[winxp] Uit gestelde schrijfbewerkingen

Pagina: 1
Acties:

• Carstijn
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:29
[Foutmelding]
! Windows - Uitgestelde schrijfbewerkingen zijn mislukt

Kan niet alle gegevens voor bestand <bestandsnaam op c schijf>" opslaan. De gegevens zijn verloren gegaan. deze fout kan zijn veroorzaakt door een fout in de computerhardware on netwerkverbinding.
[\Foutmelding]

Deze foutmelding kreeg ik een paar dagen geleden. Ik had er nog geen last van gahad tot nu. Ik probeer een programma te installeren en kijk tijdens de setup deze melding weer. Hier door gaat de setup niet meer veder.

Imand een idee wat het is en hoe op te lossen?

[ Voor 2% gewijzigd door Carstijn op 03-01-2003 22:07 . Reden: typo ]

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-08 14:38

OZ-Gump

terug van weggeweest

Heb je een apparaat USB aangesloten en dat je vandaar af wil installeren, of daarop wil installeren? Ik heb deze foutmelding namelijk ooit gehad met een USB harde schijf. Enorm veel data gekopieerd, Wachten tot win zei klaar te zijn en vervolgens de schijf losgerukt. Anderhalve minuut later: jouw melding. Heb je al eens gezocht op technet?

My personal website

• Carstijn
nee dit is gewoon een vast ide station

• thurik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-01-2023
ga naar mijn delayed write failed in een netwerk thread als je probleem voorkomt via een netwerk upload, ik heb het nog niet kunnen oplossen, sterkte

• Carstijn
dit is echt ***. Wil ik wat installen dat temp filetjes op de c drive heeft/neerzet krijg ik die foutmelding en het is mazzel setup. ook sommige sites doen het niet.

• mad_dog
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-07 12:28
* mad_dog deed een format c:
was gelijk van dat probleem af (en meerdere :heilig: )

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
kijk eens in je "system" en kijk eens naar de eigenschappen van de schijf, of Write back caching ofzo aanstaat.

specs

• Carstijn
mad_dog schreef op 03 January 2003 @ 23:24:
* mad_dog deed een format c:
was gelijk van dat probleem af (en meerdere :heilig: )
maar mad_dog molt zijn schijven tijdens een lan party :9

Verwijderd

mad_dog zijn oplossing lost bijna altijd dit soort dingen op.
ik zou het iig ook doen.
als dat niet werkt weet je genoeg: hdd kapot.
maar dat zal wel niet.

• bosjesman
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-08 04:32
Hoi
Ik krijg de zelfde fout melding. Het begon nadat ik een nieuwe videokaart had geinstalleerd. Het is wel een enorme klote fout melding zeg.
De enige oplossing die ik nu weet is dat ik de kaart er uit trek, een andere pak. Pc op starten en dan mŽn nieuw kaart later weer terug zetten. Het gaat steeds mis nadat ik software installeer of update. Ik kan ook bijzonderweinig vinden of deze fout melding. Ik zit er aan te denken om mij toch maar aan format C: te vergrijpen en win xp op nieuw te installeren.

Iemand anders nog iets??? Laat het even horen.

Spec.
Gigabyte GA-7VAXP, AMD 2000+, samsung ddr333, Maxtor 60 gig HDD, connect3d Radeon 9500pro, WinXP

• bosjesman
  • Laatst online: 12-08 04:32
ik heb voor mijn probleem een oplossing, die tot nu toe werk zo ver ik kan zeggen.
Onder systeem; geavanseerd; prestatie en ga naar geavanceerd stond mijn geheugengebruik instelling op systeemcache. Ik heb dit terug gezet naar programma's en dat werkte.
Misschien dat het voor alle fout meldingen onder dit kopje werkt? zou wel leuk zijn :)

Iets van geheugen of cachebeheer prog. kunnen er voor zorgen dat het geheugengebruik op systeemcache wordt gezet. Dit was bij mij dus het geval.

• flopdoc
  • Laatst online: 14-08 09:49
Heb nu ook systeemcache uitgezet en zelfde probleem lijkt weg. Ook na installatie van Radeon 9700 PRO gekregen overigens.

DOK

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Pagina: 1