Laatst zet ik de computer aan en in het opstart scherm vond hij gewoon de hdd's. Toen ik in Windows Xp kwam kon ik het G: station niet vinden. Omdat ik dat al eens eerder heb gehad dat G: in verkenner weg was wil ik graag weten hoe het verholpen kan worden.
Als master hd heb ik een IC35L040AVER07-4. Die is onderverdeelt in een C: en een D: partitie.
Als slave hd heb ik een QUANTUM FIREBALL CR.13.0A . Die heeft 1 partitie en dat was station G:.
Als cd-writer heb ik LITE-ON LTR-24102B station E:.
Als cd-rom heb ik E-IDE CD-ROM 32X/AKU station F:.
Ik heb ook nog een virtual cd-rom die staat als H:.
En ik heb een 3,5-inch diskettestation als A:.
Processor: AMD Athlon 1200mhz
Moederboord: KT7A
Geheugen: 256MB RAM
Videokaart: Geforce 2 Titanium
Geluidkaart: Creative AudioPCI
Netwerkkaart: Ethernet Realtek kaart 10/100 Mbit
Fysiek weet ik zeker dat alles in oorde is omdat ik de master hdd vaak verwissel met brackets. En die harddisk die in de andere bracket zit heeft het zelfde besturings systeem (dus ook XP). En daarop zijn alle bestanden gewoon nog te vinden en is het station dus niet zoek.
Ik heb al geprobeert om in computerbeheer-> schrijfbeheer de station letter te veranderen. Maar daar kom ik niet bij. En in apparaten beheer staat dat er geen problemen met de harddisk zijn. Ik heb bij apparaten beheer de harddisk al eens verwijderd en opnieuw oplaten starten. Dan zegt hij nieuwe hardware gevonden maar maakt geen station aan. Het ligt dus echt niet aan de hardware maar waarschijnelijk aan de software.
Kan iemand mij helpen?
Als master hd heb ik een IC35L040AVER07-4. Die is onderverdeelt in een C: en een D: partitie.
Als slave hd heb ik een QUANTUM FIREBALL CR.13.0A . Die heeft 1 partitie en dat was station G:.
Als cd-writer heb ik LITE-ON LTR-24102B station E:.
Als cd-rom heb ik E-IDE CD-ROM 32X/AKU station F:.
Ik heb ook nog een virtual cd-rom die staat als H:.
En ik heb een 3,5-inch diskettestation als A:.
Processor: AMD Athlon 1200mhz
Moederboord: KT7A
Geheugen: 256MB RAM
Videokaart: Geforce 2 Titanium
Geluidkaart: Creative AudioPCI
Netwerkkaart: Ethernet Realtek kaart 10/100 Mbit
Fysiek weet ik zeker dat alles in oorde is omdat ik de master hdd vaak verwissel met brackets. En die harddisk die in de andere bracket zit heeft het zelfde besturings systeem (dus ook XP). En daarop zijn alle bestanden gewoon nog te vinden en is het station dus niet zoek.
Ik heb al geprobeert om in computerbeheer-> schrijfbeheer de station letter te veranderen. Maar daar kom ik niet bij. En in apparaten beheer staat dat er geen problemen met de harddisk zijn. Ik heb bij apparaten beheer de harddisk al eens verwijderd en opnieuw oplaten starten. Dan zegt hij nieuwe hardware gevonden maar maakt geen station aan. Het ligt dus echt niet aan de hardware maar waarschijnelijk aan de software.
Kan iemand mij helpen?
Press any button... "Where is the 'any button'?!"