Ws_ftp instelling terug zetten naar Reinstallen Windows

Pagina: 1
Acties:

• Kittekat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:00

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

Topicstarter
Hallo
ik heb dus windows Xp op nieuw geinstallerd want het liep na een jaar erg traag :( jammer genoeg maar nou was ik te dom(vergeten) om al me codes op te slaan van Ws_fTP en nou vraagt ie al je hem start dat je hem opnieuw moet installen maar hoe dat deed ik dus na zo slim te zijn een backup van de oude te maken maar hoe krijg je nou die ouden inlog codes weer terug in Ws_ftp heb al dingen geprobeert en Gezocht ik hoop dat jullie me kunnen helpen :D

Bvd :)

Kittekat.net ....

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het staat blijkbaar dus niet in een bestand.. anders had je het wel gevonden toch? :?
Dan stond het dus blijkbaar in een register key, maar aangezien je WinXP hebt gereinstalleerd ben je die kwijt.

🌞🍃

Verwijderd

Ze zijn denk ik weg als je ws_ftp hebt geherinstalleerd. De enige oplossing is denk ik zorgen dat je alles nog weet en opnieuw invoeren.

• Kittekat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:00

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

Topicstarter
nou het probleem is ik weet allecodes niet meer omdat ik sommig van buiten af heb gekregen :'( en niet heb opgeslagen :( en sommig weet ik nog weet ik nog wel gelukkig

Kittekat.net ....

Verwijderd

Meer is er denk ik niet te redden, ik heb het zelf ook 2x gehad met WS_FTP maar gelukkig bewaar ik altijd alles ook nog op papier.

Verwijderd

Voor opnieuw installen kopier ik altijd de hele WSFTP dir naar een backup schijf. Na Herinstallen van Windows kopier ik deze weer terug. Even handmatig een snelkoppeling aanmaken naar WSFTP en klaar...

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:22
Alle inloggegevens die je hebt geconfigureerd in WS_FTP staan in de .ini file. Als je deze file ff backupt naar een diskette, heb je de gegevens altijd bij de hand :).
Zo doe ik het altijd.... Het password wordt daarin wel weergegeven, hetzij dat het omgebouwd is naar een tal cijfers en letters....

http://specs.tweak.to/5253

Pagina: 1