Ventilator

Pagina: 1
Acties:

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik wil een extra ventilator in mijn systeemkast plaatsen. In mijn kast zit daar een plek voor die je met vier schroeven kan bevestigen. De zijden zijn +- 5 cm x 5 cm. Nu zie ik op beursen die dingen leggen, maar ik zie er nooit schroeven bij!!? Hoe moet ik dit bevestigen??? En moet ik erop letten wat voor stroomdraadje en connectortje eraan zit????
Hulp graag!!!

They made me do it.

Verwijderd

Ik heb mijn extra ventilatoren uit ouwe voedingen gesloopt, daar zaten de schroefjes al bij. Maar je kunt die fans denk ik ook wel met gewone boutjes en een moertje bevestigen. Enne die stekker, als je hem op de voeding van je pc wilt aansluiten, gewoon een HD stekker :)

• Gardocki
  • Niet online
hoe ziet een hd stekker eruit???

They made me do it.

• Powerlie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-04-2024

Powerlie

ung! ung! ung!

die ziet er net zo uit als de stekker die van de voeding naar je HD loopt. een stekker met gekleurde draadjes.

Where is it?

Verwijderd

Maak je pc open en kijk welke draad van de voeding naar de HD loopt

Hè ik was net te laat

Verwijderd

Nou het maakt dus echt helemaal geen klikker uit met wat je het vast zet maar als het maar vast zit!!!! :)

Ik zou trouwens wel een grote cooler in je pc hangen. een PAPST ofzo!

• Gardocki
  • Niet online
Correctie, er is plaats voor een fan met elk de zijde van 6 cm elk. Nu heb ik nog 2 vragen: 1. waar moet ik dat stekkertje van de fan precies aan aansluiten (en hoeveel volt mag die fan zijn) 2. moet ik dat ding lucht uit mijn kast laten zuigen of lucht erin pompen???. Waar die fan moet komen zit vlak onder mijn voeding (voeding blaast dus lucht erin) moet ik hem dan lucht eruit laten zuigen????

They made me do it.

Verwijderd

Die fan kan 6 volt of 12 volt zijn (normaal is 12 volt). Enne laten uitblazen die fan, dat is het meest logische qua opbouw v.d. kast.
Pagina: 1