Welke joystick?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:10
Ik zoek een goede joystick, niet te duur, max. F150,-

Iemand suggesties? Ik heb al naar een MS Sidewinder Precision 2.0 gekeken en die zag er goed uit, of zijn andere beter?

En Force Feedback, is het de 250 gulden waard of is het leuk voor een weekje en zet je het dan af?

Verwijderd

Je hebt in deze twee keuzes: MicroSoft of Logitech.

Beter zijn er niet :)

• RobbertC
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 10 november 2000 17:00 schreef Snuffie het volgende:
Je hebt in deze twee keuzes: MicroSoft of Logitech.[/quote]En welke is de betere van die 2? Of is dat gewoon persoonlijke voorkeur?

Ik ga er trouwens vooral Flightsimulator mee spelen, misschien is dat belangrijk :)

Sorry voor de vragen hoor, maar ik wil wel een goede hebben :)

• Foxz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-06 17:54

Foxz

343 Guilty Spark

Die nieuwe LOGITECH FORCE FEEDBACK, das wel een mooie. Super compact, force feedback. En niet super duur, namelijk 180 piek ofzo iets...

Kicking the darkness 'til it bleeds daylight

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-08 11:58
die microsoft demo stickies in de winkels bezorgen me nu nog nachtmerries (microsoft *bliep*bliep* sidwinder 3$%$%^&^#$%)

ik zou logitech nemen.

• RobbertC
Bedankt voor de reacties

Ik zal er op de HCC dagen eens een paar proberen :)

Verwijderd

Wij hebben een Microsoft Sidewinder Force feedback PRO, en die is echt HEERLIJK.. er zit alles op, hat-switch, 18 programmeerbare knoppen, een hele zooi aan force feedback effecten, (En de force is ècht heel sterk, en softwarematig te regelen), 100% digitaal, ligt perfect in de hand, kortom, echt een topper.. Ik speel er alle spellen mee, en geen enkel spel heeft er problemen mee.

De prijs weet ik niet, maar dat kun je
wel op internet vinden.

Succes ermee.

Barracuda

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb de Precion Pro, Goed en mooi ding, ligt lekker in de hand. Maar de Guillemot Force Feedback is ook errug mooi :)

Verwijderd

Het gaat er hier niet om of ie mooi is (Wat wel mooi meegenomen zou zijn) , maar of ie goed is.. En naar menige mening zijn de microsoft stikjes gewoon de beste..

OS'jes maken kunnen ze niet, maar de joysticks enzo zijn gewoon tering goed

Verwijderd

Owja, en force feedback geeft een compleet nieuwe demensie aan de spellen.. Je krijgt echt waar voor je geld.. Ik dacht in het begin ook dat het maar voor een weekje zou zijn maar ik kan ècht niet meer zonder!
Force feedback schopt echt goed kont

Barracuda

• RobbertC
Het maakt mij iss niks uit hoe ze er uit zien, als ze maar werken :)

Maar ik denk dat het toch de de Precision Pro wordt, is maar 100 gulden. En F250 voor FF vind ik toch wat te veel.

Verwijderd

HOI,
jij zoekt iets voor zo'n 150 gulden, dus dat betekent dat je niet echt interesse hebt voor force-feedback, maar voor 179 gulden heb ik de nieuwe Logitech Wingman Extreme 3D Force Feedback gekockt. Een prachtding, superklein, voor een FF-joystick, super ergonomisch en supergoed!!
Als je het mij vraagt zou ik die gaan halen.
En het blijft natuurlijk een Logitech, prachtig..

Verwijderd

Deze Logitech heb ik toevallig vandaag gekocht bij Dynabyte voor 179,-.
En idd een erg mooi en klein ding.
FFB is ook super en ligt lekker in de hand.
Je kunt je hand laten rusten op die handsteun, erg makkelijk word je niet zo snel moe in de hand.
Knoppen liggen mooi onder duimbereik.
Ik vind deze beter als de Sidewinder van Microsoft.
Pagina: 1