Toon posts:

Vervelend tv out probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb vandaag zo'n kabel gekocht voor m'n videokaart zodat tvout hoort te werken >:) Ik heb dat kabeltje in de videokaart gedaan en in de scart. Alleen ik weet denk ik wel waarvoor mijn tvout niet werkt, ik kan mijn computer zelf niet op 800x600 zetten en met tv tool krijg ik ook, ik kan niet switchen naar die resolutie.... Want als ik in tvtool bij no colorbars een vinkje zet krijg ik soort, ik weet niet hoe ik het kan omschrijven :D Misschien hoort dit wel in wos maar misschien ligt het wel aan videokaart, ik weet 't niet.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:38

Klippy

Still Game

Kan het nog vager :? :P

Je TV out werkt dus niet?
En je monitor kan geen 800x600 aan :?

Ken geen enkele monitor die dat niet kan eigenlijk, maar kan wel dat hij geen 50Hz aankan.

Maar met monitor uit en geen dualview selecteren moet het gewoon lukken dan hoor.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
LiquidSilver schreef op 03 January 2003 @ 17:38:
Kan het nog vager :? :P

Je TV out werkt dus niet?
En je monitor kan geen 800x600 aan :?

Ken geen enkele monitor die dat niet kan eigenlijk, maar kan wel dat hij geen 50Hz aankan.

Maar met monitor uit en geen dualview selecteren moet het gewoon lukken dan hoor.
Neen neen, kijk, ik weet wat ik nu op mijn tv ziet:D Allemaal hele kleine desktopjes in zwart wit. Als ik tvtool beweeg zie ik dat op mijnt v'tje alleen het is super slecht! Ik heb een iiyama 19" hm903dt prima monitor en die kan wel 800x600 aan makkelijk 8) Maar, ik heb wel is zo'n refreshrate ding gebruikt, en ik kan nu in windows geen 640x480 en 800x600 selecteren?

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-05 15:25
Probeer 1024x768 eens? Dat is het maximum wat mijn MSI Ti4200 aan kan. Misschien dat de jouwe dat stiekum ook aan kan?

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:38

Klippy

Still Game

Verwijderd schreef op 03 January 2003 @ 17:41:
[...]

Neen neen, kijk, ik weet wat ik nu op mijn tv ziet:D Allemaal hele kleine desktopjes in zwart wit. Als ik tvtool beweeg zie ik dat op mijnt v'tje alleen het is super slecht! Ik heb een iiyama 19" hm903dt prima monitor en die kan wel 800x600 aan makkelijk 8) Maar, ik heb wel is zo'n refreshrate ding gebruikt, en ik kan nu in windows geen 640x480 en 800x600 selecteren?
Zeg eerst eens ff wat je op je TV ziet dan, want hier kan niemand wat mee denk ik ;)

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
LiquidSilver schreef op 03 January 2003 @ 17:44:
[...]

Zeg eerst eens ff wat je op je TV ziet dan, want hier kan niemand wat mee denk ik ;)
Ok, het werkt nu wel gewoon, alleen is hiet oer lelijk, oorzaak: windows. Ik kan niet normaal op 800x600 werken dan slaat windows terug op 4 bits mode, dus dan is het op het tv'tje niet om aan te zien. Ik kan niet met windows 800x600 selecteren. 1024x768 werkt niet krijg ik paars beeld >:)

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-05 15:25
Welke tool heb je dan gebruikt om de refreshrates te veranderen? Zet ze anders weer terug...
Als je niet meer weet welke je hebt gebruikt, kun je NVRefreshTool 2.1 wel eens proberen.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Probeer eerst zelf ff dingen uit om het op te lossen (neem bijvoorbeels eens andere drivers), en als het ook na het lezen van De grote tv-out FAQ niet lukt kan je een nieuw topic openen. Doe dat dan wel op een hele duidelijke manier (zoals in de eerste link die ik je geef staat) want dit is nauwelijks te begrijpen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.