Ik heb bij GSMweb een siemens C55 voor 150 euro besteld. Bij dit toestel zat een o2 500 abonnement. Ik betaal nu dus 12.5 euro per maand. Ik wilde mijn Ben prepaid nummer meenemen en heb hiervoor de papieren naar o2 gestuurd. Nou heb ik na ongeveer 2 weken nog niets van ze gehoord. Steeds als ik naar o2 bel zeggen ze dat ze geen gegevens van mij hebben. En vandaag zeiden ze na lang wachten voor de verandering dat ze een storing hadden. Mijn abonnement loopt nu al sinds 19-12-2002. Maar o2 heeft nog steeds geen gegevens. Ik kreeg bij het toestel de volgende aanbieding: 5 euro korting op de eerste factuur en 50 gratis smsjes. Maar nou weet ik niet hoe lang deze geldig zijn? Tot einde december of 31 dagen? o2 kan mijn vraag niet beantwoorden en verwijzen mij steeds naar GSMweb. Ik heb al heel vaak gebeld maar zij verwijzen mij weer naar o2. En sinds een aantal dagen lukt het me helemaal niet meer om contact te krijgen. Steeds zijn ze bezet of nemen ze niet op. Weet iemand wat ik nu moet doen? Ik wil zo snel als mogelijk mijn oude nummer terug en wil meer info, waar ik recht op heb. Ik durf nu al te wedden dat ik straks weer meters papier aan rekeningen van o2 heb. Wat moet ik volgens jullie doen? En hebben jullie dit ook al gehad?
Verwijderd
Jeez, das F*cked up
, bij mij is het gelukkig altijd goed gegaan met gsmweb, maar daar heb jij niks aan. Ik denk dat je het met O2 moet regelen...
Tsja...wat ik dus denk is dat GSMweb mijn gegevens niet naar o2 heeft gestuurd...misschien kan ik nu wel gratis bellenVerwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 17:07:
Jeez, das F*cked up, bij mij is het gelukkig altijd goed gegaan met gsmweb, maar daar heb jij niks aan. Ik denk dat je het met O2 moet regelen...