Er zijn 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen!
Ik weet toevallig dat Westwood een aantal staandaard poorten gebruikt, op de volgende site te vinden: http://sambar.polie.nl/poort_instellingen_voor_alle_app.htm
Westwood Online - C&C Tiberian Sun & Dune 2000
Note: Westwood Online supports only one user per public IP address at any given time. Apprule courtesy of Quantus' World
OUT TCP 4000
IN TCP 4000
IN UDP 1140 1234
IN TCP 1140 1234
OUT UDP 1140 1234
OUT TCP 1140 1234
Ik heb nog steeds een ping van 1000ms
Ik heb een E-tech router. Hoe kun je die poorten open gooien?
[ Voor 35% gewijzigd door MrLurch op 03-01-2003 17:32 ]
Er zijn 3 soorten mensen: mensen die kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen!
verder moet het makkelijk kunnen (56kb/s wil zelfs als je geluk heb)
en die poorten zijn ook het probleem niet denk ik
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Ligt aan de router. De router blockt dat en dan krijg je automatisch een ping van 1000ms. Krijg je met elke NAT situatie helaasMrLurch schreef op 03 januari 2003 @ 17:28:
Werkt helaas niet.
Ik heb nog steeds een ping van 1000ms
Ik heb een E-tech router. Hoe kun je die poorten open gooien?
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Hob count??? Wat is dat nou weer??BasieP schreef op 03 January 2003 @ 17:31:
je ping heeft niks met je bandbreedte te maken (ja wel iets maar niet veel) check je hob count
Jammer ik wordt er meestal uit gekickt, omdat ik als ping 1000ms heb.FastBunny schreef op 03 januari 2003 @ 17:32:
[...]
Ligt aan de router. De router blockt dat en dan krijg je automatisch een ping van 1000ms. Krijg je met elke NAT situatie helaas
Verwijderd
maar 64bit upload zou genoeg moeten zijn om te kunnen spelen.
je kunt de poorten alsnog open proberen te gooien, door bij de routerinstellingen te kijken bij advanced setup en dan special apps, daar kun je dat instellen.
Ik denk dat hij een typo maakte.MrLurch schreef op 03 January 2003 @ 17:33:
Hob count??? Wat is dat nou weer??
Hij bedoelde het aantal hops van jou tot een server.
Wat je moet doen is het volgende:
Typ in een dosbox (op bij uitvoeren) dit:
1
| c:\tracert [IP van server of www-naam] |
Nu komt er een lijst waarin staat hoeveel hops er tussen jou en de server zit.
In het geval dat er veel hops zijn kun de aflezen waarom die ping zo hoog is.
Bij een laag (lees:4) aantal hops zul je het ping-probleem ergens anders moeten zoeken.
Ja ik weet het, ze denken dan dat je ping echt is maar de nat firewall blockt het op de een of andere manier.MrLurch schreef op 03 January 2003 @ 17:34:
[...]
Jammer ik wordt er meestal uit gekickt, omdat ik als ping 1000ms heb.![]()
![]()
![]()
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Hoe kan ik er achter komen welk IP adres dat is?bazs2000 schreef op 03 January 2003 @ 17:38:
[...]
Typ in een dosbox (op bij uitvoeren) dit:
code:
1 c:\tracert [IP van server of www-naam]
Verwijderd
Daar wordt een ip adres bedoeld van een host die je wilt tracen. In jouw geval zul je dus een ip willen tracen die een game host.
Je zegt dat als je in een game zit je goed kunt spelen. Het is vrijwel zeker dat jouw router IGMP (Internet Group Management Protocol) blokkeert. Even documentatie van je router er op naslaan of ff online zoeken. Dan kom je er echt wel uit.
Dus gooi dit topic maar op slot.