Deleten van webspace lukt niet: error

Pagina: 1
Acties:

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-01 21:29
Ik heb met het programma Dreamweaver MX in Windows XP een probleem met het verwijderen van bestanden van mijn webruimte ( http://home.hccnet.nl/w.vdongen/ ).

Als ik probeer bestanden te verwijderen, dan krijg ik het volgende bericht:
"An FTP-error occured - cannot delete remote file [bestandsnaam].
550 [directorynaam/bestandsnaam]: No such file or directory"

Gevolg is dat mijn webruimte ondertussen vol zit en ik geen dingen kan verwijderen om ruimte te maken. Het probleem is er al enkele weken, in eerste instantie met enkele bestanden (de rest heb ik toen niet geprobeerd), momenteel met alle bestanden.

De bestanden zijn echter wel degelijk aanwezig: ik kan ze gewoon openen via internet en ook Dreamweaver geeft aan dat ze er zijn, inclusief kloppende bestandsgrootte.

Ook FTP-programma's geven een vergelijkbare error, dus aan Dreamweaver specifiek ligt dit niet. Iemand enig idee hoe dit kan komen?

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:54

Klippy

Still Game

HCCnet mailen?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Oogst
Gedaan, maar geen reactie tot nog toe, en ik dacht dat het misschien aan mijn eigen instellingen zou liggen.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Verwijderd

Oogst schreef op 03 January 2003 @ 17:27:
Gedaan, maar geen reactie tot nog toe, en ik dacht dat het misschien aan mijn eigen instellingen zou liggen.
Ik denk het niet als je meerdere progjes hebt geprobeerd. Andere host eens geprobeerd? En anders toch op Hcc wachten ;)

• Oogst
Kheb geen andere host, dus dat wordt moeilijk. Wel heb ik het idee dat dit probleem er is sinds ik Windows XP heb (enkele weken dus), maar dat weet ik niet zeker.

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Verwijderd

Probeer gewoon met Internet explorer op je ftp te komen
ftp://home.hccnet.nl

en dan user w.v.dongen
en password .......

• Oogst
Die doet het wel! Dank je! Ik had het op zich al geprobeerd, maar had toen gewoon het hele adres ingetypt een http ervoor gezet ipv ftp en dat werkte natuurlijk niet. Zo dus wel. Dank je!

Vreemd genoeg geeft Dreamweaver nog steeds hetzelfde probleem, dus op zich kan ik nog steeds niet gewoon bij mijn webspace, maar kan het alleen via Internet Explorer.

[ Voor 41% gewijzigd door Oogst op 03-01-2003 18:14 ]

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

Pagina: 1