Toon posts:

Wie vindt Counterstrike 1.0 ook zo zuigen???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe verneuk ik een superspel...

Les 1 bij Valve software grrrr :(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:04

IceStorm

This place is GoT-like!!!

"Hoe verneuk ik een superspel"...

Nou haal hem uit de betafase...

Stelletje eikels... had gewoon bij 7.1 gebleven...

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

NEE

Hier komt iets hips te staan

Verwijderd

Ik vindt het niet echt zuigen maar ik vindt wel dat de mannetjes een rare manier van lopen hebben! Net alsof ze in hun broek gescheten hebben :)

• Gormandize
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-01 14:09
Ik vond CS altijd al zuigen :).
Maar wel een erg mooi (professioneel) gemaakte mod hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt wel of ze hem makkelijker gemaakt hebben...

Je kan nu niet meer zo makkelijk een headshot doen, ik heb zelfs al een paar keer gehad dat ik stilstond en met aug gezoomd was op een hoofdje van iemand en dan schiet je en je ziet helemaal niet dat hij geraakt wordt... Dat haat ik grrrrrr :(:(:(

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:30

Vos

AFCA

ja dat had ik ook..je schiet op iemand en je raakt hem..maar je ziet niet dat ze geraakt worden

• Asphyxion
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-02 16:44

Asphyxion

I am, therefor I think

Yup het is crap.... en het draait nog eens slechter ook... :(

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-02 00:22

reapher

Z POWER

ja dat ene van dat je niet kan zien of je ze raakt is zeer irrie als je het me vraag me score is ook minder nu!

Click hier niet

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik vind het wel grappig.
Er zijn vette wapens bij gekomen en die mannetjes lopen hetzelfde als bij Team Fortress Classic.

Dus ik vind het wel aardig zo, maar die mannetjes die het eerst waren die vond ik eigenlijk beter.

1 ding is weg, die mannetjes stampen niet zo :).

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-02 09:11

Robert

You have your answer..

heb ook het idee dat ie minder lekker loopt, kan iemand mij nog even vertellen hoe je je fps kan zien (consolecommand dus)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Verwijderd

cl_showfps 1 doet wonderen :P
r_netgraph 1 is ook wel leuk. Dan krijg je een mooi grafiekje met je fps, ping, up/download etc. Het vreet wel ruimte en snelheid trouwens.

Je kan ook timerefresh gebruiken, dan kijkt hij op het moment dat je het intikt ff naar je fps, en daarna vergeet ie het weer.

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>[b]Er zijn vette wapens bij gekomen en die mannetjes lopen hetzelfde als bij Team Fortress Classic.[/quote]Dat is nu juist het erge dat de mannetjes net zo lopen als bij TFC. Hierdoor verliest CS z'n eigen identiteit. Nu is het gewoon een van de vele.

Maar ik las net al in een andere thread dat er in 1.1 waarschijnlijk ook weer een versie komt met het oude schademodel en misschien ook de oude models :9:9:9

I'm desperately waitin'
Pagina: 1