Van m'n "schoon-opa" (of hoe noem je zo iemand ?), heb ik de volgende apparatuur gekregen:
Celestion Centre II

Celestion CSW Subwoofer

Marantz AV surround processor AV1030
Zoals je al zal denken ben ik zeer tevreden met dit "kadootje"
Maar enig nadeel...
Ik heb er niets aan info bij, noch vind ik er info van op het net.
Iemand die deze producten/info heeft ?
Om eerlijk te zijn, ben ik niet zo thuis in dit wereldje en weet ik eigenlijk totaal niet wat die Marantz module kan/doet. Ook omdat deze niet meer werkt (heb hem ff opengehad, zag dat zekering doorgebrand was, hoop dat het door vervanging verholpen is).
De subwoofer heb ik nu in gebruik (gewoon voor m'n stereo versterker gehangen), om wat extra en leuk bas effect uit m'n pctje te krijgen.
Tegenwoordig met die 5.1/6.1/7.1 standaarden van geluidskaarten, dacht ik over een tijdje ook aan zo'n bijpassend surround setje (Creative Inspire ofzo).
Maar ja nu ik deze dingen toevallig gekregen heb...
Mijn vraag nu... ben ik daar iets mee i.v.m. 5.1/.... geluid ? of is dit totaal naast de kwestie, en heb ik daar nog een speciale "processor" (of hoe het genoemd wordt, voor nodig ?)
De centre en sub zullen wel altijd nog bruikbaar zijn vermoed ik.
Celestion Centre II

Celestion CSW Subwoofer

Marantz AV surround processor AV1030
Zoals je al zal denken ben ik zeer tevreden met dit "kadootje"
Maar enig nadeel...
Ik heb er niets aan info bij, noch vind ik er info van op het net.
Iemand die deze producten/info heeft ?
Om eerlijk te zijn, ben ik niet zo thuis in dit wereldje en weet ik eigenlijk totaal niet wat die Marantz module kan/doet. Ook omdat deze niet meer werkt (heb hem ff opengehad, zag dat zekering doorgebrand was, hoop dat het door vervanging verholpen is).
De subwoofer heb ik nu in gebruik (gewoon voor m'n stereo versterker gehangen), om wat extra en leuk bas effect uit m'n pctje te krijgen.
Tegenwoordig met die 5.1/6.1/7.1 standaarden van geluidskaarten, dacht ik over een tijdje ook aan zo'n bijpassend surround setje (Creative Inspire ofzo).
Maar ja nu ik deze dingen toevallig gekregen heb...
Mijn vraag nu... ben ik daar iets mee i.v.m. 5.1/.... geluid ? of is dit totaal naast de kwestie, en heb ik daar nog een speciale "processor" (of hoe het genoemd wordt, voor nodig ?)
De centre en sub zullen wel altijd nog bruikbaar zijn vermoed ik.
A pretty girl has a 99,99999% chance of being a bitch