc).
Voor de rest een top telefoon vind ik! :)

Gebruik hem nu ook probleemloos in de auto icm de mrhandsfree carkit. Toppie

Whatever.

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:55
Ik heb 'm ook, ben er zeer tevreden mee. Het formaat is goed, niet te groot, en zeker niet te klein. Ook het grijze/zilvere is erg chique.

En het is een Siemens, dus een keer laten vallen zal er niet voor zorgen dat de telefoon niet meer werkt ;) Hoewel 'ie uiteraard wel minder stevig is dan de M35.

Verder zit er alles op wat nodig is, alleen jammer dat er geen Bluetooth op zit. De infraroodpoort kun je naar mijn weten niet gebruiken voor de dingen die je op noemt, omdat je de infrarood poort niet zelf kan aansturen via eigen geprogrammeerde dingen.

Verwijderd

ik heb hem van zmn gekocht :) heel fijn telefoon toestel, kan heel lang aanstaan vergeleken met mijn vorige telefoon (m35i) en tja voor alle functies uit de telefoon te krijgen moet je wel een datakabel hebben (vind ik)

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:55
Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 21:42:
ik heb hem van zmn gekocht :) heel fijn telefoon toestel, kan heel lang aanstaan vergeleken met mijn vorige telefoon (m35i) en tja voor alle functies uit de telefoon te krijgen moet je wel een datakabel hebben (vind ik)
Die datakabel zit in de doos, gratis en voor niks erbij ;)

Verwijderd

RobbertC schreef op 03 January 2003 @ 21:47:
[...]
Die datakabel zit in de doos, gratis en voor niks erbij ;)
ook bij de s45i ?

Verwijderd

Heel fijn toestel! Ik heb hem 18januari 1 jaar. Batterij is nog steeds niet verrot. En dan al die dingen die ik las, heb ik nog nooit last van gehad. Mijn volgende wordt de S55 :*)

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01-2025
Met de S45 heb ik geen ervaring maar wel met de ME45. Software in beiden is het zelfde, en ik moet zeggen dat op dat gebied het ding gewoon goed werkt. Ook de standby-stand van de ME45 is helemaal in orde. Het is mijn eerste mobiele telefoon, en het is een goede koop geweest :)

Voor de Topicstarter is het gedeelte over de software relevant (niet dat ik beschuldigd wordt van offtopic-taferelen)

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

de datakabel schijnt er tegenwoordig niet meer bij te zitten...
maar het is wel een goede telefoon, al zou ik toch gaan voor de me45, zeker in de winter-edition (als je m kan krijgen in NL)
als je kijkt in de online shop van siemens (www.my-siemens.com --> buy online) zie je dat de prijzen in Duitsland flink lager liggen dan in Nederland, echt gemeen is dat ;(

Verwijderd

schaduw schreef op 04 January 2003 @ 02:33:
de datakabel schijnt er tegenwoordig niet meer bij te zitten...
maar het is wel een goede telefoon, al zou ik toch gaan voor de me45, zeker in de winter-edition (als je m kan krijgen in NL)
als je kijkt in de online shop van siemens (www.my-siemens.com --> buy online) zie je dat de prijzen in Duitsland flink lager liggen dan in Nederland, echt gemeen is dat ;(
Ik heb zelfs laatst de ME 45 gekregen en me ma de S45i en bij de ME 45 zat geen datakabel en bij de S45i wel. me ma gebruikt die datakabel toch niet .... ;)

Verwijderd

Ik heb al een paar gsm's versleten (Panasonic ebg 500, Nokia 6110, 3210 en 8210) en tot nu toe is dit mijn beste telefoon geweest. Afgezien van een probleem in het begin (hij ging niet meer aan :( ), is het een uiterst fijne telefoon gebleken:

Robuust (heel vaak op straat laten kletteren)
Lange standbytijd (3 a 4 dagen, heavy usage)
Duidelijke menustructuur (met de navikey)
Luide MIDI beltonen
Harde toetsen (snel sms'en)
Uitgebreide agendaopties

Nu heb ik sinds een paar maanden een SE T68i en toch(afgezien van de vele technische snufjes) vind ik de S45 een betere telefoon.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2003 12:28 ]

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:21

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 12:21:
Robuust (heel vaak op straat laten kletteren)
Lange standbytijd (3 a 4 dagen, heavy usage)
Duidelijke menustructuur (met de navikey)
Luide MIDI beltonen
Harde toetsen (snel sms'en)
Uitgebreide agendaopties

Nu heb ik sinds een paar maanden een SE T68i en toch(afgezien van de vele technische snufjes) vind ik de S45 een betere telefoon.
Helemaal mee eens, heb de zelfde combo. De t68i heeft veel extra snufjes maar mist de duitse robuustheid ;) Siemens telefoons zijn echt fijn. Heb voor mijn t68i alleen maar siemens gehad.
c35i
s35i
me45
s45

Allen fijne toestellen het was dat de s55 zo lang op zich liet wachten en ik iets anders wou proberen. (wat me eigelijk vies is tegengevallen).

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:08
zoeken naar 'S45 ervaring'.

Er is erg veel te vinden over deze telefoon :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.