"Hoe verneuk ik een superspel"...
Nou haal hem uit de betafase...
Stelletje eikels... had gewoon bij 7.1 gebleven...
Nou haal hem uit de betafase...
Stelletje eikels... had gewoon bij 7.1 gebleven...
NEE
Hier komt iets hips te staan
Verwijderd
Ik vindt het niet echt zuigen maar ik vindt wel dat de mannetjes een rare manier van lopen hebben! Net alsof ze in hun broek gescheten hebben
Ik vond CS altijd al zuigen
.
Maar wel een erg mooi (professioneel) gemaakte mod hoor.
Maar wel een erg mooi (professioneel) gemaakte mod hoor.
Het lijkt wel of ze hem makkelijker gemaakt hebben...
Je kan nu niet meer zo makkelijk een headshot doen, ik heb zelfs al een paar keer gehad dat ik stilstond en met aug gezoomd was op een hoofdje van iemand en dan schiet je en je ziet helemaal niet dat hij geraakt wordt... Dat haat ik grrrrrr :(:(
Je kan nu niet meer zo makkelijk een headshot doen, ik heb zelfs al een paar keer gehad dat ik stilstond en met aug gezoomd was op een hoofdje van iemand en dan schiet je en je ziet helemaal niet dat hij geraakt wordt... Dat haat ik grrrrrr :(:(
Yup het is crap.... en het draait nog eens slechter ook...
ja dat ene van dat je niet kan zien of je ze raakt is zeer irrie als je het me vraag me score is ook minder nu!
Ik vind het wel grappig.
Er zijn vette wapens bij gekomen en die mannetjes lopen hetzelfde als bij Team Fortress Classic.
Dus ik vind het wel aardig zo, maar die mannetjes die het eerst waren die vond ik eigenlijk beter.
1 ding is weg, die mannetjes stampen niet zo
.
Er zijn vette wapens bij gekomen en die mannetjes lopen hetzelfde als bij Team Fortress Classic.
Dus ik vind het wel aardig zo, maar die mannetjes die het eerst waren die vond ik eigenlijk beter.
1 ding is weg, die mannetjes stampen niet zo
heb ook het idee dat ie minder lekker loopt, kan iemand mij nog even vertellen hoe je je fps kan zien (consolecommand dus)
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Verwijderd
cl_showfps 1 doet wonderen 
r_netgraph 1 is ook wel leuk. Dan krijg je een mooi grafiekje met je fps, ping, up/download etc. Het vreet wel ruimte en snelheid trouwens.
Je kan ook timerefresh gebruiken, dan kijkt hij op het moment dat je het intikt ff naar je fps, en daarna vergeet ie het weer.
r_netgraph 1 is ook wel leuk. Dan krijg je een mooi grafiekje met je fps, ping, up/download etc. Het vreet wel ruimte en snelheid trouwens.
Je kan ook timerefresh gebruiken, dan kijkt hij op het moment dat je het intikt ff naar je fps, en daarna vergeet ie het weer.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>[b]Er zijn vette wapens bij gekomen en die mannetjes lopen hetzelfde als bij Team Fortress Classic.[/quote]Dat is nu juist het erge dat de mannetjes net zo lopen als bij TFC. Hierdoor verliest CS z'n eigen identiteit. Nu is het gewoon een van de vele.
Maar ik las net al in een andere thread dat er in 1.1 waarschijnlijk ook weer een versie komt met het oude schademodel en misschien ook de oude models :9:9:9
I'm desperately waitin'
Maar ik las net al in een andere thread dat er in 1.1 waarschijnlijk ook weer een versie komt met het oude schademodel en misschien ook de oude models :9:9:9
I'm desperately waitin'
Pagina: 1