secure XP dir aanspreken?

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 19:26
ok, probleem, windows XP wil niemeer booten (LSASS.EXE error: XP blijft rebooten) en ik had XP security gebruikt om 1 dir te beveiligen op die HD. Nu moet'k die dir nog wel hebben dus ik dacht ik install die HD effe in andere pc en log daar in met hetzelfde login/passwd maar geen resultaat. Althans, ik kan nu al wel de directorie structuur in die dir zien maar verder ook niks meer.

Iemand een idee om die directory wel gekopieerd te krijgen?

Verwijderd

dat gaat niet lukken... je usernaam is wel hetzelfde maar je sid/guid niet...
dus probeer in de oorspronkelijke config de machine te repairen... of anders hopen dat je de keys geexporteerd hebt... heb je die niet en mislukt de repair dan mag je 4000 jaar brute force gaan proberen...

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Take ownership doen, eerst simple filesharing uitzetten.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

anders winxp opnieuw erover instaleren dmv repair op de bootcd? dan houdt ie nog wel alle bende op de schijf.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 17:31:
anders winxp opnieuw erover instaleren dmv repair op de bootcd? dan houdt ie nog wel alle bende op de schijf.
repair idd... maar absoluut geen nieuwe install... dan mag je zeker brute force gaan gebruiken...

take ownership heeft geen nut bij efs

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 januari 2003 @ 17:36:
take ownership heeft geen nut bij efs

True, heeft ie dat dan? Volgens mij niet of lees ik daar gewoon over heen busy busy.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 19:26
Ok, probleem opgelost, het is gelukt om windows weer aan de praat te krijgen.. pfeew.. was dat effe zwaar :)
toch bedankt folks
Pagina: 1