Ik wil dus een nieuwe cpucooler aanschaffen.. momenteel een Volcano7 met andere fan. deze is al behoorlijk zwaar en weet niet of dit goed is voor mn socket... nou heb ik het liefst een groot coolblok op mn proc, maar heb niet van die gaten in mn plank te bevestiging... kan ik zomaar een grotere heatsink op mn proc zetten zonder dat datgene wat een poos geleden bij een medetweaker van hier gebeurde (weet niet meer welk topic, maar zn socket lag er helemaal af) dat wil ik het liefst voorkomen..
Als het koelblok gewoon met klemmetjes te bevestigen is zal het waarschijnlijk prima door je socket gehouden kunnen worden hoor
Ik zou wel een koelblok nemen die alle 6 nokjes gebruikt.
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
en dan NOG kan het afbrekenbobo1on1 schreef op 03 januari 2003 @ 18:23:
Ik zou wel een koelblok nemen die alle 6 nokjes gebruikt.
wat dus met mijn Dragon Orb 3 (650 gram) is gebeurt
jah precies dat d8 ik dus wel... daar ben ik ook heel erg bang voor
maar ik zal epox eens mailen mayB weten zij hoeveel G t bord houden kan
heb hier ook een volcano 7 gehad.
Best zwaar ding, bij het rechtopzetten van mijn pc zakte hij iets naar beneden.
Voor de rest is ie prima blijven hangen hoor.
Alleen de pokkeherrie
Best zwaar ding, bij het rechtopzetten van mijn pc zakte hij iets naar beneden.
Voor de rest is ie prima blijven hangen hoor.
Alleen de pokkeherrie
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
ik zou gewoon de koeler ondersteunen als je het echt niet vertrouwt
gewoon ffe een draadje (geisoleert
) om de koeler en dan naar de kast of zo dat het zwaarte punt op dat stukje draad rust
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Officieel is 380g de limiet.SmauG schreef op 03 January 2003 @ 18:48:
jah precies dat d8 ik dus wel... daar ben ik ook heel erg bang voormaar ik zal epox eens mailen mayB weten zij hoeveel G t bord houden kan
maar die norm is er voor zodat je geen kilo's metaal aan je socket hangt en dan klagen dat ie eraf valt. Hij kan heel wat meer hebben. Een zalman van een halve kilo heeft zover ik weet nog nooit problemen gegeven... Dragon Orb van 650g zo te lezen wel.
Maar ik haal me zalman er wel vanaf bij transport (aangeraden en misschien nodig, maar wel verstandig)
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock
Pagina: 1