Probleem AMD Athlon XP 2000+ en ASUS A7V8X

Pagina: 1
Acties:

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
ik heb het probleem dat mij pc na een tijdje opnieuw opstart. Dit gebeurt gewoon als ik zit te internetten maar haast niet as ik aan het gamen ben! Wat kan ik hieraan doen? het gebeurt namelijk wel heel vaak, de temperatuur is aldoor rond de temperatuur ligt rond de 55 graden.

Het verder systeem:

Geforce4 MX440
512MB DDR Ram
Maxtor 30GB 7200rpm schijf
Maxtor 60GB 7200rpm schijf

ik hoop dat iemand mij kan helpen

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Gare softwareomgeving misschien? Wat zijn de softwarespecs?
En welke voeding heb je?

Check ook eens de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter die je via LEZEN eer je hier een topic opent! had kunnen vinden B)

[ Voor 6% gewijzigd door BalusC op 03-01-2003 15:48 ]

• Dick
  • Niet online
Ik gebruik Windows XP Proffesional en heb een 350 Watt voeding maarvolgens mij heb ik het al opgelost want ik had nog even op dit forum rondgekeken en daar stond iets over automatisch opnieuw opstarten dat heb ik nu uitgeschakeld en het is sindsdien niet meer gebeurt!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Uhh.. dat betekent dus dat je computer niet meer automatisch herstart wanneer hij vastloopt. Maar dat is inderdaad handig, op die manier kun je makkelijker de foutcodes uitlezen van de mooie blauwe schermen :+

Mocht je zo'n BSOD tegenkomen, zoek dan de achterliggende betekenissen van de foutcodes op http://support.microsoft.com, zoals vermeld in de troubleshooter :)

Verwijderd

ja dus hij schakeld nu ook niet meer uit als hij te warm loopt?
dat is riskant!! of je moet een hele tray met processors hebben liggen.

• Dick
  • Niet online
Ja maar mijn processor word niet zo warm hij zit nu al een hele tijd op ongeveer 60 graden en een AMD Athlon XP kan ongeveer 80/90 graden worden
Pagina: 1