Messenger Plus :?

Pagina: 1
Acties:

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02 19:18
Dit topic is op slot, omdat een alpha versie warez is:
MSN Plus 2 is uit !!

Maar hij mag wel in de meuktracker staan :? :
meuk: Messenger Plus! 2.0

vaag :? sinds wanneer staan er warez in de meuktracker :P??

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Je kunt beter vragen sinds wanneer een gelekte beta van een gratis uitbreiding voor een gratis programma warez is.

[ Voor 14% gewijzigd door Wouter Tinus op 03-01-2003 18:41 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• Solomon
Wouter Tinus schreef op 03 januari 2003 @ 18:40:
Je kunt beter vragen sinds wanneer een gelekte beta van een gratis programma warez is.
In de 1e post staat dat het een alpha is, en het verschil tussen alpha's/beta's is geloof ik dat alpha's niet vrij worden gegeven, maar slechts aan een beperkt aantal alpha testers, als de grove fouten eruit zijn gehaald gaatie beta, en wordtie op de site vrijgegeven enzo.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Nee, het verschil tussen alpha en beta is dat beta feature-complete/frozen is, maar ik zie niet wat dat met het warez-verhaal te maken heeft :).

• Solomon
Wouter Tinus schreef op 03 January 2003 @ 18:44:
Nee, het verschil tussen alpha en beta is dat beta feature-complete/frozen is, maar ik zie niet wat dat met het warez-verhaal te maken heeft :).
Ik weet ook niet of het warez is, maar dat is dus wel de reden dat het topic op GoT gesloten is. Met de sluitingspost "WAREZ" :?

[edit]
Mij lijkt het dus logisch dat als het geen warez is het topic op GoT weer open gaat....

[ Voor 13% gewijzigd door Solomon op 03-01-2003 18:47 ]

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Het probleem is dat als je dit op GoT toestaat, mensen dan ook beta's willen gaan posten van commerciële software, en ook allerlei dingen gaan vragen over software en spellen die ze officieel nog niet kunnen hebben. Dan gaat GoT een beetje lijken op het problemenforum van b.v. isonews, en die richting willen we liever niet op. De meuktracker hebben we zelf wel helemaal onder controle, dus hoeven we daar niet zo heel streng te zijn :).

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dit is ook al voorbijgekomen in Lieve Adjes, zie dit draadje: DAnk U.

De conclusie was toen volgens Robin Vreuls die [rml]Wouter Tinus in "[ Info] IE6 sp1 in meuktracker topic"[/rml] aanhaalde (enigszins aangepast):
Wouter Tinus schreef op 08 februari 2002 @ 15:49:
Na intern overleg is het volgende beleid op papier gezet. Dit geldt voor de meuktracker op de frontpage van Tweakers.net, er kunnen op GoT geen rechten aan worden ontleent.
Gelekte software mag gepost worden als:

- De software in de toekomst gratis te verkrijgen zal zijn (freeware of shareware).

- Het een update, patch of service pack voor een commerciëel programma betreft, dat in de toekomst voor iedereen te downloaden zal zijn, maar alleen gebruikt kan worden door mensen die het originele programma al in hun bezit hebben.

- De fabrikant/producent geen bezwaar indient bij de redactie.

• Solomon
Ok :) thx, is allemaal een stuk duidelijker nu :)

Pagina: 1